nähneet jo sammakoita tälle keväälle ja miten ne käyttäytyy.
Jos hyppyjä paljon sivulle on sateien kesä, jos se hyppii paljon taaksepäin on kylmäkesä odotettavissa.
Havaintoja onko niitä.
Olen yhden nähnyt tälle keväälle ja hyppyjä oli taaksepäin ja kävi takatalvi.
Oletteko
3
133
Vastaukset
- Nih.
Mutta faaraomuurahaiset muuttivat just olohuoneeseen. Mitäkö se ennustaa. No pirusti myrkkyä muurahaisille.
- HTZA
kait ne hyppii taakse tai sivulle, koska siellä on kylmää pyllyä tarjolla.
Kokeile itse, laita sitten juttu tsättipalstalle, ei tänne.
Täällä on tarjolla vain lämmintä syliä, ja sekin mukavasti kirjoitettuna, ilman todellista tarkoitusta, luulisin.
Miljoonalla näytti olevan "hauska" kokemus, hakemistasi palstoista. Kutua olen jo etsinyt, sellaisen kohta nelivuotiaan pikkupojan kanssa. Meillä olisi tarkoitus löytää sammakon kutua, mistä olisi mukava seurata kuinka niistä nuijapäistä tulisi pieniä sammakoita. Kasvattaisimme omat lemmikkimme itse.
Nyt on ollut vielä varmaan liian kylmää ja siksi kutua ei vielä löydy. Emme ole nähneet sammakoitakaan. kissa on tuonut jo sisiliskon kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,725044Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk403805Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253388- 792391
- 241909
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3561601Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271581Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401542Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔151485Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?341355