Mikä on Pärnun paras ruokapaikka?
Pärnun paras ravintola?
6
1622
Vastaukset
- Pepix
Parhaasta en tiedä, mutta tuttavani joka on Pärnussa joka kesä viikon, suositteli Edelweiss ja Must Pärl nimisiä ravintoloita. Itse en ole koskaan käynyt Pärnussa, mutta olen menossa sinne kesä- tai heinäkuussa ja aion käydä molemmissa.
- Pärnuun 6.kertaa
Jos pidät pizzasta kannattaa ehdottomasti mennä Steffani ´: iin.
Mahtavaa Pizzaa tuolta saa, tosin siellä on heinäkuun aikana hirveät jonot.
- ohra&kampela
Postimees-ravintolassa on ollut kelpo ruokaa ja terassi omenapuutarhassa on kaunis.
- harri68
Vikbum on Vikingin vieressä ringillä oleva pieni ravintola. Loistava Oskarin leike. Ette pety. Pikkunälkään koktail salaatti (muna, kinkku, tomatti, majoneesi) siellä ja Jahtisatamassa tosi hyvää.
- Peetu21
Ääni Edelwaisille !
-paras chatobrian mitä tähänikään olen syönyt
-sijaitsee siinä Stephanipizzerian lähellä samansuuntainen katu kun kävelykatu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238