welhon kusetus

aikavelho

Ei hyvää päivää. Tein aikoinaan 18kk määräaikaisen sopimuksen 110/5 liittymästä hintaan 54,90€/kk (ensimmäiset 12kk 44,90€/kk), mikä on umpeutunut. Tyhmänä kuvittelin, että ko. hinta olisi kiinteästi fiksattuna vain sen 18kk ja se jälkeen hinnaston mukaisesti. No eihän se nyt niin mene. Uudet asiakkaat saavat nyt saman liittymän 44,90€/kk hintaan, mutta sehän ei tietenkään koske vanhoja asiakkaita. Maksan edelleen 54,90€/kk ja ilmeisesti hamaan maailman loppuun asti, jos se vain on Welhosta kiinni.

Jotta saisin 110/5 liittymän uusille asiakkaille tarjotulla 44,90€/kk hinnalla, pitäisi mun "vaihtaa" vanha 110/5 liittymä uudeksi 110/5 liittymäksi, maksaa vaihdosta 30€ sekä tehdä siitä 6kk määräaikainen tilaus. Ilmeisesti sama rumba pitäisi tehdä jokaisen hinnanalennuksen yhteydessä.

Lähti operaattori vaihtoon, vaikkei samaa nopeutta ole lähellekään tarjolla muilta. Welho voi kuseskella jonkun toisen silmäkuoppaan ihan vapaasti.

3

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikavelho

      "Irtisanominen" aikaansai vaihdon ilman vaihtomaksua 40/2 liittymäksi (riittää itelle). Kk-hinta tipahti 19€ eli 35,90€/kk. Alkuperäisen hinnan säilymisen olisin ymmärtänyt, jos liittymän nopeus olisi noussut vastaamaan uusia hintoja (kuten Welho on käsittääkseni tehnyt aiemminkin).

    • Al

      Saat siihen 54,9€ hintaan sen 200 megasen liittymän! Soitto vaan welholle niin upgreidaavat samantien!

      • aapohil

        Älkää unahtako maksaa laskua ajoissa, sit alkaa vaikeudet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe