Kiven myynti/Murskaus

lazyy

Morjes

Isäukolla on jonkin verran metsää 15 kilometriä taajamasta johon rakennetaan koko ajan eli kasvukunta.
Metsässä on parin hehtaarin kallionnyppylä aika matala kylläkin mutta on kumminkin. Metsässä menee varsinaiselta metsäautotieltä kallionnyppylälle ajoura jota pystyy ajamaan traktorilla mutta ei esim kuorma-autolla joten olisi noin 300 metrin tien rakentaminen edessä. Ja itse asiaan mikä on kivenmurskauksen hinta tänä päivänä esim. 0-31mm kalliomurske josta pyydetään täällä päin 6,40 alv0. Onko se euro per tonni vai enemmän sisältäen ja myös louhinnan osuus ja rammerointi vuotuinen kiviainesmäärä olisi 20000tonnia.

Asiallisia vastauksia kiitos.

12

7755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,khkllm,m

      maiden puhdistus, kentän teko, noin 4€/t on louhinta ja murskauksen hinta.
      eka paukku on kallein kun täytyy tehdä aloitus seinä, ja kameja tulee enemmän, tämän lisäksi maa-aineslupa,ympäristölupa tai meluilmoitus

      • lazyy

        eli tuohon neljään euroon ei varmaan sisälly maiden puhdistus ja ns. joka tonnilta tulee tuottoa noin 2-2.5 euroa jos täällä päin 0-31mm maksaa sen 6,40 alv0.


      • lazyy
        lazyy kirjoitti:

        eli tuohon neljään euroon ei varmaan sisälly maiden puhdistus ja ns. joka tonnilta tulee tuottoa noin 2-2.5 euroa jos täällä päin 0-31mm maksaa sen 6,40 alv0.

        Mitä sitten maksaa murskaus ettei paikalla ole kuin "etupää" eli pelkästää karkeampia lajikkeita?


      • ¨fdfgyh
        lazyy kirjoitti:

        Mitä sitten maksaa murskaus ettei paikalla ole kuin "etupää" eli pelkästää karkeampia lajikkeita?

        Mutta suurimmat kustannukset tulee ampumisesta,rammeroinnista, sekä etupään murskauksesta , jälkipää ja seula eivät paljoa vie ainetta ja kasaan kanto tulee jokatapauksessa...


    • hfyrutjfhcb

      Jos alueella ja samalla etäisyydellä on jo toimittaja, tai toimittajia ei kannata aloittaa. Kallio nyppylän mataluus ai suuremmin haittaa, jos on mahdollista mennä syvemmälle. kymmenen mertin reijillä alkaa jo tavaraa irrota mukavasti. Ensimmäinen ampu on kuitenkin kallein, ja murskaus samaten koska ei ole tilaa läjittää tavaraa, osa tavarasta menee alueen infran saamiseksi ajettavaan kuntoon, varastoalueella on pakko jättää tuntuva kerros murskemateriaalia. Ampumisen rajähdysaine määrä ja sen hinta saattaa yllättää.

      • lazyy

        Alueella on kolmen kilometrin päässä lääni kuljetuksenkuoppa naapurikunnan puolella kylläkin ja he ainakin pitävät siinä jonkinlaista maanvastaanottoa murskan vieressä. Läänin kuljetuksen monttu on suunniilleen saman kokoinen kuin meidän kallioalue. Ajattelin myös millaista hintaa Läänin Kuljetus/NCC/Lohja Rudus yms. maksavat kallionvuokrauksesta koska tällä hetkellä metsän arvo ei ole juuri mitään,- kallionkohdalta saisi vielä tuloja kun hakkaa puut pois. Olen aika varma että kallioalue kiinnostaa isompia toimijoita, meinaa olen huomannu, että murskausalueet keskittyvät samoille seuduille.
        Ja kiviaineksen kysyntä tullee kumminkin kasvamaan koko ajan koska tällä seudulla hiekka-ainesvarat ovat aika niukanlaiset.


      • nlnnn
        lazyy kirjoitti:

        Alueella on kolmen kilometrin päässä lääni kuljetuksenkuoppa naapurikunnan puolella kylläkin ja he ainakin pitävät siinä jonkinlaista maanvastaanottoa murskan vieressä. Läänin kuljetuksen monttu on suunniilleen saman kokoinen kuin meidän kallioalue. Ajattelin myös millaista hintaa Läänin Kuljetus/NCC/Lohja Rudus yms. maksavat kallionvuokrauksesta koska tällä hetkellä metsän arvo ei ole juuri mitään,- kallionkohdalta saisi vielä tuloja kun hakkaa puut pois. Olen aika varma että kallioalue kiinnostaa isompia toimijoita, meinaa olen huomannu, että murskausalueet keskittyvät samoille seuduille.
        Ja kiviaineksen kysyntä tullee kumminkin kasvamaan koko ajan koska tällä seudulla hiekka-ainesvarat ovat aika niukanlaiset.

        on yleensä 1€/m3 kiveä


      • Töitä tarjolle
        nlnnn kirjoitti:

        on yleensä 1€/m3 kiveä

        Mulle voit tulla loppuelämäkses murskaamaan 1e/m3 hinnalla 0-31 mursketta. Saat vielä inflaation mukaisen korotuksen vuosittain päälle!


      • gttttt
        Töitä tarjolle kirjoitti:

        Mulle voit tulla loppuelämäkses murskaamaan 1e/m3 hinnalla 0-31 mursketta. Saat vielä inflaation mukaisen korotuksen vuosittain päälle!

        kiintokallion hinta siis pelkän kiven hinta.-.....

        ei mitään työtä


      • lazyy
        Töitä tarjolle kirjoitti:

        Mulle voit tulla loppuelämäkses murskaamaan 1e/m3 hinnalla 0-31 mursketta. Saat vielä inflaation mukaisen korotuksen vuosittain päälle!

        Sinulla on ilmeisesti tietoa hinnastoista mitä sitten maksaa 0-31mm louhinta murskaus per tonni jos se tonnin hinta on 6,40euroa.


    • Anonyymi

      Asiallisesti on reitit käsimurskana pakkosoitot isksn
      Niskanen, Pyhäjärvi

    • Anonyymi

      Saunalahtii estää puhelut tämä syy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe