--- 3.

Jennifer avasi ulko-oven. Menimme suoraa hänen huoneeseensa. Hänen huoneensa seinät olivat täynnä 30 Seconds To The Marsin ja Musen julisteita. Lattiaa peitti musta, punaisilla raidoilla koristeltu matto. Sängyn päällä oli läjä vaatteita. Kirjahyllyssä oli muutamia laulupalkintoja ja Converset.
Juttelimme muutamia tunteja. Meille tuli jano ja menimme alas hakemaan juotavaa. Hän pyysi minua ottamaan kaksi lasia hyllyltä. Kurotin ottamaan niitä. Hetken kuluttua kuulin tömähdyksen takaani. Jennifer oli pyörtynyt! Mehupurkki oli pudonnut hänen viereensä ja sen sisältö valui vaalealle matolle.
Jenniferin vanhemmat ryntäsivät huoneeseen. Pian pihaa kurvasi ambulanssi. Lähdin kotiin vasta Jenniferin isän luvattua soittaa illalla.
Kotona valahdin vuoteelleni ja laitoin puhelimeni tyynyn alle.
Taisin nukahtaa. Näin kauheaa painajaista. Havahduin puhelimeni tärinään.
Jenniferin isä kertoi Jenniferin joutuneen tiputukseen. Hän saattoi olla hengenvaarassa. Hänellä oli hyvin vaikea alipaino, minkä vuoksi sydän ja keuhkot heikentyneet. Hän lupasi soittaa uudestaan aamulla. Silloin saisin tietää miten tässä kävisi.
Vedin peiton pääni päälle. itkin, olin kauhuissani. Nukahdin uudestaan, takaisin keskelle painajaisia. Peläten pahinta.
Nukuin huonosti ja katkonaisesti. Heräsin hiestä märkänä monia kertoja. Viiden aikaan päätin nousta ylös. Menin alas syömään aamiaista.
Kahdeksan aikaan puhelimeni pirahti soimaan. Jenniferin isä soitti.
- Hän on.. poissa! hän nyyhki. Minä purskahdin itkuun. Hän lopetti puhelun.
Hautajaiset. Ikinä ennen en ollut itkenyt näin paljon. Olin vain tyhjä ja itkin. Kuukausi Jenniferin kuoleman jälkeen jouduin osastolle. Olin masentunut.
Nyt, istun huoneessani, osastolla huoneessa seitsemän.
Kirjoitan ikkunan ääressä. Täysikuu loistaa sisään valaisten pienen käsialani peittävän paperin.
Katosin kuuta. Mietin, miten näin kaunis maailma voi olla näin julma.
Nousen. Menen sängylleni ja nukahdan. Kyynelten valuessa tyynylleni.

5

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursukikkare

      Oot vissii ite kirjottaby tän ?
      Minkä ikäne oot? :o

      • Juu iha ite. Kouluun novelliks... Nousis äikännumero :D


      • avirinale
        deliw kirjoitti:

        Juu iha ite. Kouluun novelliks... Nousis äikännumero :D

        Aika lyhyttä ja hyppelehtivää tekstiä.


      • deliwoon.
        avirinale kirjoitti:

        Aika lyhyttä ja hyppelehtivää tekstiä.

        .. mutta eka novelli minkä kirjotin.
        Joko lopetan kokonaa tai yritänparantaa..


      • emppu 98
        deliwoon. kirjoitti:

        .. mutta eka novelli minkä kirjotin.
        Joko lopetan kokonaa tai yritänparantaa..

        Oot sairaan hyvä, ittekin kirjottelen novelleita mut ne tuppaa aina jäämään kesken(x.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe