Sain Vreya-merkkisiä e-pillereitä ihon hoitoon. Olen syönyt nyt ensimmäisen liuskan, enkä ole juurikaan huomannut että iho olisi muuttunut paremmaksi, vaikka ei mulla alun perinkään mikään kauheen huono iho oo, mutta kumminki. Niin haluaisin vaan tietää kokemuksia/tietoa, että kuinka kauan suurinpiirtein noitten e-pillereitten haittavaikutuksien tai tässä tapauksessa hyödyn ilmaantumiseen menee, vai onko nää pillerit vaan mulle sitten huonot vai miksi ei toimi? Pitäisikö vaihtaa kentien merkkiä?
E-PILLEREITTEN KÄYTTÄJÄT!
moiasfk
1183
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Sanoisin, että noin kolmen liuskan jälkeen pitäis alkaa ilmetä sivuvaikutukset... I
tsellä oli aluksi Yasminellet ja sitten NuvaRing, jotka molemmat vaikuttivat positiivisesti ihoon, mutta aiheuttivat pahan mikreenin. Nyt mulla on Melianet. Iho on kohtuullinen, muttei niin hyvä kuin noilla muilla. Mikreeniä kuitenkaan ei juuri ole.