Sade -
koleana minussa
kuin piikkinä kehollani
Taivaansateena tulit
että minut kastelit
huokuvina aaltoina
väreilit ihollani
paikkasi merkitsit
ettei toiset minuun koskisi
pisaroiden tanssia
enkä edes pisaraasi tunnista
jotta voisimme
- Auringossa -
yhteen sulautua.
Pisaroita
8
353
Vastaukset
- sade : )
Kaunista pisaroiden tanssia,
olisinpa pisara ; )Hienosti olet otsikoinut : Aurinko - sade : )
mitä voisin tuohon paremmin vastata kuin :
Kiitos Sinulle !
Tänään harmaata pilvimassaa mutta ei ainakaan
vielä sadetta kuin uinuvaa luonnon horrostilaa.
Hyvää launtaita Sinulle.
- *MURUKULTA*
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Sade kastelee,
virvoittaa
Hetken iholla pysyy
ja kataoaa
Se saa lisää janoamaan
sitä etsii,
löytää,
pian katoaa maa
Silmät aukaisee
mennyttä mittailee
Ei pisaraa näy
-kuitenkin-
Silmissä kimmeltelee
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
http://2.bp.blogspot.com/_VTGJAIzFnuM/SuXzu8A38YI/AAAAAAAAAH4/8dZnFMDxOMU/s400/Vihko - Sataa.JPG :))- pisko,
pisara on
niin rakas vaan
silmässä kimmeltää
-juuri keskiviikkona sataa-
-tipautti tänäänkin-
Kiitos kaunis runoilijoille ; ) Aivan kuin sadetta odoteltaisiin tai jos minulta
kysyttäisiin,niin Aurinkoa toivoisin,tuota elämän
voimaa.
Kiitos - Hyvää viikonvaihdetta sinne suuntaan että
huomenna voisi jo pilkistääkin tuo Aurinko.Tuo sade kuin aurinkokin yhdessä ovat elämänantajia
että tärkeimpiä elementtejä uudistumiselle.
Ilman niitä ei olisi elämää.
Tuulee ja ehkä tietänee huomiseksi huomiseksi
... niin mitä - sadetta vai aurinkoa -lipunsalon
verran- arvuuttelua juuri nyt.
Kiitos Murukullalle - ja miten ois päiväkahvit ?
- Armiliini
Ihanan hempeä runo
jotenkin ihan erilainen
mitä olet tehnyt
pidin tosi paljon :)Ehkä aivan oikein tulkitset että kuin hiukka
eri sävyjä tämä nyt minulta ja tuo on hyvä
kun huomioita tehdään,niin kirjoittajakin
saa jotain osviittaa nk.tekosistaan,vaikka
tulevaa varten kun ei aina itsekään tiedä
mitä ulos laskisi näppäimistään.
Eikä tämä kirjoittaminen välttämättä ole
mitään helppoa kun paljon kirjoittaa ja
mitä kulloinkin antaa itsestään tänne.
Kiitos huomiostasi että Hyvää viikonvaihdetta
Sinulle Armiliini !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
