...alentamalla kuukausihintaa, 24/1 M, ennen 49,95, heinäkuusta lähtien 33,90.
Elisa yllätti..
5
333
Vastaukset
- 6,6M
kuitenkin 2% päivästä voi käydä 8M yli
- MNitmitimtimti
Missäs päin tällainen hinnan lasku tapahtuu? Ei minulle ole ainakaan mitään tiedotettu.
- ihmettelijä123
MNitmitimtimti kirjoitti:
Missäs päin tällainen hinnan lasku tapahtuu? Ei minulle ole ainakaan mitään tiedotettu.
Nostavat nopeuksia ja laskevat hintoja juu. Meillä 2M/512kb muuttui 8M/1Mb. Hinta n. 40€/kk muuttui n.26€:ksi.
Nopeus jo nostettiinkin mutta jotain haittaakin on ilmennyt. Jostain syystä netti menee poikki silloin tällöin eikä tahdo nousta paitsi reboottaamalla adsl-modeemin :(
Omituista sinänsä sillä talo on uusi ja kaapelit talolle ovat myös uudet.. ! - ihmettelijä123
ihmettelijä123 kirjoitti:
Nostavat nopeuksia ja laskevat hintoja juu. Meillä 2M/512kb muuttui 8M/1Mb. Hinta n. 40€/kk muuttui n.26€:ksi.
Nopeus jo nostettiinkin mutta jotain haittaakin on ilmennyt. Jostain syystä netti menee poikki silloin tällöin eikä tahdo nousta paitsi reboottaamalla adsl-modeemin :(
Omituista sinänsä sillä talo on uusi ja kaapelit talolle ovat myös uudet.. !Tjoo soitinkin asiakaspalveluun ja mittasivat linjan.. liian pitkä matka keskukselle.. ei jaksa täyttää 8Mb nopeutta. Tiputtavat hieman nopeutta jotta ei pätki yhteyttä.
Olen yllättynyt asiakaspalvelun nopeudesta sekä asiantuntemuksesta. Positiivisesti kerrankin. Vaikka asiakaspalvelussa oli nainen ;) Ei millään pahalla mutta naiset elisalla / soneralla yleensä suhtautuvat soittajaan kuin soittaja ei tietäisi mistään mitään :) - ihmettelijä123
MNitmitimtimti kirjoitti:
ainakin vihdissä nopeudet jo nousseet ja hinnat laskeneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464955- 692968
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2891898Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621770Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531266Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331147Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127