Moikka!
Iloinen 13-vuotias tyttö etsii 13-15 vuotiasta poikaa pk-seudulta tanssipariksi E-tason kursseille.
Kysy lisää: [email protected]
Tanssipari hakusessa
8
646
Vastaukset
- 1+19
Oletko etsinyt paria osoitteesta www.tulospalvelin.fi
Onnea parinhakuun- Tyttö 13v
...on tuolla montakin ilmoitusta, mutta ei tunnu löytyvän... :
- keino sinulle
Tyttö 13v kirjoitti:
...on tuolla montakin ilmoitusta, mutta ei tunnu löytyvän... :
Jos kuulut jo johonkin tanssiurheuluseuraan, niin kannattaa kysyä myös kurssien vetäjiltä ja valmentajilta.
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia. - Tyttö 13v
keino sinulle kirjoitti:
Jos kuulut jo johonkin tanssiurheuluseuraan, niin kannattaa kysyä myös kurssien vetäjiltä ja valmentajilta.
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia.Okei, kiitti neuvoista!
Laitan kuitenkin näille nettisivuille jos löytyisikin pari (; - tanssiatar123
keino sinulle kirjoitti:
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia.Kysyin mun valkult mut ei se tienny mun valkku on jutta helenius
- tanssiatar123
MOI kuka tietää paikan josta sais 11v parin ja se asuis kirkkonummel
Hei,
Olen viisikymppinen, sopusuhtainen lavatanssija nainen Turusta. Etsin itselleni paria tavoitteelliseen lavatanssin harjoittelemiseen ja kilpailemiseen. Olen harrastanut tanssia noin kahdeksan vuotta eli kokemusta toivoisin myös sinulta.
Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan meneekö askeleet yhteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va266485Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725168Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934765Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64599Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694448Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184038Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543987Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1073855Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213500Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173327