Onko homo syntinen?

Pauli..

Kun puhutaan että homouden harjoittaminen on syntiä niin onko pelkäästään homona oleminen ettei toteuta käytännössä homoutta?

10

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei rakkaus ole synti

      Sun täytyy elää sun elämääs rakas. Et oo yhtään sen syntisempi, kun kukaan muukaan täällä. Toteutat ittees just niin kun sinusta hyvältä tuntuu. Homoseksuaalisuus ei varmasti oo tän maailman synneistä suurin, jos sitä nyt syntinä edes tarvitsee pitää. Se hän on vain rakkautta toista ihmistä kohtaa ja, jos rakkaus on syntiä niin minut saa ampua tähän paikkkaan. Ne tuomitsevat kirkon ihmiset voivat miettiä omassa mielessään ovatko sen synnittömiä kuin muutkaan. Tiedän monta tapausta, jossa homoseksuaali ihminen on päätynyt itsemurhaan muiden ihmisten suvaitsemattomuuden takia, ja sekö on sitten synnitöntä, ajaa toinen ihminen siihen pisteeseen, ettei jaksa enää elää. Miettikää hyvät toverit näitä asioita, miettikää!!!!!!!

    • luokitus

      Ei varmasti ole syntiä. Homous on yksi mielenterveyden häiriö muiden joukossa. Homous poistettiin mielisairauksien luokituksesta 70-luvulla puhtaasti poliittisista syistä. Ihmisten pitäisi muistaa että mielisairaudet ovat sairauksia muiden joukossa.

      • Montrei

        Höpsistä!


      • werti

        Joo sä kyllä vaikutat noiden mielipiteides kanssa tosi sairaalta. Pitäsköhän sun hakeutua ajoissa hoitoon ennen kuin toi sun hulluus karkaa käsistä. Sä voit kuule nuolla munaas noitten poliittisten syittes takia.


    • Kirjan Oppinut

      Jumala vihaa homoja

      • Rakkaudella sinulle

        Ja sinäkö täällä puhut Jumalan suulla. Kerroppa meille millä oikeudella. Häpeä, et kyllä vaikuta kirjan oppineelta tai, että olisit koskaan edes mitään opiskellut.


      • Ihmiskunta Sinde
        Rakkaudella sinulle kirjoitti:

        Ja sinäkö täällä puhut Jumalan suulla. Kerroppa meille millä oikeudella. Häpeä, et kyllä vaikuta kirjan oppineelta tai, että olisit koskaan edes mitään opiskellut.

        "Markuksella oli kaksi opettajaa, Sveinung ja Trine. Toisinaan he pitivät tunnin yhdessä, toisinaan yksin. Markus tunsi miten kaikki katsoivat häntä. Hän painoi päänsä. Sveinung Larsen tuli hänen luokseen ja nosti hänet syliinsä ja piteli" Onko piilohomo Jumalan luomistyö? Kyllä, miehet vihaavat naisia kristinuskon takia. Ei läheisyyttä, mitäs tämä tällainen on. Kehistysvammaisen suojelutyö, taitaa kuule olla seurauksena pakkotyölaitos. Esim. vankila. Ainoa ja oikea keino kenties tutustua eli seurakunta. Luoko seurakunta välttämättä sittenkään niinkään tarvetta homoseksuaalisuudella kuin transvertismille? Olen varmasti rikossyytteessä. Eli journalismi alkoi vasta 70-luvullla ja mistä. Pankki rahoittaa kaiken, ei seurakunta, voi kunpa muistaisit tämän aina.


      • Minervä
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

        "Markuksella oli kaksi opettajaa, Sveinung ja Trine. Toisinaan he pitivät tunnin yhdessä, toisinaan yksin. Markus tunsi miten kaikki katsoivat häntä. Hän painoi päänsä. Sveinung Larsen tuli hänen luokseen ja nosti hänet syliinsä ja piteli" Onko piilohomo Jumalan luomistyö? Kyllä, miehet vihaavat naisia kristinuskon takia. Ei läheisyyttä, mitäs tämä tällainen on. Kehistysvammaisen suojelutyö, taitaa kuule olla seurauksena pakkotyölaitos. Esim. vankila. Ainoa ja oikea keino kenties tutustua eli seurakunta. Luoko seurakunta välttämättä sittenkään niinkään tarvetta homoseksuaalisuudella kuin transvertismille? Olen varmasti rikossyytteessä. Eli journalismi alkoi vasta 70-luvullla ja mistä. Pankki rahoittaa kaiken, ei seurakunta, voi kunpa muistaisit tämän aina.

        väärä ristikkäistalja koko tää hommeli. Joku laiminlyönti ainakin joka paikasta katsottuna. Mistähän voisi olla kysymys? Ei ainakaan rahasta, vaan suunnattomasta typeryydestä, nimeltä etiikka. Näihin on kohtansa jokaisen daijaryyn. Sitten juryyn... Yksinkertaisesti vain läpihuutojuttu? No, tuskin...


      • muuan äiti

        Tuomareita riittää,vaikka tuomitseminen on myös synti!!
        Rakastaa toisianne,älkääkä tuomitko,tuomitseminen ei ole ihmisten oikeus???


    • nanouk

      itse olen bisse joka ei usko jumaliin.minun uskovat ystäväni ovat sitä mieltä että ei ole
      syntiä olla homo/lesbo tai bisse kunhan ei toteuta suuntautumistaan.ystäväni ovat helluntailaisia.
      eivät selkeästi pidä siitä mitä teen(seurustelen naisen kanssa) mutta yrittävät vähän olla niin kuin suhdetta ei olisikaan.

      minun puolestani saavat ajatella minusta tuon asian suhteen mitä vain.minulla on vain tämä yksi ainut elämä ja rakastan naistani.olen sinut itseni kanssa ja se riittää.

      voimia sulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe