Kyllästyttävä kirjoittautuminen

Makriina ek

Ihan kovin paljon en palstalle kirjoittele, mutta silloin tällöin saan inpiksen. Enpä aina muista, että sisäänkirjoittautumiseni ei koskaan kelpaa Suome24:lle, vaikka aina kruksaan "muista minut"-ruudun.
Ja niin joudun merkkaamaan nimmarini ek:lla.
Joku sanoi neuvoksi, että voisin tallentaa vuodatukseni ensin koneelle, sitten kirjoittautua, ja sitten taas napsaista tallennettu kirjoitus palstalle. En minä!!*
Onko tämä ongelma yksin minulla? Pysyttekö te muut kirjoittautuneina?
Tosin voidaan havaita, että suurin joukko osallistujista kirjoittaa rekisteröitymättä ja hyvin sekin sujuu.

Kysyin ylläpidolta, muttaen ole ainakaan huomannut mitään ohjetta. Muutenkin ohjeet on piilotettu niin ettei tavallinen eläkeläsimummu niitä mistään saa. Miten käsittelette esimerkiksi noi peukalot?

Nyt en enää viitsi yrittääkään kirjautumista. Mietin itselleni uuden nimmarin, enkä rekisteröi sitä enää ollenkaan.

9

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salasanan muuttamisen jälkeen ei onnistu kirjautuminen ilman, että en salasanaa uudelleen laita.
      Ruksannut olen ja rukoillut, muista minut, ei muista
      Josku kiukuttaa, vaikka ei suuri asia olekkaan.
      Nimimerkin ottaa, mutta salasana aina kahdesti.

• Hankalaa on ollut. Olisikohan sillä salasanan tarkkaajalla automaattinen dementia?
        Muutenkin Suomi24:ään on pahuksen vaikea päästä; joskus ei ollenkaan.
        Tänään taitavat kaikki olla vappumarsseilla, koska ensimmäisaen kerran pitkästä aikaa pääsin suorinta tietä ihan perille asti.

• Kyllä minulla pysyy nim. vaikka koko pivän jos en pidä pitkiä taukoja, sen olen huomannut että jos koneeni seisoo toiminta valmiina, pitkän aikaa niin,,,, nim. katoaa.

Minulla on sellainen ongelma kun olen kirjautunut Suomi24 ja laittanut salasanani, kun menen lukemaan päivittäis lehteä jossa kysytään myöskin salasanaa joka on minulla eri kuin suomi 24 on, , niin eikös ryökäle suomi24 salasana ilmestyy sinne automaattisesti ja tietysti ei aukea lehti. Huom. olen painanut,,,, muista minut ruutua....

Ei auta muu kuin tyhjentää salasana , ja kirjoittaa uusiksi,,,,en tiedä missä on vika !!

• Rekisteröitymättä en ole päässyt koskaan kirjoittamaan. En osaa laskea näemmä!

Kirjautuneena on helppo lähettää viesti myös muilla kuin omalla rekisteröidyllä.

Tuo ilmiö, ettei kone muista, johtuu minusta siitä, etteä käyn muilla kuin suomi24:n sivuilla tai muutan zuumaustasoa (muutan tekstin kokoa ylisuureksi)

• Makriina ek

Tässä iässä pitää kaiken aikaa voimisteluttaa aivojaan. Toiset täyttävät sudokuja, minulle riittää tuo yhteenlaskupähkinä nimmarin alla. Siinä samalla voi osoittaa ettei ole roskapostirobotti.
        Maailma kun ihmistä joskus kamalasti murjoo, niin tuollainen varmistus on ihan hyvä tehdä silloin tällöin.

Niin että nyt taas ynnäämään (2 8)!

• depressiivo
        Makriina ek kirjoitti:

Tässä iässä pitää kaiken aikaa voimisteluttaa aivojaan. Toiset täyttävät sudokuja, minulle riittää tuo yhteenlaskupähkinä nimmarin alla. Siinä samalla voi osoittaa ettei ole roskapostirobotti.
        Maailma kun ihmistä joskus kamalasti murjoo, niin tuollainen varmistus on ihan hyvä tehdä silloin tällöin.

