Mistä voi ostaa oikein hyvän fileeraus veitsen ?
Fileeraus veitsi
6
569
Vastaukset
- fileeraaja
kaupasta
- V-tyylillä
Jokaisen fileeraajan mielestä juuri hänen veitsensä on se paras. Mutta jos tahdot oikein hyvän filetin niin ehdotan toiseksi parasta. Katsele netistä sveitsiläistä ammattilaisveistä,tunnet sen kaksosmerkistä. Veitsi on tehty kolmesta terässeoksesta, siinä on juuri oikea kovuus pitämään terävyyden mutta se on myös sasmasta syystä melko helppo teroitettava. Veitsellä on ikuinen takuu. Hinta on melko suolainen, ostin pojalle kokkikouluun kolme veistä silloin markka -aikaan, kokkiveitsi maksoi 465 mk, fileerausveitsi 360 mk ja juuresveitsi 127 mk. Oman veitseni tilasin samalla tilauksella. Nykyisistä hinnoista en tiedä.
Nämä veitset tilattiin yhteistilauksena koulun kautta, myyjä oli kaiketi helsinkiläinen alan liike tai maahantuoja, eiköhän se netistä löydy.
Minulla on toistakymmentä fileerausveistä lohiveitsestä kapeateräiseen kampelatyökaluun. Tämä sveitsilainen on se veitsien Rollssi, kun vetäisen syntymäpäivien kalapöydän niin mieleeni ei tule tarttua niihin äffällä tai ässällä alkaviin veitsiin. Hyviä nekin ovat mutta eivät toiseksi parhaita. - mora.
esim,sveitsiläisiä wengerin swibo veitsiä voi tilata nipponverkosta hinnat mallista riippuen 16-27 euroa.nämä eivät ole toiseksi parhaita vaan parhaita,testatusti.
- V-tyylillä
on monesti monesti testattu ja usein parhaaksi todettu. Mutta on laatuluokan konjakillakin puolensa.
Sama juttu on filettien kanssa. - A-tyylillä
V-tyylillä kirjoitti:
on monesti monesti testattu ja usein parhaaksi todettu. Mutta on laatuluokan konjakillakin puolensa.
Sama juttu on filettien kanssa.ehkä sinun kannattaisi vähentää koskenkorvan testailua,juttusi vaikuttaa siltä että liikakäyttö jo vaikuttaa.
wat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013