Vaihto Amsterdamissa

BGK

olen lentänyt aina suorilla lennoilla Bangkokiin, mutta nyt olisi puolet halvempi lippu vaihdon kautta, vaihto olisi amsterdamissa, onko hankalla..Eli mennen tullen tarviiko ottaa matkalaukut ulos vai miten toimitaan..Rautalankaohjeita tarvitaan..

6

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tty.

      Ei ole hankalaa. Jos liput ovat samalla varauksella, niin kuin ne ilman muuta kannattaa varata, matkatavarat siirtyvät ilman että sinun tarvitsee niihin koskea. Kävelymatka Amsterdamin kentällä voi olla yllättävän pitkä, joten lähde heti menemään kohti seuraavan lennon porttia.

      • Amsterdam on selkeä ja helppo kenttä, mutta kävelyä voi tulla jonnin verran. Saat Helsingissä jatkolennon bordarin, jos sinulla on yksi lippu.


      • Pekkakuutåqu
        M.1 kirjoitti:

        Amsterdam on selkeä ja helppo kenttä, mutta kävelyä voi tulla jonnin verran. Saat Helsingissä jatkolennon bordarin, jos sinulla on yksi lippu.

        minulla myös samoja haasteita, onko tuolta bangkokista tullessa sama käytäntö ja mites matkalaukkujen kanssa, tuppaavatko hukkua...


      • ,.,.....,.,.
        M.1 kirjoitti:

        Amsterdam on selkeä ja helppo kenttä, mutta kävelyä voi tulla jonnin verran. Saat Helsingissä jatkolennon bordarin, jos sinulla on yksi lippu.

        välttämättä paikkaansa.Jos lentoyhtiö millä menee Amsterdamiin ei ole sama, tai ei ole lentoyhtiön kumppani millä menee jatkolennon on lippu uusittava Amsterdamissa.Sen voi hoitaa automaatilla mitä on pitkin terminaaleja,tai vaihtaa lipun tiskillä.


      • jo nyt
        ,.,.....,.,. kirjoitti:

        välttämättä paikkaansa.Jos lentoyhtiö millä menee Amsterdamiin ei ole sama, tai ei ole lentoyhtiön kumppani millä menee jatkolennon on lippu uusittava Amsterdamissa.Sen voi hoitaa automaatilla mitä on pitkin terminaaleja,tai vaihtaa lipun tiskillä.

        että alliansseilla ja kumppanuuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa voidaanko matka kirjoittaa samalle lentolipulle.


      • rdpls
        jo nyt kirjoitti:

        että alliansseilla ja kumppanuuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa voidaanko matka kirjoittaa samalle lentolipulle.

        Ensimmäisissä - aivan asiallisissa - vastauksissa ei puhuttu alliansseista mitään; siellä puhuttiin yhdestä lipusta/varauksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe