Joo kyllä RUOTSITTAMINEN on todella kovassa vauhdissa.
Olisko TV1 toimittajista yli puolet RUOTSINKIELISEN identiteetin omaavia Suomalaisia.He itse eivät huomaa asenteitaan ( vai olisivatko niin röyhkeitä ).
Suomalaisuudessa tuodaan esille niitä kielteisiä ominaisuuksia näiden PAKKORUOTSITTAJIE toimesta.
Ylen uudelle johtajalle maksetaan JÄTTI PALKKAA varmaankin optioineen jotta PAKKORUOTSITTAMINEN jatkuu ( eroraha tietenkin ?? )
TV maksussa pitää siirtyä korttiin jolloin voi itse valita mitä kattelee.
Mitähän nämä Kansanedustajat puuhastelevat Esim. Hallintoneuvostossa ( siellä pieni vähemmistö jyrää ja muut vikisee.....pitäis saada Soinin tapaisia joilla on omiakin mielipiteitä .
Pakkoruotsittajat
sepesus
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092403
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829