Bora

Anoppiinsa_väsynyt

Terve
Minulla on pieni ongelma Boran kanssa, auto on vuosimallia 04 ja 1,6TDI. Semmone ongelma mulla on, että repsikan puoleisen takapenkin lattialle kertyy suuret määrät vettä. Osaisko joku auttaa tässä tilanteessa ku en millään löydä että mistä se vesi sinne oikeen tulee. siellä on välillä oikeen kunnon lätäkkö sitä vettä ja tämä sattuu aina sateella, mutta auton ei tarvi olla ajossa, se tulee paikallaan seistessäkin. Olis hyvä jos joku pystyis neuvomaan että mistä sitä vettä oikeen tulee, ku onhan se ny vähän kiusallista ruveta anoppia kuskaamaa takapenkillä ku se istuu lätäkössä ja nalkuttaa minkä kerkiää... olisin tosikiitollinen jos joku auttaisi minua tässä.

12

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • borrooborroo

      no sinne penkin alle menee lämmittimen putki, jospa sitäkautta sinne menee eli tukos konehuoneessa mistä imee ilmaa niin siellä vedenpoistokanavat tukkeessa?

    • 17 + 9

      Tarvii varmaan laittaa anoppi vesiletkun kanssa lorottelemaan vettä auton päälle ja mennä itse auton sisälle taskulampun kanssa tutkimaan, että mistä se vesi sinne vuotaa...

    • ......

      Ei Boraan saa 1.6 TDI moottoria. Tarkoititko 1.9 TDI:tä vai 1.6 bensa moottoria?

      • anoppiinsaväsynyt

        juu siinä tapahtu kirjotus virhe. elikkä siis 1,9TDI on kyseessä.

        borroborro jos siellä on ne vedenpoisto kanavat tukossa, nii mitenkä saan sen tukoksen pois. meneekö ihan putsaamalla pitääkö osa vaihtaa? ja mistä mun pitää lähtee etsimään tukosta.?


      • borroborro
        anoppiinsaväsynyt kirjoitti:

        juu siinä tapahtu kirjotus virhe. elikkä siis 1,9TDI on kyseessä.

        borroborro jos siellä on ne vedenpoisto kanavat tukossa, nii mitenkä saan sen tukoksen pois. meneekö ihan putsaamalla pitääkö osa vaihtaa? ja mistä mun pitää lähtee etsimään tukosta.?

        siis siellä vaikka havuja tai lehtiä, sitä voit etsiskellä siitä pyyhkimien alta olevasta ilmanotto rakennelmasta "siellä pitäis olla pieni reikä josta sinne pääsevä vesi valuu pois eikä sisälle puhaltimeen" ei tarvi mitään vaihtaa..


      • borroborro
        borroborro kirjoitti:

        siis siellä vaikka havuja tai lehtiä, sitä voit etsiskellä siitä pyyhkimien alta olevasta ilmanotto rakennelmasta "siellä pitäis olla pieni reikä josta sinne pääsevä vesi valuu pois eikä sisälle puhaltimeen" ei tarvi mitään vaihtaa..

        kävin katsoo omaa eli repsikan puolella pellinalla on raitis-ilma suodatin 4 ruuvia ota ne irti ja katso siitä näkyykö mitään. tai sitte jos pääsee vesi suoraan siihen suodattimeen kun ne muovit voi vähän repsotella mistä vedet valuvat normaalisti pois. näytti olevan itselläkin lehtiä yms siellä pyyhkimien vivuston luona. voihan myös takaoven tiiviste vuotaa??


      • anoppiinsaväsynyt
        borroborro kirjoitti:

        kävin katsoo omaa eli repsikan puolella pellinalla on raitis-ilma suodatin 4 ruuvia ota ne irti ja katso siitä näkyykö mitään. tai sitte jos pääsee vesi suoraan siihen suodattimeen kun ne muovit voi vähän repsotella mistä vedet valuvat normaalisti pois. näytti olevan itselläkin lehtiä yms siellä pyyhkimien vivuston luona. voihan myös takaoven tiiviste vuotaa??

        avasin rintapellin muovin ja sinne oli tehty läpivienti sisätilalämppärille raittarin ja vedenpoisto reiän väliin ja johdon tiiviste tulppa oli huonosti paikallaan, voiko se johtua siitä että vesi valuu siitä reiästä jonnekkin sinne tuuletus kanavaan? taka oven tiiviste on kunno tarkastin sen heti ensimmäiseksi. se vasta alotti mun pään raapimisen


      • anoppiinsaväsynyt
        anoppiinsaväsynyt kirjoitti:

        avasin rintapellin muovin ja sinne oli tehty läpivienti sisätilalämppärille raittarin ja vedenpoisto reiän väliin ja johdon tiiviste tulppa oli huonosti paikallaan, voiko se johtua siitä että vesi valuu siitä reiästä jonnekkin sinne tuuletus kanavaan? taka oven tiiviste on kunno tarkastin sen heti ensimmäiseksi. se vasta alotti mun pään raapimisen

        ei hitto noita kirjotus virheitä.......
        siis tarkastin takaoven tiivisteen ja siine ei ollut mitään murtumia tai vastaavanlaisia murheita.


      • borroborro
        anoppiinsaväsynyt kirjoitti:

        ei hitto noita kirjotus virheitä.......
        siis tarkastin takaoven tiivisteen ja siine ei ollut mitään murtumia tai vastaavanlaisia murheita.

        jooh.. eipä siinä paljon sit vaihtoehtoja ole. jospa siitä huonosti olleesta tulpasta johtuisi? koita heitäs muutama ämpärillinen vettä tuulilasille "tai pese vaikka koko auto" ja laita puhallus nupikka jalkatila asentoon ja katsot sieltä penkin alla olevasta putkesta tuleeko vettä. voisikos etuven tiiveste olla viallinen ja valuu sitä keskipalkkia pitkin sinne?


      • vwpaavo
        borroborro kirjoitti:

        jooh.. eipä siinä paljon sit vaihtoehtoja ole. jospa siitä huonosti olleesta tulpasta johtuisi? koita heitäs muutama ämpärillinen vettä tuulilasille "tai pese vaikka koko auto" ja laita puhallus nupikka jalkatila asentoon ja katsot sieltä penkin alla olevasta putkesta tuleeko vettä. voisikos etuven tiiveste olla viallinen ja valuu sitä keskipalkkia pitkin sinne?

        huonosti asennettu tuulilasi ja se lista pyyhkimien ohessa voi olla myös syy että vettä pääsisi sinne ilmaputkeen.


      • anoppiinsaväsynyt
        vwpaavo kirjoitti:

        huonosti asennettu tuulilasi ja se lista pyyhkimien ohessa voi olla myös syy että vettä pääsisi sinne ilmaputkeen.

        Laitoin tulpan kunnolla paikalleen varmistin vielä sikatahnalla sen. pesin auton ja mitään ei ainakaa vielä ole näkyny... Toivotaan että se nyt olis sitte ollu siinä. kiitokset vinkeistä. :)


      • lhkhgj
        anoppiinsaväsynyt kirjoitti:

        Laitoin tulpan kunnolla paikalleen varmistin vielä sikatahnalla sen. pesin auton ja mitään ei ainakaa vielä ole näkyny... Toivotaan että se nyt olis sitte ollu siinä. kiitokset vinkeistä. :)

        mitä kastuko keijolla sukat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe