Eli on ollut jo vuoden verran ympäri kehoa tuollaisia erittäin kutisevia patteja vyötäröstä ylöspäin.
Patit on kehossa noin 2-4vk kunnes haalistuvat pois, ovat todella kiusallisia. Ikinä ei ole ollut mitään
allergiaa joten en voi ymmärtää mistä moinen johtuu.
Olen käynyt jo 3:lla eri ihotauti lekurilla ja lukemattomissa testeissä eikä ole syytä löytyny. On testattu keliakia, ruoka,home,maito ja lemmikki allergia eikä ole syytä löytynyt. Alkaa epätoivo hiipiä pikkuhiljaa.
Tulikin tässä mieleen kun selailin täälä topikkeja, että voisiko kyseessä olla jokin lisäaine allergia?
Jos joltakulta voisi löytyä vinkkejä mitä voisi olla niin olisin todella kiitollinen.
patteja kehossa
6
869
Vastaukset
- esa28
ei ole noita. patit muistuttaa lähinnä itikan pistoksia ja kutiseekin samaan tapaan. lähinnä patit ovat keskittyneet kylkiin, selkään, kaulaan ja päähän. naamassa todella vittumaisia kun tulee raavittua niin naamassa sellasia punasia turvonneita laikkuja :) mutta, kiitokset vastauksesta.
- ?????
esa28 kirjoitti:
ei ole noita. patit muistuttaa lähinnä itikan pistoksia ja kutiseekin samaan tapaan. lähinnä patit ovat keskittyneet kylkiin, selkään, kaulaan ja päähän. naamassa todella vittumaisia kun tulee raavittua niin naamassa sellasia punasia turvonneita laikkuja :) mutta, kiitokset vastauksesta.
Maitorupi, kun ne kutiaakin (nimestähuolimatta ei tule maidosta). Minulla tuli nuorempana talvella päähän, jouduin sitten luopumaan piposta kokonaan. Johtuu hikoilusta, eli hengittävät vaatteet, suihkuun pari kertaa päivässä ja jos liikuntaa harrastat niin sitten tiuhemmin, iho kannattaa rasvata heti kosteana. Niitä tulee kun hikoilee ja on ns. atooppinen iho.
- esa28
????? kirjoitti:
Maitorupi, kun ne kutiaakin (nimestähuolimatta ei tule maidosta). Minulla tuli nuorempana talvella päähän, jouduin sitten luopumaan piposta kokonaan. Johtuu hikoilusta, eli hengittävät vaatteet, suihkuun pari kertaa päivässä ja jos liikuntaa harrastat niin sitten tiuhemmin, iho kannattaa rasvata heti kosteana. Niitä tulee kun hikoilee ja on ns. atooppinen iho.
juu, ei ole siitäkään kyse. lääkäri just laitto lähetteen ihotauti sairaalaan. tutkivat koepalojen tulokset sielä tarkemmin. veikkasi kyhmykutinaan liittyvää sairautta. kai se sitten selviää aikanaan.
- .,
esa28 kirjoitti:
juu, ei ole siitäkään kyse. lääkäri just laitto lähetteen ihotauti sairaalaan. tutkivat koepalojen tulokset sielä tarkemmin. veikkasi kyhmykutinaan liittyvää sairautta. kai se sitten selviää aikanaan.
Nämä ei näy verkokeissa, eikä allergiatesteissä!!!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html - esa28
., kirjoitti:
Nämä ei näy verkokeissa, eikä allergiatesteissä!!!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.htmlei ole homeesta taikka kosteudesta kyse. taloomme tehtiin tuossa jokinaika sitten kosteusmittaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750