Kokeileppas äänittää ääntä apuohjelma ja siellä ääninauhuri,ei toimi paitsi kun kytket mikin mikkireikää sit äänittää ja oäänitys ohjelma käynnistyy.Haluan vain yuotubesta äänittää pelkän musa ääninauhuriin.Onnistuu kun kytket kajari liittimestä mikkiliitimeen välipiuhan tosin sit kajaria ei voi kuunella ellei kuori johtoa ja liitä vahvariin.Ennen oli xp:ssä sisäinen mikseri vakiona jossa pystyit mikserin asetuksilla muokkaamaan äänitätkö linjaa,mikkiä vai tietokoneen sisäiset äänet eli minkä kuulet menee äänitykseen.Siinähän asennat vaikka audacity äänitys ohjelman niin herjaa,mikkiliitin kiinni niin toimii mutta vain siitä reijästä
WINDOWS VISTA JA 7:SSA EI VOI ILMAN JIPPOJA ÄÄNITTÄÄ MITÄ KUULE
6
971
Vastaukset
Oisko Windowsin DRM politiikkaa ettei porukka nauhoittele leffoista yms. ääntä tai sinulla on uusi kone ja temppu riippuu äänikortista joka ei tähän pysty.
- omasta koneesta
ja 47 % kirjoitti:
audasityllä mutta noin realtek http://neko.1g.fi/ohje/Windows_7-vinkit/wave_out_mix.html
noin toimii http://i132.photobucket.com/albums/q30/31848028/asetaoletuslaite.jpg?t=1273092428
- itse käyttäjä
vdownloader vaikka googlaamalla.
- Ylermi K. Ruotsi
Minä käytän Vistassa VLC Media player äänitykseen Yutubista kovalevylle Sillä saa valita jos haluaa tallentaa koko videon tai vain äänet. Kovalevystä tai suoraan, voi äänittää nauhurille. Minulla on tiedot tähän VLC erikoisversioon Jolla voi Kopsata leffoja, videoita ja musaa. Se on vapaa ohjema. Version nimi on
"VLC 1.0.1 Goldeneye" Kompialaattorit jotka ovat tehneet tämän avoimen koodin ovat: [email protected]
Komp; gcc versio 4.2.1-sjlj(mingw32-2).
Tämä tiedoksi jos haet tätä versiota netistä!
Tässä on recorderin kuvake http://www.uploadgeek.com/share-A66A_4BE0A3C2.html
VLS Tallentajan nappirivissä, ylärivissä täytyy olla toi punainen nappi (Se on tärkeä) josta klikkaamalla suoritetaan juuri sillä hetkellä näyttävän ohjelman tallennus. Yläpalkissa valitsemalla, Työkalut ja omaisuudet siinä asetat jos haluat nauhoittaa esim Videon tai pelkän äänen ja muuta. (Sorry että siinä on ruotsalainen teksti yläpalkissa). Asun ruotsissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602