Monelta ylioppilaslakin saa vappuna laittaa päähän? Itselläni nyt ensimmäinen vappu lakin kera ja haluaisin heti laittaa lakin päähän ja juhlia kunnolla koko viikonlopun :D Mutta kuulin veljeltäni että lakin saisi päähän laittaa vasta Mantan lakituksen jälkeen? Joten miten on voinko lähteä samantien tästä kaupungille yo- lakki päässä vai pitääkö iltaan asti odottaa?
Vappu ja lakki
3
1745
Vastaukset
- itseään arvostava
Miksi jotkut häpeävät valkolakkiaan, ja eivät pidä sitä vappuna?
Itse suoritin lukion iltaoppikoulussa työn ohessa, ja koska se
vaati minulta ylimääräista vaivaa ja ponnnistelua, arvostan
itseäni sen verran, että pidän päässäni joka vappu ylioppilaslakkiani.
Miksi sitä pitää hävetä?
Tosin myöhemmin suoritin akateemisen loppututkinnonkin
yliopistossa. Tämänkin työn ohessa. - illalla vasta tai yö
"Yo-lakkia voi ainakin pk-seudulla käyttää sen jälkeen, kun Manta on lakitettu (eli n. 18-19 aikoihin aattona). Teekkarilakkia vasta puolenyön jälkeen.
Henk.koht. minusta näyttää hassulta, jos "tavallinen" ihminen pitää lakkia muutoin kuin Mantan lakituksessa tai Ullis-piknikillä. Haalarikansa sitten erikseen. "
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/sensuelli/1777388/ylioppilaslakki-paahan-vappuna/en tiedä mikä ylppäreillä ja muilla on käytäntö. mulla on sähkö-alan valmistujaislakki ja vedin sen kyllä päähäni heti töistä tultuani. olisin ottanut heti aamusta päähän jos ei olisi niin paskanen duuni. ja hassua tai ei, minä ainakin kannan ylpeydellä oman lakkini koko vapun ajan olin sitte kotona tai kylillä. se on näin yksinkertaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142590Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781827Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456