http://www.ihoakatemia.fi/index.php?pageId=54
Toukokuun Sarassa juttu mesoterapiasta ja esimerkki (nimi kuva) naisesta, joka saanut hiuksensa mestoterapialla takaisin.
Sikasikakallista, mutta jos auttaa...
Mesoterapia
9
4973
Vastaukset
- toivotaan parasta
Tilasin Sara-lehdessä olevan jutun innottamana shampoon ja hoitonesteen hiuspohjaan ja käyttökokemuksia nytn. 2 vk. Aivan ihania tuotteita: shampoo hyvän tuoksuinen, antaa kiiltoa hiuksille
ja hiukset helppohoitoset, ei tarvitse välttämättä hoitoainetta, tosi helppo selvittää. Hoitoneste ei tahmaa,ei värjää eikä kuivata hiuspohjaa. Käyttökokemuksia aikaisemmin Nisim, Revivogen , Acomax, Bio botanical sekä Rogaine tuotteista. Kyllä tämä tuntuu mieluisimmalta tuotteelta ja heti olen saanut myös palautetta hiusteni hyvästä kunnosta. Vasta viikko sitten verkkokauppaan tuli myyntiin tämä mesoroller ja ampullit, kyselinkin heiltä sähköpostitse aiemmin tuotteiden ostomahdollisuudesta. Nyt tuotteet kotona
ja ensimmäinen käyttökerta takanapäin. Ei tuntunut lainkaan pahalta nämä piikit rollerissa, veri tuntuu kiertävän päänahassa jaiho punoittaa käsitellyiltä alueilta (kuuluu asiaan). Hoito-ohjeita saa ihoakatemian sairaanhoitjalta maksutta, myös tuotteiden mukana tulee hoitoseloste.- s
Todella hyvää palvelua. Suosittelen Ihonettiä ja sieltä saatavaa hiusmesoterapiasettiä! Ja kaiken kukkuraksi mahtavaa, palvelualtista sairaanhoitajaa Ihoakatemiasta jolta sain apua hiusten rollauksen aloitukseen. Nyt vaan odottelemaan tuloksia...
- sallix
s kirjoitti:
Todella hyvää palvelua. Suosittelen Ihonettiä ja sieltä saatavaa hiusmesoterapiasettiä! Ja kaiken kukkuraksi mahtavaa, palvelualtista sairaanhoitajaa Ihoakatemiasta jolta sain apua hiusten rollauksen aloitukseen. Nyt vaan odottelemaan tuloksia...
Hei, oletko jatkanut hoitoja, onko tuloksia?
- dermaheal
sallix kirjoitti:
Hei, oletko jatkanut hoitoja, onko tuloksia?
Kohta tulee 3 kk kokeilua täyteen, tässä vaiheessa uusia hiuksia vaikea havaita, onko niitä, mutta
hiustenlähtö enää vähäistä ehkä normaalin rajoissa. Hiukset kiiltävät ja hiuspohja voi erittäin hyvin.
Pidän tuotteista, mutta korkean hinnan vuoksi täytyy vielä tarkistella tilannetta kun viimeinen
ampulli käytetty että tilaanko lisää. - sallix
dermaheal kirjoitti:
Kohta tulee 3 kk kokeilua täyteen, tässä vaiheessa uusia hiuksia vaikea havaita, onko niitä, mutta
hiustenlähtö enää vähäistä ehkä normaalin rajoissa. Hiukset kiiltävät ja hiuspohja voi erittäin hyvin.
Pidän tuotteista, mutta korkean hinnan vuoksi täytyy vielä tarkistella tilannetta kun viimeinen
ampulli käytetty että tilaanko lisää.kiitos vastauksista! Tuo hinta kyllä pistää miettimään, mutta toisaalta, jos mietin, miten paljon ja mihin olen tässä vuosien varrella satsannut ilman tuloksia, ei tuo loppupelissä enää tunnu.
- dermaheal
sallix kirjoitti:
kiitos vastauksista! Tuo hinta kyllä pistää miettimään, mutta toisaalta, jos mietin, miten paljon ja mihin olen tässä vuosien varrella satsannut ilman tuloksia, ei tuo loppupelissä enää tunnu.
Nyt Dermaheal kokemusta n. 4 kuukautta ja nyt näkyvissä runsaasti pieniä hiuksen alkuja.
Aikaisemmin olin käyttänyt Rogainea, jolla ei uusia hiuksia kasvanut, mutta hiustenlähtö
väheni. Olin jo luopunut toivosta, mutta yllätyin ja ihmettelin, että mitä tuolla päänahassa näkyykään, sillä uudet hiukset ovat mustia väriltään, kun omat hiukset ovat jo hatmaantuneet. - sallix
dermaheal kirjoitti:
Nyt Dermaheal kokemusta n. 4 kuukautta ja nyt näkyvissä runsaasti pieniä hiuksen alkuja.
Aikaisemmin olin käyttänyt Rogainea, jolla ei uusia hiuksia kasvanut, mutta hiustenlähtö
väheni. Olin jo luopunut toivosta, mutta yllätyin ja ihmettelin, että mitä tuolla päänahassa näkyykään, sillä uudet hiukset ovat mustia väriltään, kun omat hiukset ovat jo hatmaantuneet.Onnittelut, että toimii! Omat hiukseni hiipuvat kesän jälkeen aivan onnettomiksi, joten kokeilenpa nyt minäkin.
- utelias, jörö
Lisää kokemuksia?
- Roskaa ja huuhaata
Täysin huuhaata kaikki yllä oleva. Tuollaisella ei ole mitään tieteellistä näyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492939Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471179
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78941