Monelta ylioppilaslakin saa vappuna laittaa päähän? Itselläni nyt ensimmäinen vappu lakin kera ja haluaisin heti laittaa lakin päähän ja juhlia kunnolla koko viikonlopun :D Mutta kuulin veljeltäni että lakin saisi päähän laittaa vasta Mantan lakituksen jälkeen? Joten miten on voinko lähteä samantien tästä kaupungille yo- lakki päässä vai pitääkö iltaan asti odottaa?
Vappu ja lakki
3
1891
Vastaukset
- itseään arvostava
Miksi jotkut häpeävät valkolakkiaan, ja eivät pidä sitä vappuna?
Itse suoritin lukion iltaoppikoulussa työn ohessa, ja koska se
vaati minulta ylimääräista vaivaa ja ponnnistelua, arvostan
itseäni sen verran, että pidän päässäni joka vappu ylioppilaslakkiani.
Miksi sitä pitää hävetä?
Tosin myöhemmin suoritin akateemisen loppututkinnonkin
yliopistossa. Tämänkin työn ohessa. - illalla vasta tai yö
"Yo-lakkia voi ainakin pk-seudulla käyttää sen jälkeen, kun Manta on lakitettu (eli n. 18-19 aikoihin aattona). Teekkarilakkia vasta puolenyön jälkeen.
Henk.koht. minusta näyttää hassulta, jos "tavallinen" ihminen pitää lakkia muutoin kuin Mantan lakituksessa tai Ullis-piknikillä. Haalarikansa sitten erikseen. "
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/sensuelli/1777388/ylioppilaslakki-paahan-vappuna/en tiedä mikä ylppäreillä ja muilla on käytäntö. mulla on sähkö-alan valmistujaislakki ja vedin sen kyllä päähäni heti töistä tultuani. olisin ottanut heti aamusta päähän jos ei olisi niin paskanen duuni. ja hassua tai ei, minä ainakin kannan ylpeydellä oman lakkini koko vapun ajan olin sitte kotona tai kylillä. se on näin yksinkertaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061