Terve!
Mitä luulette että teen väärin/huonosti, kun etukäden iskuvoima on vain melkein puolet takakäden voimasta?
Ainakin luulen tietäväni lantion käännön idean, myös etukädelle, ehkä en...
Kaippa se on ihan normaalia että voimaa lähtee enemmän takakädestä, mutta onko ero niin suuri?O_O
Ärsyttävää säkkiä tai pistareita lyödessä, melkein vaikea rytmittää iskuja kun toinen lyönti on kuin huitaisu vain, verrattuna kakkoseen.
Etukäden heikko iskuvoima
2
558
Vastaukset
- tehokkuutta
Harjoitus tekee mestarin. Punttia ja säkkiä niin kyllä se siitä eräänä päivänä.
- J.J-75
Lyöt vain väärin ja ilman tekniikkaa. Etukäden lyönti voi olla takakättä voimakkaampi ja nopeampihan se jokatapauksessa on.
Etukädellä voi lyödä todellakin niin, että säkki lentää, myös rystypuolella. Kannattaa tähdätä siihen, että tekee ensin voimalla vaan kokoajan ja nojailemalla jne.. sitten harjottelet sen nopeammaksi kokoajan säilyttäen voiman. Punttisalilla ei ole väliä. Paino lähtee kropasta, voima lantiosta nopeus lihashallinnasta.. Kädessä ei tartte olla voimaa. Joka semmosta väittää, lyö kyllä hitaasti ja väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906