millasia nopeustestejä käytätte?

parempi mittari??

sain 8/1M luvattiin nousevan huhti toukokuun aikana-> (en tiedä onko vielä) (24/1) :llä tällä
http://www.nopeusmittari.net/
tuloksia:
12.96
6.84
6.44
2.06
6.34
6.74
latasin testin aina 3sek välein.
testatkaapa sama mitä tuloksia saatte!

7

539

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättynyt

Itselläni uusi Welhon 10/1 Mbps liittymä. Nopeudet "nopeusmittarilla" vaihtelee välillä 120-170 Mbps!
      Testasin myös tuolla: http://www.speedtest.net/ Downloadnopeus 170-180 Mbps! Joko mittareissa jotain vialla, tai olen saanut "hiukan" tilaamaani nopeamman liittymän!

• Luokkaa
      • pyöritään

Mulla on Elisan 8/1 Mbit fulrate.

Speedtest.net näyttää nyt 7,05/0,75 Mbit/s.

Aikaisempien testien mukaan ei paljon huoju edes. Elisan keskukseen on matkaa kaapeleitse noin 1,5 km. Vaikuttaa mielestäni hyvältä.

Testejä tehdessä olisi hyvä saada pc siihen tilaan, että mitkään muut ohjelmat eivät käytä nettiä, koska silloin voi saada liian hitaita tuloksia. Muut selainsivut on syytä sulkea, samoin sähköposti. Lisäksi taustalla voi pöyriä muita nettiä käyttäviä ohjelmia, esimerksi viruspäivitys.

Funetista lataus näyttää tapahtuvan noin 850 kB/s nopeudella. Siis aika yhdenmukainen speedtestin kanssa.

• edellinen
        pyöritään kirjoitti:

Mulla on Elisan 8/1 Mbit fulrate.

Speedtest.net näyttää nyt 7,05/0,75 Mbit/s.

Aikaisempien testien mukaan ei paljon huoju edes. Elisan keskukseen on matkaa kaapeleitse noin 1,5 km. Vaikuttaa mielestäni hyvältä.

Testejä tehdessä olisi hyvä saada pc siihen tilaan, että mitkään muut ohjelmat eivät käytä nettiä, koska silloin voi saada liian hitaita tuloksia. Muut selainsivut on syytä sulkea, samoin sähköposti. Lisäksi taustalla voi pöyriä muita nettiä käyttäviä ohjelmia, esimerksi viruspäivitys.

Funetista lataus näyttää tapahtuvan noin 850 kB/s nopeudella. Siis aika yhdenmukainen speedtestin kanssa.

Kokeilin vielä kymmenkunta kertaa aloittajan linkkaaman nopeusmittari.netin testillä. Vaihteli välillä 6,43-6,85 Mbit/s.

Huojunta on paljon isompaa kuin speedtest.netin mukaan. Jotenkin speedtest.net tuntuu luotettavammalta. Käyttää ilmeisesti isompia tiedostoja. Funetissa voi käyttää 1 GB:nkin tiedostoja ftp:llä. On ilmeisesti paras näistä kolmesta.

• edellinen
        edellinen kirjoitti:

Kokeilin vielä kymmenkunta kertaa aloittajan linkkaaman nopeusmittari.netin testillä. Vaihteli välillä 6,43-6,85 Mbit/s.

Huojunta on paljon isompaa kuin speedtest.netin mukaan. Jotenkin speedtest.net tuntuu luotettavammalta. Käyttää ilmeisesti isompia tiedostoja. Funetissa voi käyttää 1 GB:nkin tiedostoja ftp:llä. On ilmeisesti paras näistä kolmesta.

Ketjussa mainittu ruotsalainen http://www.bredbandskollen.se/ antoi hyvin samanlaisia tuloksia kuin speedtest.net.

Bredbandskontrollen antoi vakaasti

7.00 / 0.79 Mb/s muutaman testauksen peräkkäin.

• 111111111111111111
    • as77

mokkula- ja nettitikkumittauksissa nopeus vaihtelee skunnista toiseen eli ainoa järkevä tapa on ladata pitkään testitiedostoa ftp://ftp.funet.fi/dev -osoitteesta. Itse valitsen 10Mrnd:n ja lataan sen aikaa että nopeus vakiintuu, sitten keskeytän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1682
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1226
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1140
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      69
      1049
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1033
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      897
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      35
      807
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      675
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      661
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    Aihe