Minulla on 2 terrieriä(6 v), josta toinen on sijoitusnarttu(3,5v) sillä on nyt pennut kasvattajn luona.
Odottelen koiraa kotiin n 3 vko kuluttua. Ongelma on nyt se että nuorempi on alkanut pomottaa vanhempaa(korostui juksun aikana, ). Molemmat koirat uskovat minua, eli viellä toistaiseksi olen pomo. Miten otan vastaan nuoremman koiran kun se tulee kotiin? Haluan että sopu kotona palautuu, ettei tarvitse pelätä tappeluita.
Olen käynyt katsomassa koiraa kasvattajan luona n 2-3 kertaa viikossa. Olin mukana koiran synnytyksessä. Eli pyrin siihen että olen tekemiseissä sen kanssa.
johtaja koira
fräns
2
229
Vastaukset
- gunbowder
suositus
- opw89oop
Koirien suositusikäero olisi 4vuotta, juuri johtajuuden takia... Älä hätäile, ei koirat kolmessa viikossa ole toisiaan unohtaneet. Korosta vanhemman koiran johtaja asemaa pienin teoin -> ruoki ja anna namut ensin. Kyllä koirat selvittelee välinsä, jos menee liian rajuksi menet väliin ja pistät nuoremman kenttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501