Lautta Trelleborg-Rostock

2+16

Trelleborg-Rostock -lautta lähtee klo 15:00. Amorella on Turussa 06:30. Onko kenelläkään kokemuksia, ehtiikö lautalle ajamalla Tukholmasta todellisuudessa? Google mapsin mukaan matkustusaika on 6 h 40 min, mutta esim. Tukholman aamuruuhka huolestuttaa. Saksaan pitäisi päästä saman päivän aikana... Jos menee Puttgardeniin Helsingörin kautta, voi tehdä aika tiukkaa, mutta tämä Trelleborgista lähtevä lautta olisi ajoissa perillä (21:00).

4

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perämiesten puheille

      lautalta 0700 ! 650 km kahvit, tankkaus, pakollinen liikenne-este (ylileveä kuljetus) ajoaika 8 tuntia....
      satamassa pitäs olla puoltuntia aikaisemmin laivan lähtöö.....tarkalle menee laillisilla nopeuksilla 90,, mutta pikkuisen kun pinnistät niin ehdit kyllä......jos keulapaikka viikingillä, eikä hyllyllä. STO liikenne ei ole ongelma se tulee kaupunkiinpäin siihen aikaan. No totta puhuen....termospullokahveilla olet trellessä jo 13 15 ! Anna mennä vaan......

    • 1+15

      Helsinki - Rostock kelpaa? www.finnlines.com

      • Kallis.....

        makseta liiroilla nykyään ? Se Finn ei tarkoita suomalaista........


    • Scandlinesin lautta lähtee Trelleborgista Sassnitziin klo 17:45, aivan sopivasti. Merimatka kestää 4 tuntia ja maateitse Rostockiin alle 2 tuntia. Mielestäni parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe