Iltalehden uutisointia 5.5.2010
Keskustaedustajat kyseenalaistavat ylisuuret palkat taantuman aikana. Minä kyllä kyseenalaistan ylisuuret palkat oli aikakausi mikä hyvänsä. Mikäli tuollaisista ylisuurista palkoista, palkkioista, eläkkeistä yms luovuttaisiin ja asetettaisiin palkat huomattavasti lähemmäksi tavallisen kansan tuloja, voisi noilla säästyneillä varoilla työllistää huomattavan suuren osan kansastamme. Minun mielestäni elinkustannuksemmekin ovat ylisuuria nykyisin.
"Hallintoneuvostossa istuvat keskustalaiset Elsi Katainen, Anne Kalmari, Mikko Alatalo, Risto Autio, Timo Kaunisto ja Mirja Vehkaperä ihmettelevät lähettämässään tiedotteessa Ylen hallituksen palkkapäätöstä. Sen mukaan Kiviselle maksetaan 25 000 euroa kuukaudessa.
Tiedotteen lähettäneet keskustaedustajat kyseenalaistavat ylisuurien palkkojen maksamisen taantuman aikana. Puolueen kansanedustajat vaativatkin nyt Ylen hallitusta esittämään hallintoneuvostolle selvityksen palkan koon perusteista."
Ylen ylisuuret palkat
2
140
Vastaukset
- gewgweg
pitäiskö ihmisten sitten käydä kouluja pidempään ja valmistua siihen maailmaan jossa tienaat saman kuin raksamies? Ja onhan suurten yritysten johtohenkilöillä jatkuvastressi työstä suurempi kuin tavallisella duunarilla.
- nousi.....
Edellinen YLE:n johtaja Jungner sai 16.000 euroa kuussa, Kivinen saa 25.000 euroa kuussa. Nousua on sunnilleen 56 %. Onko tässä mitään järkeä?
Samaan aikaan ollaan monia YLE:n toimintoja supistamassa. Ilmeisesti Kivinen on palkattu saneeraajaksi, jonka ei tarvitse kuulla henkilöstöä, vaan ajaa toiminnot minimiin.
Silloinhan usein maksetaan "vittumaisen miehen lisä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823303
- 922965
- 532242
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191634
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111600Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221448Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61408Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371343