Vastineessasi (Kaleva 4.5.2010) Anne-Mari Enojärven kirjoitukseen toivotit asialliset kuntalaisten yheydenotot tervetulleiksi. Tällä foorumilla sinun olisi mahdollista antaa vastaus asialliseen kysymykseen, jonka Enojärvi esitti ko. kirjoituksessaan, mutta johon jätit vastineessasi ottamatta mitään kantaa, vaikka muutoin kävit asiat lävitse hyvin yksityiskohtaisesti.
...eli miten te liitosta kannattavat valtuutetut voitte luvata huolehtivanne haukiputaalaisten asioista uudessa Oulussa, kun välttämättä yksikään teistä ei istu sen valtuustossa?!
Sanoit vastineessasi, että demokratia toteutui päätöksessä.
- - - Onko sinusta siis valtuutettujen enemmistön tahtotilan toteutuminen demokratian toteutumista?!
- - - Onko se sitä tilanteessa, jossa näiden valtuutettujen äänestäjistä huomattava osa (näyttäisi vahvasti enemmistöltä) on toista mieltä kuin nämä äänillään valtuuttamansa henkilöt?!
- - - Onko se sitä tilanteessa, jossa valtuutettuihin on kohdistettu ohjailua, painostusta ja jopa uhkailua?!
Jään mielenkiinnolla odottamaan, pystytkö, Kaarina Torro, vastaamaan näihin kysymyksiin. Toki toivoisin muiltakin valtuutetuilta rohkeutta 'jalkaantua' tänne kuntalaisten keskuuteen (näin virtuaalisesti) ja vastaamaan esitettyihin kysymyksiin.
Vastauksia, Kaarina Torro
15
1901
Vastaukset
- RV
Onhan meitä virtuaali valtuutettuja täällä, muttako nimettömänä on vaikia ratkaista asioita ja eikä toivottavasti kukaa oikea valtuutettu kiusaa päätänsä näillä tyhjänpäiväsillä plaaaplaa jaaritteluilla. Valtuusto on vaaleilla valittu Kunnan ylin päättävä elin. MUISTA, että neuvoa antava kansanäänestyskin on vain neuvoa antava. Valtuutetut tekevät itser atkaisunsa. Painostusta on puolin ja toisin tapahtunut, olen itse ollut liitoksen kannalla jo Haukipudas - Oulu liitos äänestyksestä, jo silloin se painostus oli kova.
eniten mua naurattaa, että onkohan asianomaiset valtuutetut ,jotka tämän sodan keskipisteessä riehuu, niin itse lietsomassa täällä.- asiall.puttaalainen
En ole yksikään valtuutetuista, jos sitä epäilet. En toivonut vastauksia 'virtuaalivaltuutetuilta', vaan ihan niiltä oikeilta. Toki muutkin voivat ottaa kantaa.
Vastauksesi ei tuonut muutenkaan oikein mitään asiaan, mutta kannanottosi on huomioitu - jätän 'plaaaplaa jaarittelematta' siitä enempää, em. syystä...
Lieköhän vastustajapuoli uhkaillut paikkojen menetyksillä niitä, jotka sanovat 'kyllä', tai harjoittanut muuta tuon kaltaista - ainakaan kukaan ei ole sellaista pystynyt osoittamaan. Toisin on kannattajapuolen laita. Valitettavasti. Hävettävästi. - RV
asiall.puttaalainen kirjoitti:
En ole yksikään valtuutetuista, jos sitä epäilet. En toivonut vastauksia 'virtuaalivaltuutetuilta', vaan ihan niiltä oikeilta. Toki muutkin voivat ottaa kantaa.
Vastauksesi ei tuonut muutenkaan oikein mitään asiaan, mutta kannanottosi on huomioitu - jätän 'plaaaplaa jaarittelematta' siitä enempää, em. syystä...
