Jo leikki koulussa alkaa tämä riviin järjestys homma, mites saa helpoiten vapautuksen. Jo toisen kerran lykkyä iskivät 2 vuotta olen paniikkihäiriöllä yrittäny ei näytä onnistuvan kävin vuonna 2007 pari viikkoa siellä leikkimässä sotaaa ja silloin riitti.
Jos ei seuraavan kerran tule C papruja niin kävelen oma lääkärin vastaanotolle ja sanon että rupean leikkimään pekka eric auvista jos ei c tipu.
Vittu se paikkahan on ihan naurettava, jouduin hyvät duunitkin lopettaa 2007 olen rahtarina ihan jees liksa 4000ekk sinne jollain hikisillä päivärahoilla. Oli lähellä etten olisi työtä takaisin saanut intin takia.
Pari kaveriakin rupes vittuilemaan et ole mies kun et käy armeijaa siinä meillä intti miehet vittu toinen on ollut työtön intistä asti asuu äitinsä helmoissa toinen vasikoi kaverinsa vittu siellä ei kyllä miestä tehdä ei kirveelläkään. PS niin niitä vapautus niksejä jos saisi :D
Riviin järjesty
4
833
Vastaukset
- Korp
Jaa a paha sanoa miten herkästi nykyään antavat suoran c, huhuja paljon ilmassa että nimenomaan c papereita vältetään viimeiseen asti. tottele ajatukseen että menet sinne mutta anot helpommat hommat ja lyhyemmän palveluksen. e paperit on helppo saada
- oiuytrewsdfghjk
Käytännössä vapaaehtoista, vain typerimmät ja helposti peloteltavat lusii intin. Mene sinne lääkärille ja sano että et ota vastuuta mitä tapahtuu, voi tulla ruumiita jne. Pitäisi ottaa vaan alusta tiukka linja, eikä alkaa myötäilemään, joka ainoaan lappuun mikä eteen lyödään, niin maininta vitutuksesta ja nimi alle.
- Style>:)
Edelleenki MIELENTERVEYSONGELMAT. Toimii aina, helppo keksiä päästä ja näytellä koko paska
Jos ei oo omasta takaa sellasii ni sit feikkaa, menee helposti läpi varsinki jos lisäät siihe soppaan ''itsemurha ajatukset'' ja kannattaa melkei sanoo että on yrittäny sitä jo kerran.. Varmaan tulee C ennemmi tai myöhemmi. - C mies
agressiivinen käyttäytyminen esimiehiä kohtaan, tottelemattomuus, *hihat palaa yks kaks ja oho ootkin jo hakkaamassa jotain alikkia*, tollasta ku alat vetämään niin ei ne sua kauan kato siel. Ja mainitse viel että vihaat koko saatanan paskaa, intti on huijannu/kussu sua silmään, upseerit on räkänokka pellejä jotka on sekasin siitä pienestä vallasta mikä niille on annettu. Sotatilanteessa ampuisit vaa johdossa olevan kaverin ja lähtisit haneen.
Tota kaikkee ku meet veksiin huutamaan naama punasena ja raivoten nii alkaa jo lekuriki tutisemaan housuissaan. Ja hakkaa muuten rystyses verille tuvan seinään, ens kerral on sitten sen *yhen* alikin vuoro .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559