hei!!
omistatko tai tiedätkö jonkun kenellä olisi ko. kasvattajan pentu??haluaisin yhteytttä muihin pentuihin ajatusten vaihdon merkeissä.ota yhteyttä: [email protected]
daddy`s pride pentu
8
588
Vastaukset
- jjjj
meil on=) onks sul mese mun ossa on kuiteski
[email protected] - Daddy`s Pride Andy
Tiiän, meil on sellanen pentu
- Vinttikoirat ja KääpiöSnaut...
Koskas se sun pentu on syntyny????? Meijän pentu täytti vast 1 vuoden ja se on niitteen pentueen nopein juoksija
- volvo
heippa mulla on samasta pentueesta pentu.daddys pridellahan on vasta yks pentue.mulla on Sugababe.mistäs niin päättelet että sulla on nopein pentu?? joko ootte kisakirjat hommannu??meillä on työn alla.
- Andyskä
volvo kirjoitti:
heippa mulla on samasta pentueesta pentu.daddys pridellahan on vasta yks pentue.mulla on Sugababe.mistäs niin päättelet että sulla on nopein pentu?? joko ootte kisakirjat hommannu??meillä on työn alla.
Kyl se ainaki ku oltiin juoksemas ni se juoksi nopeimman ajan, ja on ne kisakirjat työn alla. Mites se teijän SuGaBabe Juoksee, onks se nopeekin :)))
- volvo
Andyskä kirjoitti:
Kyl se ainaki ku oltiin juoksemas ni se juoksi nopeimman ajan, ja on ne kisakirjat työn alla. Mites se teijän SuGaBabe Juoksee, onks se nopeekin :)))
...se juoksee.en viitti siitä kovin hehkuttaa kun se on mulla vaan kotikoirana ja mulle on ihan sama miten se juoksee.rakastan sitä paljon juoksi se hyvin tai huonosti.
- Äääliö
volvo kirjoitti:
...se juoksee.en viitti siitä kovin hehkuttaa kun se on mulla vaan kotikoirana ja mulle on ihan sama miten se juoksee.rakastan sitä paljon juoksi se hyvin tai huonosti.
VOI ELÄMÄ
- MSDAJHFCBVCDF
Varmaanki kouluttajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313676- 963323
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim943207- 773108
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862755- 352550
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442348- 882090