AMERIKAN LÄPI AJO..

MUKAAN?

KIINNOSTAISKO KETÄÄN LÄHTEÄ AJELEMAAN AMERIKAN HALKI? NELJÄ TYYPPIÄ OLISI VARMASTI HYVÄ NIIN KULUT PIENENISIVÄT ROIMASTI PER NUPPI. ITELLÄ TYYDYTTÄVÄ KIELITAITO, JOUKOSSA SAIS OLLA PAREMMINKIN "LONTOOTA" PUHUVIA.. :)
TERV: M35

10

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

      Samasta aiheesta eli USA:n läpi matkaamisesta, onko kellään laittaa hyviä infolinkkejä aiheesta tänne, hakukoneilla ei mitään järkevän oloista opasta löytynyt. Kiitos:)

    • Läppäri

      Olemme suunnitelleet ottavamme matkalle autolla usan halki mukaan läppärin (tietysti myös 12 v laturi yms.), mutta mikä olisi hyvä ja uusi karttaohjelma? (Microsoft AutoRoute tai Route66???)

      • Kokenut

        Kuule, jos aiot seikkailla jonkilaisen asutustihentymän läpi. tarvitset kartan apukuskin käteen.
        Tietysti upouusi auto varustettuna GPS-navigaattorilla ohjeiden kera on ihan eri juttu. Mutta läpiajoon riittää hyvin RandMcNallyn kartat ja kahden kaverin yhteistoiminta.
        No olen minä ajellut yksinkin, mutta kokemusta se vaatii.


      • rabitzu
        Kokenut kirjoitti:

        Kuule, jos aiot seikkailla jonkilaisen asutustihentymän läpi. tarvitset kartan apukuskin käteen.
        Tietysti upouusi auto varustettuna GPS-navigaattorilla ohjeiden kera on ihan eri juttu. Mutta läpiajoon riittää hyvin RandMcNallyn kartat ja kahden kaverin yhteistoiminta.
        No olen minä ajellut yksinkin, mutta kokemusta se vaatii.

        Hah-hah.. Juttele vaikka uskonveljiölles. Ikinään et ole käynytkään american mantereella


      • Käynyt

        Navigaattori ja kartta! Pelkällä navigaattorilla ajo on rasittavaa ja monikaistaisilla motareilla tulee ohi ajoja risteyksissä. Kartta antaa navigaattoria paremman yleiskuvan ja navigaattori taas kaupungeissa on helpompi.


    • palle

      olen erittäin kiinostunut ehdotuksestasi. milloin olet lähdössä? itse olen 21v. mies. kielitaito kanssa tyydyttävä mutta olisi varmasti mahtava reissu. voisitko ottaa lähemmin yhteyttä osoitteeseen [email protected]

    • Mie vaan

      Kiinnostaahan tuo varmasti. Mutta vähän enemmän suunnitelmaa tarvitaan. Mistä mihin. Millaisella aikataululla. Vuokra-autolla vai paikan päältä hankitulla.

    • Cia

      Moikka!
      Sellaista vinkkiä annan, että mukana kannattaa olla joku joka hallitsee auton korjauksen perusteet, koska jenkeissä etäisyydet ovat käsittämättömän isoja ja aina ei ole apua satojen kilometrien säteelläkään... Suosittelen siis ostamaan tai pyytämään auton vuokraus firmalta tarvittavat välineet mukaan.
      Pysykää pois isoilta aavikoilta ja valitkaa sellainen reitti josta löytyy kaupunkia tai pitäjää mahdollisimma usein.. no kyllä kaikilta löytyy maalaisjärkeä sen verran...
      Vielä yksi vinkki... suosittelen että ostatte auton paikan päältä sen ostaminen on helppoa ja pitäminen halvempaa kuin vuokra-auton, mutta tämäkin on makuasia...
      Cia

    • Lännenhattu

      Onko lähtijöitä 2016 kevään - syksyn väliin ? Tehdään autoporukat ja ajellaan. Me olemme varttuneita mutta ei kalkkeutuneita. Meiltä löytyy 4 henkilöä nyt lähtemään. Olisi hyvä jos löytyisi useampi autoporukka. Autot pitää vuokrata lähtöpaikassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe