patteja kehossa

esa28

Eli on ollut jo vuoden verran ympäri kehoa tuollaisia erittäin kutisevia patteja vyötäröstä ylöspäin.
Patit on kehossa noin 2-4vk kunnes haalistuvat pois, ovat todella kiusallisia. Ikinä ei ole ollut mitään
allergiaa joten en voi ymmärtää mistä moinen johtuu.

Olen käynyt jo 3:lla eri ihotauti lekurilla ja lukemattomissa testeissä eikä ole syytä löytyny. On testattu keliakia, ruoka,home,maito ja lemmikki allergia eikä ole syytä löytynyt. Alkaa epätoivo hiipiä pikkuhiljaa.

Tulikin tässä mieleen kun selailin täälä topikkeja, että voisiko kyseessä olla jokin lisäaine allergia?
Jos joltakulta voisi löytyä vinkkejä mitä voisi olla niin olisin todella kiitollinen.

6

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • esa28

ei ole noita. patit muistuttaa lähinnä itikan pistoksia ja kutiseekin samaan tapaan. lähinnä patit ovat keskittyneet kylkiin, selkään, kaulaan ja päähän. naamassa todella vittumaisia kun tulee raavittua niin naamassa sellasia punasia turvonneita laikkuja :) mutta, kiitokset vastauksesta.

• ?????
        esa28 kirjoitti:

ei ole noita. patit muistuttaa lähinnä itikan pistoksia ja kutiseekin samaan tapaan. lähinnä patit ovat keskittyneet kylkiin, selkään, kaulaan ja päähän. naamassa todella vittumaisia kun tulee raavittua niin naamassa sellasia punasia turvonneita laikkuja :) mutta, kiitokset vastauksesta.

Maitorupi, kun ne kutiaakin (nimestähuolimatta ei tule maidosta). Minulla tuli nuorempana talvella päähän, jouduin sitten luopumaan piposta kokonaan. Johtuu hikoilusta, eli hengittävät vaatteet, suihkuun pari kertaa päivässä ja jos liikuntaa harrastat niin sitten tiuhemmin, iho kannattaa rasvata heti kosteana. Niitä tulee kun hikoilee ja on ns. atooppinen iho.

• esa28
        ????? kirjoitti:

Maitorupi, kun ne kutiaakin (nimestähuolimatta ei tule maidosta). Minulla tuli nuorempana talvella päähän, jouduin sitten luopumaan piposta kokonaan. Johtuu hikoilusta, eli hengittävät vaatteet, suihkuun pari kertaa päivässä ja jos liikuntaa harrastat niin sitten tiuhemmin, iho kannattaa rasvata heti kosteana. Niitä tulee kun hikoilee ja on ns. atooppinen iho.

juu, ei ole siitäkään kyse. lääkäri just laitto lähetteen ihotauti sairaalaan. tutkivat koepalojen tulokset sielä tarkemmin. veikkasi kyhmykutinaan liittyvää sairautta. kai se sitten selviää aikanaan.

• .,
        esa28 kirjoitti:

juu, ei ole siitäkään kyse. lääkäri just laitto lähetteen ihotauti sairaalaan. tutkivat koepalojen tulokset sielä tarkemmin. veikkasi kyhmykutinaan liittyvää sairautta. kai se sitten selviää aikanaan.

Nämä ei näy verkokeissa, eikä allergiatesteissä!!!
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html

• esa28

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6352
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2922
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe