patteja kehossa

esa28

Eli on ollut jo vuoden verran ympäri kehoa tuollaisia erittäin kutisevia patteja vyötäröstä ylöspäin.
Patit on kehossa noin 2-4vk kunnes haalistuvat pois, ovat todella kiusallisia. Ikinä ei ole ollut mitään
allergiaa joten en voi ymmärtää mistä moinen johtuu.

Olen käynyt jo 3:lla eri ihotauti lekurilla ja lukemattomissa testeissä eikä ole syytä löytyny. On testattu keliakia, ruoka,home,maito ja lemmikki allergia eikä ole syytä löytynyt. Alkaa epätoivo hiipiä pikkuhiljaa.

Tulikin tässä mieleen kun selailin täälä topikkeja, että voisiko kyseessä olla jokin lisäaine allergia?
Jos joltakulta voisi löytyä vinkkejä mitä voisi olla niin olisin todella kiitollinen.

6

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • esa28

ei ole noita. patit muistuttaa lähinnä itikan pistoksia ja kutiseekin samaan tapaan. lähinnä patit ovat keskittyneet kylkiin, selkään, kaulaan ja päähän. naamassa todella vittumaisia kun tulee raavittua niin naamassa sellasia punasia turvonneita laikkuja :) mutta, kiitokset vastauksesta.

• ?????
        esa28 kirjoitti:

ei ole noita. patit muistuttaa lähinnä itikan pistoksia ja kutiseekin samaan tapaan. lähinnä patit ovat keskittyneet kylkiin, selkään, kaulaan ja päähän. naamassa todella vittumaisia kun tulee raavittua niin naamassa sellasia punasia turvonneita laikkuja :) mutta, kiitokset vastauksesta.

Maitorupi, kun ne kutiaakin (nimestähuolimatta ei tule maidosta). Minulla tuli nuorempana talvella päähän, jouduin sitten luopumaan piposta kokonaan. Johtuu hikoilusta, eli hengittävät vaatteet, suihkuun pari kertaa päivässä ja jos liikuntaa harrastat niin sitten tiuhemmin, iho kannattaa rasvata heti kosteana. Niitä tulee kun hikoilee ja on ns. atooppinen iho.

• esa28
        ????? kirjoitti:

Maitorupi, kun ne kutiaakin (nimestähuolimatta ei tule maidosta). Minulla tuli nuorempana talvella päähän, jouduin sitten luopumaan piposta kokonaan. Johtuu hikoilusta, eli hengittävät vaatteet, suihkuun pari kertaa päivässä ja jos liikuntaa harrastat niin sitten tiuhemmin, iho kannattaa rasvata heti kosteana. Niitä tulee kun hikoilee ja on ns. atooppinen iho.

juu, ei ole siitäkään kyse. lääkäri just laitto lähetteen ihotauti sairaalaan. tutkivat koepalojen tulokset sielä tarkemmin. veikkasi kyhmykutinaan liittyvää sairautta. kai se sitten selviää aikanaan.

• .,
        esa28 kirjoitti:

juu, ei ole siitäkään kyse. lääkäri just laitto lähetteen ihotauti sairaalaan. tutkivat koepalojen tulokset sielä tarkemmin. veikkasi kyhmykutinaan liittyvää sairautta. kai se sitten selviää aikanaan.

Nämä ei näy verkokeissa, eikä allergiatesteissä!!!
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html

• esa28

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2513
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1758
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1593
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      866
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe