Mieheni kanssa lähtisimme muutaman päivän romanttiselle lomalle kaksin, noita vaihtoehtoja mietin, kumpi olisi parempi. Kaksi tai max kolme yötä, onko molempiin matkustus yhtä helppoa (lentokoneella kait molempiin pääsee suoraan?) Kummassa enemmän katsottavaa, kumpi kauniimpi yms? Onko kellään tietoa jostain hyvästä, tasokkaasta hotellista em. paikoissa?
Riika vai Vilna?
4
577
Vastaukset
- Mr. Google
On järkevää verrata noita kaupunkeja. Oheisessa linkistä löydät varmaankin vastauksia kysymyksiisi.
http://lmgtfy.com/?q=Riika vai Vilna?- alkup.
vau, olipas taas hieno uusi toiminto internetin ihmeellisestä maailmasta, kiitos!
- Keukubad
Riiassa olen käynyt viidesti, mutta Vilnassa vain kerran. Vilna on ehdoton suosikkini! Todella kaunis ja romanttinen kaupunki.
- mää vaan
Ite pidän Vilnasta enemmän, mutta en Riikaakaan hauku - molemmissa nähtävää, ja paljon jos osaa etsiä. Jos minä olisin tilanteessasi, niin eipä olisi valinnan vaikeutta, Vilnaaan! Vilnassa paljon nähtävää, en ala luettelemaan. Paikalliset ruoat myös kivoja, eli kannattaa kokeilla niitä. Vilnassa on jotain sellaista charmia ja tunnelmaa mikä Riikasta puuttuu. Siis Vilnaan jos multa kysyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1626483
- 521882
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441610- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491009Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897