Epämääräiset vatsakivut ja jatkuva turvotua

:(

Noin reilu puoli vuotta jo vaivannut jatkuvat vatsaongelmat. Etenkin iltaisin vatsani on aina turvonnut, söin sitten mitä tahansa tai olen syömättä kokonaan. Näyttää kuin olisin raskaana, kun mahassa on niin paljon ilmaa.. Aamulla sitten on päästävä heti ulostamaan ja uloste on löysää ja muutenkin tuntuu että kaikki ilma tulee sitten ulos. Muutamia kertoja ollut myös tämän puolen vuoden aikana aivan valtavia vatsakipukohtauksia, jotka tuntuvat erittäin kovana kouristeluna ja poltteluna ja kestävät pahimmillaan jopa 3 tuntia niin ettei pysty tekemään mitään muuta kun makaamaan tuskissaan. Viikoittan on lisäksi pienempiä vatsakipuja jotka tuntuvat ikäänkuin pienenä pistelynä ja poltteluna alavatsassa. Olen epäillyt vatsakipujen syyksi etenkin leipää tai hedelmiä, mutta turvotusta ilmenee muutenkin. Lisäksi ihmetyttää että painoni on noussut melko paljon ja olen nyt painavampi kuin aiemmin jolloin liikuin selvästi vähemmän ja söin epäterveellisemmin sekä enemmän. Raskaana en ole :D
Alkaa turhauttamaan tämä homma todella ja lääkärin aikakin nyt varattuna. Olisiko kellään kuitenkaan mitään tietoa/arveluja mikä minua saattaa vaivata? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan asiaan kuuluvasti :)

2

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleisimmät oireet

Testaa ensin yleisimmät, eli viljat ja laktoosi. Ja oireet eivät häviä sillä että olet yhden aterian ilman niitä, vaan sun pitää kokeilla useita päiviä ilman!

• Anonyymi

MINULLA ON MYÖS USEIN TURVONNUT, KIVULIAS VATSA SÖIN TAI EN. JÄNNITYSVATSA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe