Miten saan aina uuden luvun alkamaan uudelta sivulta? Nyt kun yritän sitä enterillä niin heittää tekstin kyllä seuraavalle sivulle, mutta teksti alkaa sivun keskeltä. Ja vaikka yritän sitä saada ylemmäs taas poistamalla riveja edeltä, niin ylättäen se taas hyppää sinne edelliselle sivulle...
Luvun aloittaminen uudelta sivulta
4
5484
Vastaukset
mieleen blockquotet, tokaksi että jos sen toisen sivun asetukset heittää jostain syystä. kokeilin äsken ja kyllä minulla heitti normaaliin alkuun tokalle sivulle enttereidenkin kanssa. jos ihan ekalta riviltä haluat aloittaa niin sitten nostat siitä sivuasteikosta. mikä sen virallinen nimi sitten lieneekin :)
- Sivunvaihto ennen
Käytä kappaleiden otsikoissa otsikko-muotoiluja ja laita otsikon kappalemuotoiluun ruksi kohtaa sivunvaihto ennen.
- uneton.
Sivunvaihto enteriä näpyttelemällä ei johda kuin vaikeuksiin. Vaihda sivua lisäämällä sivunvaihto Ctrl enter tai tee kuten edellä neuvottiin.
- Onnistuu!
Kiitos avusta! Nyt onnistuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446