Niin että nyt taas ynnäämään (2 8)!

etsivivä-amadeuksen ja hyvin pääsen sisälle.En tietenkään omalla logollani,siis sillä entisellä.
        Tämä aivojumppa ihan jees ja pulinat pois.
        Olen se sama joskus kiukutteleva amateus,kun pilvinen päivä laskeee verhonsa tänne yksiöön,mutta sitten kun porottaa täysillä,niin jopa amateuksellakin roihuaa se risukasa,koettakaa kestää,ihan luomu amateus

• Atolfia
        depressiivo kirjoitti:

etsivivä-amadeuksen ja hyvin pääsen sisälle.En tietenkään omalla logollani,siis sillä entisellä.
        Tämä aivojumppa ihan jees ja pulinat pois.
        Olen se sama joskus kiukutteleva amateus,kun pilvinen päivä laskeee verhonsa tänne yksiöön,mutta sitten kun porottaa täysillä,niin jopa amateuksellakin roihuaa se risukasa,koettakaa kestää,ihan luomu amateus

rekisteröimättömänä (huh, kun oli pitkä sana) nimmarina ei mitään ongelmia. Yhteenlaskukin sujuu nykyään oikein kertaheitolla. Lienee parempi olla vain tällaisena rekisteröimättömänä ATOLFIANa.

täällä on hieman taivas selkiintynyt, mutta tuuli puhaltelee ihanasti Suomen lippua. Kyllä meillä on komea lippu. Ei sitä voi olla ihailematta. Hyvin ovat aikoinaan lipun värit valinneet. Taustalla huojuvat suuret kuuset tuulen tahtiin. Siinä on sitä Suomen Vappuluontoa parhaimmillaan.

• Atolfia kirjoitti:

rekisteröimättömänä (huh, kun oli pitkä sana) nimmarina ei mitään ongelmia. Yhteenlaskukin sujuu nykyään oikein kertaheitolla. Lienee parempi olla vain tällaisena rekisteröimättömänä ATOLFIANa.

täällä on hieman taivas selkiintynyt, mutta tuuli puhaltelee ihanasti Suomen lippua. Kyllä meillä on komea lippu. Ei sitä voi olla ihailematta. Hyvin ovat aikoinaan lipun värit valinneet. Taustalla huojuvat suuret kuuset tuulen tahtiin. Siinä on sitä Suomen Vappuluontoa parhaimmillaan.

Naapuri uskoi tienneensä, että taannoinen hakkerihyökkäys olisi ollut 'itäistä plaatua ja suuntaa'; tiedä sitten, mut sen salasanan vaihtamisen jälkeen kone sit menetti muistinsa MV:sta enemmän.

Nykyään kirjautuminen ei onnistu oikein kirveelläkään. Pitkä on se 'synti'pussillinen ärrättipäitä, joita tämä kirjautumisonkelma tuottaa. Jos hänestä sais etes kirkkamman ruunun, aikanaan.

• Makriina ek
        capt.cöpenick kirjoitti:

Naapuri uskoi tienneensä, että taannoinen hakkerihyökkäys olisi ollut 'itäistä plaatua ja suuntaa'; tiedä sitten, mut sen salasanan vaihtamisen jälkeen kone sit menetti muistinsa MV:sta enemmän.

Nykyään kirjautuminen ei onnistu oikein kirveelläkään. Pitkä on se 'synti'pussillinen ärrättipäitä, joita tämä kirjautumisonkelma tuottaa. Jos hänestä sais etes kirkkamman ruunun, aikanaan.

ei meitille mitään kruunuja tule. Turha luullakaan. Noilla ne on Ruattissa, niin kruunut kuin muukin hienous.
        Me joudutaan vaan täällä tasavallassa olemaan kuin ei oltaiskaan.
        Kirveellä olisi töitä enämpikin, mutta kun sitä nyt tässä kirjautumisessakin kaiken aikaa tarvitaan, niin eihän muuta nyt keritä kuntoon panemaan.
        Sampokin on lopussa. Se on kiillotusaine..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9942
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      318
      7136
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      84
      1858
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      108
      1529
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      800
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe