Onko jollain kenties tieto-taitoa kertoa, jotta millainen hitsauskone olisi kotikäytössä tuollainen Decastar 130 ?
Kuinkahan vahvaa rautaa tuolla max. pystyy hitsaamaan ?
Alla linkki laitteen kotisivuille:
http://www.decaweld.com/default.asp?cmd=getProd&cmdID=1347#
Hitsauskone ?
6
3307
Vastaukset
- frangröbba
kyllähän tolla hitsaa vaikka sentin rautalevyä,se on vain taidosta kiinni
- uztusmnz
... eli tälle linjalle lähdettiin taas sitten ...
- joskus hitsannu
valovirtakone. Voi sillä hitsata n. 4-5mm enitään kunnolla.
Tuo on näemmä valovirta hitsain, joten millin paksuinen pelti on maximi mitä tuolla voi hitsata.
Jos haluat järeämpää hitsata, niin tarvtset voimaviralla toimivan hitsaimen.
Putken hitsaaminen on jo likaa.- menettelee
Tuohan on ydintäytelanka kone. Meinaa sitä että saat tuossa ei käytetä suojakaasua vaan sulaa rautaa hapen vaikutukselta suojaakin kuona. Täytelangalla hitsaaminen on kyllä ihan ok, mutta sitä on jo melkein pakko tehdä ulkona koska ikävää savua muodostuu erittäin paljon.
Tuota decastaria ei edes kannata verrata kunnolliseen mig-koneeseen, mutta jälleen kerran riippuu mihin käyttöön kone hankitaan. Kyllähän sillä vanhan käyttökatiskan pohjaa hätäisesti paikkailee katsastuskuntoon ja kaaretkin vaihtaa tarvittaessa ko. vehkeeseen. Mutta jos on tarkoitus tehdä a) hyvälaatuista hitsaussaumaa b) paksua rautaa (esim. erillisrunkovehkeet) niin suosittelen hommaamaan jonkun hyvän voimavirtakoneen. - weld weld
Sanoisin että tohon kolmeen neljään milliin palaa vielä läpi mut leluhan tuo on jos oikeesti käy liimaamaan
metallia toiseen kiinni.
Investoi ennemmin käytettyyn esabbiin tai walliukseen kuin tuohon.
Halvin valovirta esabbikaan paljon maksa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437