olen lentänyt aina suorilla lennoilla Bangkokiin, mutta nyt olisi puolet halvempi lippu vaihdon kautta, vaihto olisi amsterdamissa, onko hankalla..Eli mennen tullen tarviiko ottaa matkalaukut ulos vai miten toimitaan..Rautalankaohjeita tarvitaan..
Vaihto Amsterdamissa
6
474
Vastaukset
- tty.
Ei ole hankalaa. Jos liput ovat samalla varauksella, niin kuin ne ilman muuta kannattaa varata, matkatavarat siirtyvät ilman että sinun tarvitsee niihin koskea. Kävelymatka Amsterdamin kentällä voi olla yllättävän pitkä, joten lähde heti menemään kohti seuraavan lennon porttia.
Amsterdam on selkeä ja helppo kenttä, mutta kävelyä voi tulla jonnin verran. Saat Helsingissä jatkolennon bordarin, jos sinulla on yksi lippu.
- Pekkakuutåqu
M.1 kirjoitti:
Amsterdam on selkeä ja helppo kenttä, mutta kävelyä voi tulla jonnin verran. Saat Helsingissä jatkolennon bordarin, jos sinulla on yksi lippu.
minulla myös samoja haasteita, onko tuolta bangkokista tullessa sama käytäntö ja mites matkalaukkujen kanssa, tuppaavatko hukkua...
- ,.,.....,.,.
M.1 kirjoitti:
välttämättä paikkaansa.Jos lentoyhtiö millä menee Amsterdamiin ei ole sama, tai ei ole lentoyhtiön kumppani millä menee jatkolennon on lippu uusittava Amsterdamissa.Sen voi hoitaa automaatilla mitä on pitkin terminaaleja,tai vaihtaa lipun tiskillä.
- jo nyt
,.,.....,.,. kirjoitti:
välttämättä paikkaansa.Jos lentoyhtiö millä menee Amsterdamiin ei ole sama, tai ei ole lentoyhtiön kumppani millä menee jatkolennon on lippu uusittava Amsterdamissa.Sen voi hoitaa automaatilla mitä on pitkin terminaaleja,tai vaihtaa lipun tiskillä.
että alliansseilla ja kumppanuuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa voidaanko matka kirjoittaa samalle lentolipulle.
- rdpls
jo nyt kirjoitti:
että alliansseilla ja kumppanuuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa voidaanko matka kirjoittaa samalle lentolipulle.
Ensimmäisissä - aivan asiallisissa - vastauksissa ei puhuttu alliansseista mitään; siellä puhuttiin yhdestä lipusta/varauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1164576Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513280
- 432972
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171839Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745