Noin reilu puoli vuotta jo vaivannut jatkuvat vatsaongelmat. Etenkin iltaisin vatsani on aina turvonnut, söin sitten mitä tahansa tai olen syömättä kokonaan. Näyttää kuin olisin raskaana, kun mahassa on niin paljon ilmaa.. Aamulla sitten on päästävä heti ulostamaan ja uloste on löysää ja muutenkin tuntuu että kaikki ilma tulee sitten ulos. Muutamia kertoja ollut myös tämän puolen vuoden aikana aivan valtavia vatsakipukohtauksia, jotka tuntuvat erittäin kovana kouristeluna ja poltteluna ja kestävät pahimmillaan jopa 3 tuntia niin ettei pysty tekemään mitään muuta kun makaamaan tuskissaan. Viikoittan on lisäksi pienempiä vatsakipuja jotka tuntuvat ikäänkuin pienenä pistelynä ja poltteluna alavatsassa. Olen epäillyt vatsakipujen syyksi etenkin leipää tai hedelmiä, mutta turvotusta ilmenee muutenkin. Lisäksi ihmetyttää että painoni on noussut melko paljon ja olen nyt painavampi kuin aiemmin jolloin liikuin selvästi vähemmän ja söin epäterveellisemmin sekä enemmän. Raskaana en ole :D
Alkaa turhauttamaan tämä homma todella ja lääkärin aikakin nyt varattuna. Olisiko kellään kuitenkaan mitään tietoa/arveluja mikä minua saattaa vaivata? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan asiaan kuuluvasti :)
Epämääräiset vatsakivut ja jatkuva turvotua
:(
2
871
Vastaukset
- yleisimmät oireet
Testaa ensin yleisimmät, eli viljat ja laktoosi. Ja oireet eivät häviä sillä että olet yhden aterian ilman niitä, vaan sun pitää kokeilla useita päiviä ilman!
- Anonyymi
MINULLA ON MYÖS USEIN TURVONNUT, KIVULIAS VATSA SÖIN TAI EN. JÄNNITYSVATSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818