Hei!
Kävi kyseisen vahvistimeni kanssa sillä tavalla, että siivotessa kaiuttimelle menevät piuhat pääsivät koskemaan toisiaan. Tämän seurauksena vahvistin meni ikään kuin "takalukkoon". Eli kun painan vahvistimeen virrat päälle, niin se ainoastaan vilkauttaa valoja ja sammuu taas. Onko kyseessä siis jonkinlainen oikosulku? Onko kellään tietoa, että onko vahvistin tullut lopullisesti tiensä päähän vai voisiko sen vielä korjata jonkun ammattilaisen toimesta?
Onkyo tx-sr500e - onko ongelmaan ratkaisua?
M
1
793
Vastaukset
- korjaamolla...
Sieltä on nyt oikosulun myötä jotain mennyt rikki ja korjaaminen voi olla joko halpaa ja helppoa tai kallista ja vaikeaa... Korjaaja osaa kertoa.
Tai sitten siellä vahvistimessa on noita tilanteita varten sulake jonka vaihtaminen ehjään on halpaa ja helppoa. Senkin osaa huoltoliike kertoa ja tehdä. Taitaa riippua vahvistimen mallista että onko siellä mitään sulakkeita vai ei.
Eli korjaamoon vaan, sieltä saat joko avun tai reittiohjeet lähimmälle elektroniikkaromulavalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815