Vastauksia, Kaarina Torro

asiall.puttaalainen

Vastineessasi (Kaleva 4.5.2010) Anne-Mari Enojärven kirjoitukseen toivotit asialliset kuntalaisten yheydenotot tervetulleiksi. Tällä foorumilla sinun olisi mahdollista antaa vastaus asialliseen kysymykseen, jonka Enojärvi esitti ko. kirjoituksessaan, mutta johon jätit vastineessasi ottamatta mitään kantaa, vaikka muutoin kävit asiat lävitse hyvin yksityiskohtaisesti.

...eli miten te liitosta kannattavat valtuutetut voitte luvata huolehtivanne haukiputaalaisten asioista uudessa Oulussa, kun välttämättä yksikään teistä ei istu sen valtuustossa?!


Sanoit vastineessasi, että demokratia toteutui päätöksessä.
- - - Onko sinusta siis valtuutettujen enemmistön tahtotilan toteutuminen demokratian toteutumista?!
- - - Onko se sitä tilanteessa, jossa näiden valtuutettujen äänestäjistä huomattava osa (näyttäisi vahvasti enemmistöltä) on toista mieltä kuin nämä äänillään valtuuttamansa henkilöt?!
- - - Onko se sitä tilanteessa, jossa valtuutettuihin on kohdistettu ohjailua, painostusta ja jopa uhkailua?!



Jään mielenkiinnolla odottamaan, pystytkö, Kaarina Torro, vastaamaan näihin kysymyksiin. Toki toivoisin muiltakin valtuutetuilta rohkeutta 'jalkaantua' tänne kuntalaisten keskuuteen (näin virtuaalisesti) ja vastaamaan esitettyihin kysymyksiin.

15

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RV

      Onhan meitä virtuaali valtuutettuja täällä, muttako nimettömänä on vaikia ratkaista asioita ja eikä toivottavasti kukaa oikea valtuutettu kiusaa päätänsä näillä tyhjänpäiväsillä plaaaplaa jaaritteluilla. Valtuusto on vaaleilla valittu Kunnan ylin päättävä elin. MUISTA, että neuvoa antava kansanäänestyskin on vain neuvoa antava. Valtuutetut tekevät itser atkaisunsa. Painostusta on puolin ja toisin tapahtunut, olen itse ollut liitoksen kannalla jo Haukipudas - Oulu liitos äänestyksestä, jo silloin se painostus oli kova.

      eniten mua naurattaa, että onkohan asianomaiset valtuutetut ,jotka tämän sodan keskipisteessä riehuu, niin itse lietsomassa täällä.

      • asiall.puttaalainen

        En ole yksikään valtuutetuista, jos sitä epäilet. En toivonut vastauksia 'virtuaalivaltuutetuilta', vaan ihan niiltä oikeilta. Toki muutkin voivat ottaa kantaa.

        Vastauksesi ei tuonut muutenkaan oikein mitään asiaan, mutta kannanottosi on huomioitu - jätän 'plaaaplaa jaarittelematta' siitä enempää, em. syystä...

        Lieköhän vastustajapuoli uhkaillut paikkojen menetyksillä niitä, jotka sanovat 'kyllä', tai harjoittanut muuta tuon kaltaista - ainakaan kukaan ei ole sellaista pystynyt osoittamaan. Toisin on kannattajapuolen laita. Valitettavasti. Hävettävästi.


      • RV
        asiall.puttaalainen kirjoitti:

        En ole yksikään valtuutetuista, jos sitä epäilet. En toivonut vastauksia 'virtuaalivaltuutetuilta', vaan ihan niiltä oikeilta. Toki muutkin voivat ottaa kantaa.

        Vastauksesi ei tuonut muutenkaan oikein mitään asiaan, mutta kannanottosi on huomioitu - jätän 'plaaaplaa jaarittelematta' siitä enempää, em. syystä...

        Lieköhän vastustajapuoli uhkaillut paikkojen menetyksillä niitä, jotka sanovat 'kyllä', tai harjoittanut muuta tuon kaltaista - ainakaan kukaan ei ole sellaista pystynyt osoittamaan. Toisin on kannattajapuolen laita. Valitettavasti. Hävettävästi.

        Kysyppä niiltä kesksutalaisilta jotka o liitoksen kannalla :D Ei oo varmasti asiaa koskaan enää listoille ^^ tai saatikka kirkkoon. No eihä sitä oo nytkää "todistettu", et ttiedä varmasti miksi enojärveä ei otettu eduskuntavaalilistoille. Aina voit arvata^^, Ja mistä tiiät etten oo oikea valtuutettu? Sinä näytät olevan virtuaalivaltuutettu :D Meneppä ensikerralla itse oikeaan valtuustoon tekemään parempia ratkasuja ku ei muiden työ miellytä!


      • ...
        RV kirjoitti:

        Kysyppä niiltä kesksutalaisilta jotka o liitoksen kannalla :D Ei oo varmasti asiaa koskaan enää listoille ^^ tai saatikka kirkkoon. No eihä sitä oo nytkää "todistettu", et ttiedä varmasti miksi enojärveä ei otettu eduskuntavaalilistoille. Aina voit arvata^^, Ja mistä tiiät etten oo oikea valtuutettu? Sinä näytät olevan virtuaalivaltuutettu :D Meneppä ensikerralla itse oikeaan valtuustoon tekemään parempia ratkasuja ku ei muiden työ miellytä!

        olisi sentään mennyt Kalevaan kirjoittamaan Pellisen uhkailleen häntä hiihtolomaviikolla ehdokkuuden menettämisellä, jos asia ei pitäisi paikkaansa!


      • voi voi voi

        Niin, näinkö Haukipudas todellakin alistuu ja uppoaa!! Jotkut päättäjät ovat vaan NIIN huonoja! Mutta Te ootta ne valinneet, minä en!! Olen aina äänestänyt oikeaa ihmistä, en takinkääntäjää tai paskaa puhuvaa!


      • colliander
        ... kirjoitti:

        olisi sentään mennyt Kalevaan kirjoittamaan Pellisen uhkailleen häntä hiihtolomaviikolla ehdokkuuden menettämisellä, jos asia ei pitäisi paikkaansa!

        Petyin kyllä Enojärveen tänään Kosken tilaisuudessa. En anna kyllä ääntäni hänelle. Ei puhua pukahtanut yhtään mitään vaikka lupasi lehdessäkin tänään. Äänestän tästä lähin persuja.


      • Anonyymi
        voi voi voi kirjoitti:

        Niin, näinkö Haukipudas todellakin alistuu ja uppoaa!! Jotkut päättäjät ovat vaan NIIN huonoja! Mutta Te ootta ne valinneet, minä en!! Olen aina äänestänyt oikeaa ihmistä, en takinkääntäjää tai paskaa puhuvaa!

        Joku kuvas eilen juoppoja pirtissä


      • Anonyymi
        colliander kirjoitti:

        Petyin kyllä Enojärveen tänään Kosken tilaisuudessa. En anna kyllä ääntäni hänelle. Ei puhua pukahtanut yhtään mitään vaikka lupasi lehdessäkin tänään. Äänestän tästä lähin persuja.

        Enojärvihän on persu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kuvas eilen juoppoja pirtissä

        Taas oli juoppoja kuvattu ja laitettu nettiin,ja vielä "poliitikko",nauratti nuo räkäjuopot


    • Ihanittenä

      Minulla on kotimaistanäkemystä, ulkomaalaistanakemystä ja kansainvälistänäkemystä!
      Tulleepi hyvä ajat.

      • Samanmoistenjoukossa

        Tuolla näkemysmäärällä olet kyllä jo Arkadianmäellä!


      • Anonyymi
        Samanmoistenjoukossa kirjoitti:

        Tuolla näkemysmäärällä olet kyllä jo Arkadianmäellä!

        Meinaatko tätä kuvaajaa?


    • Anonyymi

      en nää nyt ehdi vastailla, oon kyttäilemässä.

    • Anonyymi

      Miksi hölmöt ihmiset äänestää valtuustoon kaupungin ja kuntien palkkalistoilla olevia, nehän ajaa omaa etuaan työasioissa. Nytkin näki korona pakkolomissa, että äänestivät vastaan, ei yksityisessä firmassa tällaista ole, että työntekijä päättää jääkö hän pakkolomalle vai ei.,

    • Anonyymi

      Vaihtakaa valtuutettua 2019 huhtikuussa,nyt on ollu huono,ei ole saanu mitään aikaiseksi,mies sen pitää olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe