Omistavat yleensä itse jonkun 100-200e japski romu corolla, sunny tai jonkun muun. Ainoo kokemus saattaa olla jostain nipinnapin leimasta selvinny 100e kadetti joka oli jo jobbarin pommi ennenkun meni sitä edes ostamaan.
Nämä tyypit eivät osaa edes vittuila vaan kysyvät "miksi opelia tehdään? no siks ettei fordi jäis huonoimaks" Kun oikeesti tuokin vanha lausahdus menee "miksi fordia tehdään no sikis ettei opeli jäisi huonomaksi" Tuokaan lausahdus ei pidä muutenkaan kutiansa itellä ei opeli ole kertaakaan jättäny tielle. Opel saa muovinkin ruostumaan. Ai saa vai? Mulla on ollu varmaan joku ihme käsittely kun ei tota ihmettä ole vielä tapahtunut.
Fakta on ettei nämä haukkuja sankarit ole oikeella autolla ajaneetkaan vaan sinisilmäisesti uskovat pysyvästi ettei 87 corollaa parempaa autoa ole vielä tehty.
Opelin haukkujat
3
436
Vastaukset
- nipponisti.
kai siinä jotakin perää on, ei jutut ihan tyhjästä synny. Ihan sama pätee johonkin -70 luvun lopun corollaan mistä sanottiin että ajokoirakin kulkee suorempaan, ja piti täysin paikkansa, sellaisella corollalla kun jouduin yhden kerran ajamaan autokoulun loppupuolella, niin oli se hirveä kokemus. Tuli sitten kokemuksia opeleistakin, ja kyllä niihin sai laittaa paikkaa paikan viereen, vaikka olivat vain n. 10 vuotta vanhoja autoja. Sitten opeli ihan itse pilasi maineensa -90 luvulla kun ei meinannut sähkölaitteet oikein pelittää, ja monelle opelistille tuli mitta täyteen jakopääongelmien takia, valmistaja ja maahantuoja kun pistivät asiakkaat omien virheidensä maksajiksi. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi.
- O + z = Opel
Eipä ole noita sähkövikoja ollu vaikkakin kaikki varusteet löytyy mitä 92 on saanu. Kone on ollu toi 8 tappi jonka ainoo jakopää ongelma on ollu se ettei kone ole lauennu kun jakohihna katkenu poikki toisin kun muilla merkeillä. Nykyisin opeleissa kori on sinkitty joten ei takakaaret uudemmista putoa.
- palaajatuhlaaja
Pahaa sanottavaa Opelista. Neljä ollut kaikki pelanneet loistavasti. Olenkin usein miettinyt missä ne opelin haukkujien viat olevat kun ei niitä vastaan ole tullut. Välillä muitakin merkkejä Audi ja Volvo mutta kalliita olivat pitää ja paljon liian kalliita vikoja. Siispä taas ajan Opelilla ja vielä uudella makea peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818