Lieköhän vastustajapuoli uhkaillut paikkojen menetyksillä niitä, jotka sanovat 'kyllä', tai harjoittanut muuta tuon kaltaista - ainakaan kukaan ei ole sellaista pystynyt osoittamaan. Toisin on kannattajapuolen laita. Valitettavasti. Hävettävästi.Kysyppä niiltä kesksutalaisilta jotka o liitoksen kannalla :D Ei oo varmasti asiaa koskaan enää listoille ^^ tai saatikka kirkkoon. No eihä sitä oo nytkää "todistettu", et ttiedä varmasti miksi enojärveä ei otettu eduskuntavaalilistoille. Aina voit arvata^^, Ja mistä tiiät etten oo oikea valtuutettu? Sinä näytät olevan virtuaalivaltuutettu :D Meneppä ensikerralla itse oikeaan valtuustoon tekemään parempia ratkasuja ku ei muiden työ miellytä!
- ...
RV kirjoitti:
Kysyppä niiltä kesksutalaisilta jotka o liitoksen kannalla :D Ei oo varmasti asiaa koskaan enää listoille ^^ tai saatikka kirkkoon. No eihä sitä oo nytkää "todistettu", et ttiedä varmasti miksi enojärveä ei otettu eduskuntavaalilistoille. Aina voit arvata^^, Ja mistä tiiät etten oo oikea valtuutettu? Sinä näytät olevan virtuaalivaltuutettu :D Meneppä ensikerralla itse oikeaan valtuustoon tekemään parempia ratkasuja ku ei muiden työ miellytä!
olisi sentään mennyt Kalevaan kirjoittamaan Pellisen uhkailleen häntä hiihtolomaviikolla ehdokkuuden menettämisellä, jos asia ei pitäisi paikkaansa!
- voi voi voi
Niin, näinkö Haukipudas todellakin alistuu ja uppoaa!! Jotkut päättäjät ovat vaan NIIN huonoja! Mutta Te ootta ne valinneet, minä en!! Olen aina äänestänyt oikeaa ihmistä, en takinkääntäjää tai paskaa puhuvaa!
- colliander
... kirjoitti:
olisi sentään mennyt Kalevaan kirjoittamaan Pellisen uhkailleen häntä hiihtolomaviikolla ehdokkuuden menettämisellä, jos asia ei pitäisi paikkaansa!
Petyin kyllä Enojärveen tänään Kosken tilaisuudessa. En anna kyllä ääntäni hänelle. Ei puhua pukahtanut yhtään mitään vaikka lupasi lehdessäkin tänään. Äänestän tästä lähin persuja.
- Anonyymi
voi voi voi kirjoitti:
Niin, näinkö Haukipudas todellakin alistuu ja uppoaa!! Jotkut päättäjät ovat vaan NIIN huonoja! Mutta Te ootta ne valinneet, minä en!! Olen aina äänestänyt oikeaa ihmistä, en takinkääntäjää tai paskaa puhuvaa!
Joku kuvas eilen juoppoja pirtissä
- Anonyymi
colliander kirjoitti:
Petyin kyllä Enojärveen tänään Kosken tilaisuudessa. En anna kyllä ääntäni hänelle. Ei puhua pukahtanut yhtään mitään vaikka lupasi lehdessäkin tänään. Äänestän tästä lähin persuja.
Enojärvihän on persu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kuvas eilen juoppoja pirtissä
Taas oli juoppoja kuvattu ja laitettu nettiin,ja vielä "poliitikko",nauratti nuo räkäjuopot
- Ihanittenä
Minulla on kotimaistanäkemystä, ulkomaalaistanakemystä ja kansainvälistänäkemystä!
Tulleepi hyvä ajat.- Samanmoistenjoukossa
Tuolla näkemysmäärällä olet kyllä jo Arkadianmäellä!
- Anonyymi
Samanmoistenjoukossa kirjoitti:
Tuolla näkemysmäärällä olet kyllä jo Arkadianmäellä!
Meinaatko tätä kuvaajaa?
- Anonyymi
en nää nyt ehdi vastailla, oon kyttäilemässä.
- Anonyymi
Miksi hölmöt ihmiset äänestää valtuustoon kaupungin ja kuntien palkkalistoilla olevia, nehän ajaa omaa etuaan työasioissa. Nytkin näki korona pakkolomissa, että äänestivät vastaan, ei yksityisessä firmassa tällaista ole, että työntekijä päättää jääkö hän pakkolomalle vai ei.,
- Anonyymi
Vaihtakaa valtuutettua 2019 huhtikuussa,nyt on ollu huono,ei ole saanu mitään aikaiseksi,mies sen pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020