Myymälävartijana II

Vartija

Ilta ja vähän yön puoleltakin meni grillaillessa. Maija juoni itsensä mun viereen yöksi sanoen vanhemmilleen menevänsä kaverin luo ja tulevansa seuraavana iltana.

Päästyäni yöllä kotiin Maija koputti ikkunaani ja päästin tytön sisään. Tytöllä oli jokin kietaisuhame ja toppi, jotka antoivat oikeutta hänen vartalolleen. Maija hyppäsi kaulaani ja suuteli pitkään lyötyäni oven kiinni.

Tytön huulet olivat pehmeät ja maistuivat hivenen mansikalle. Tytön kiihkeät suudelmat kiihottivat mua ja aloin olla taas valmis. Pidin Maijaa sylissäni ja pian hän oli minun ja seinän välissä.

Maija taittoi päätään sivulle ja suutelin ahnaasti tytön kaulaa. Tyttö hieroi alapäätään etumukseeni ja voihki äänekkäästi. Tyttö halusi kalua suunnattomasti ja pyysi kokoajan mua sisäänsä.

Maija sujautti kätensä sortseihini ollessaan sylissäni. Tyttö kaivoi kullini esiin ja hieroi terskalla pimpsaansa. Pillu oli jo märkä. Painoin tyttöä seinää vasten ja painuin sentti sentiltä sisään. Maija huokaili ja inisi voimakkaasti liikuessani hitaasti hänen sisällään.
"Kovempaa...sulla on niin ihana kalu."
"Sä oot niin tiukka ja maukas...voidaan rakastella koko yö..."

Kannoin Maijaa sänkyäni kohti tytön liikkuessa hitaasti kaluni ympärillä. Kaadoin tytön alleni sängylle ja painuin syvemmälle hunajaiseen pilluun. Tyttö voihki korvaani ja puri korvanlehteä.

Avasin hameen ja otin myös topin pois tytön kiemurrellessa allani. Pienet terhakat tissit näyttivät herkullisilta ja otin nännin huulieni väliin. Tytön käsi hieroi tukkaani painaen päätäni lähemmäs tissiä.
"Ihanan lämmin suu...nuole mun tissiä...puristele niitä...mä tuun pian..."

Maijan vartalo värisi allani ja jalat kietoutuivat ympärilleni, tiesin tytön tulevan pian. Tyttö imi nänniäni ja puristeli pakaroitani.
"Sä oot niin voimakas ja iso...sun pakarat...paina
mua, mä saan...mmmhhhh...älä lopeta...!"

Tunsin sperman lähtevän liikkeelle ja painoin kovemmin kaluani Maijan sisään. Tyttö jännittyi selkä kaarelle ja tärisi pitäen sängynpäädystä kiinni. Kalu luiskahti tytöstä ja sperma lensi Maijan vatsalle ja pillulle valuen pakaroiden väliin.
"Anna se mun suuhun...kiltti..." Tyttö imi ja nuoli kalua puhtaaksi spermasta.

Tyttö nosti jalkojaan ja avasi käsillään pakaroitaan.
"Se olis nyt liukas ja valmiina sulle..." Maija kosketteli märkää ja tiukkaa suklaareikäänsä houkuttelevasti.
"Sori, mä en pysty heti vaikka haluaisinkin."
"Ei se mitään, myöhemmin sitten. Tuutko pesemään mut?"

Pesinhän minä ja niin pesi tyttö minutkin. Maija tuli kainalooni nukkumaan. Alastomat vartalot tuntuivat kuumilta toisiaan vasten. Uni maistui ja Maija nukahti hieman ennen mua.

Heräsin aamulla Maijan suukotellessa hellästi huuliani unisena, kielen seikkaillessa hitaasti tutkien mun kieltä. Vatsassani lenteli perhosia tytön suudellessa yhä hanakammin. Maija kampesi itsensä päälleni makaamaan ja hieroi pimppaansa mua vasten.

"odota Maija, mä haluan maistaa sua." Maija ei halunnut lopettaa hinkkaamista ja mun oli pakko työntää vastusteleva tyttö päältäni etten tulisi heti.

Maija oli vatsallaan ja levitin jalkoja nilkoista erilleen ja sukelsin hunajaiseen alapäähän. Suukottelin pakaroita vartalon kiemurrellessa. Puristelin pakaroita ja nuolin pillua hitain pitkin vedoin. Maija nosti peppuaan tarjoten herkkuaan mulle. Kiusasin sormellani peppureikää pyöritellen sormeani sen ympärillä.

Maistelin kielelläni tytön makua. Maija maistui sairaan hyvälle, klitta paisui koko ajan. Maijan puhelin soi yöpöydällä, Maija tunnisti sen Jonnaksi.
"Moihhh...mua nuollaan ihanasti...saisitpa säkin tätä miestä...mmmhhhh....voihhhhh...sen sormi...se
menee...mun peppuuunihh...ja kulli painuu samaan aikaan! Eiiiihhhh...mmmhhhh...mä oon niin täynnä
lihaa...!" Maija heitti puhelimen vierelleen ja nousi käsiensä varaan nojaten seinään katsoen peppuunsa uppoavaa sormea.

"Nai mua mies...juuri noin...voi jumalauta...mun on pakko huutaa!" Painoin koko suonikkaan kullini pilluun ja peukalon peppuun. Maija puristi sängynpäätyä ja voihki kiemurrellen.

"Mä tuun...ihana kulli ja sormiiihhh!!!!!!!" Pidin toisella kädellä tyttöä lanteista ja nain koko voimallani. Märkä lihan ääni mäiskähteli huoneessa tytön voihkaisujen seassa.

Tyttö toipui pian ja pyysi kalua suuhun.
"Nai mua suuhun...sun elimelläs..." Tyttö kääntyi ja ja oli nelinkontin edessäni. Otin maijaa hiuksista kiinni ja nain huulien väliin.
"Sä osaat imeä...mä tuun..."

Tyttö imi hanakammin ja katsoi mua silmiin anelevasti. Tyttö nieleskeli lastiani urheasti.
Maija nuoli kalun jälleen puhtaaksi.

Maija otti puhelimensa kun kuuli Jonnan äänen.
"Saitko säkin?...jaa, että ihanat äänet...joo,sain mahtavan..en oo ikinä saanut noin hyvää...joo, nähdään."

Maija tuli päälleni ja suukotteli hymyillen kasvojani. "Sua vois melkein rakastaa, mies."

Tyttö puki jonkun paitani ylleen ja lähti suihkun kautta keittiöön.

1

7227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettyny

      ei nii hirveen hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe