Rakkauden Katkoviivaa!

Näitä hetkiä yksin kun mietin
aina rukoilin puolestanne,
vaikka surunkin aikoja vietin
oli rakkaus kanssamme.
Jos et osannut oikein sä näyttää
tunteita sun sydämen?
En osannut oikein mä käyttää
millä tunteeni tulkitsen?

Kyynel` lohduttaa kärsivää parkaa
joka säälii vain itseänsä,
salaa sanat ne huulilta karkaa
voiko pettää näin sydäntänsä?
Onko onni vain haihtuva huntu?
Joka valoa tuo elämään,
jos kyyneleet on surun tuntu?
Niitä käydä saan pyyhkimään.

Kovin helppo on loukata toista
joka kärsii jo muutenkin,
anteeks` pyyntö ei sanoja poista
sydämestäin vaik`rakastin.
Sitä tiedä ei ihminen silloin
mikä tärkeää on päällä maan?
Sen tietääkin vasta kai milloin
yksin käydä kun saa nukkumaan.

Onnen hetkiä kanssasi vietin
miksi kyynel`on poskellani?
Sitä iltaisin useinkin mietin
kun oot poissa mun viereltäni.
Jos sä pyyntöni kuulet oi Luoja?
Anna rakkaus mun sydämeen,
se olisi mullekkin suoja
polut rakkauden hukanneen.

Miksi tuhlata puhdasta vettä?
Kun on roiskeet jo päälläni mun,
mikset sanokkaan voi kuule että?
Löysin uuden jo rakastetun.
Vaikka halpana tieni saan mennä
usein taaksekki jään ovien,
silti aatokset lennä ja lennä
luokse kaikkein rakkaitten.

Monet viitat tään elämän maisen
usein harhaan sua johdattelee,
kun oot löytänyt rakkahan naisen
pilvet onnea toivottelee.
Silti hauras on onnesi huntu
saapuu kyyneleet jälkehen sen,
kesti hetken vain onnen tuntu
elon kuoppia väistellen.

Elo soutaa ja huopaa ja antaa
usein ottaa myös tieltäsi pois,
vaikka rakkaus käsillään kantaa
toisen luonako parempi ois?
Tyydy rakkauteen luonasi tässä
vaikka toinenkin houkuttelee,
kuihtuu ruusut myös tuon elämässä
älä tuulelle pesää tee.

Anna rakkauden merkkinä hälle
suudelma luo kyynelten,
anna kiitokset myös elämälle
kun oot löytänyt rakkauden.

4

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaposkiN

      kertonut
      koko rakkauden
      sisällön

      vaakaan jos osaa laittaa
      ja sydämen
      rehellisesti puhua antaa
      niin parasta on se minkä luojan edessä
      luvannut on
      Ei milloinkaan ilman piikkejä ja ohdakkeita
      ei rakkauden tanssia toteuttaa voi

      • Lämpöisiä kevät tuulia Sinulle. J.


    • Mut tässä ei jää mitään.
      Kiitos.
      Ihana mennä nukkumaan.
      Kun runosi unee tuudittaa.
      Kiitos "halimies" :)

      • Palojon aurinkoisia päiviä elämääsi. J.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe