Moi,
suunnittelen uimatasoa bellaan. Olisi kätevä ankkurin ja poijun suhteen. Kuulin että aallokossa saattaa liplattaa ikävästi ja häiritä nukkumista. Onko kenelläkään kokemuksia??
Uimataso Bella 8001
8
858
Vastaukset
lätkyttää vain integroidut, ei irtotasot.
- 11
niin suunnitteletko jotain alkuperäismallia vai ihan omatekelettä? omastahan saa muokattua mieleisensä.
Ainahan aallot liplattaa runkoon, ja on vaikea kuvitella uimatasoa joka aiheuttaisi rungosta kuuluvia ääniä kovempaa ääntä..
Joten turhaan murehdit, joko osaat nukkua uimatasonkin kanssa, tai et osaa nukkua veneessä ylipäätään.
Veneessä nukkuu muuten aina paremmin kuin kotona, pieni keinunta ja liplatus auttaa nukkumaan. Toisaalta missään ei herää nopeammin kuin veneessä jossa kuuluu normaalista poikkeava ääni. :D
P.S. Olen kylläkin elänyt siinä uskossa, että 8001:ösessä olisi intergroitu uimataso ihan vakiona.. No, aina oppii uutta.- 22
Näin minäkin olen luullut. Kenties edellinen peruuttanut kallioon vai pitäisikö olevaan saada jatketta =)
- bella noviisi
22 kirjoitti:
Näin minäkin olen luullut. Kenties edellinen peruuttanut kallioon vai pitäisikö olevaan saada jatketta =)
No voihan, kyllä tuolla on myynnissä useita Belloja joita väitetään 8001:siksi -- ja ilman uimatasoa???
- 39
bella noviisi kirjoitti:
No voihan, kyllä tuolla on myynnissä useita Belloja joita väitetään 8001:siksi -- ja ilman uimatasoa???
Uimataso varsinkin bellan oma joka on 8002 sarjassa alkuperänen, on hyvä. Paljon hyötyä. Muutenkin vene on hyvä ja etenkin hintansa arvoinen.
- 31
39 kirjoitti:
Uimataso varsinkin bellan oma joka on 8002 sarjassa alkuperänen, on hyvä. Paljon hyötyä. Muutenkin vene on hyvä ja etenkin hintansa arvoinen.
en tiedä millainen 8002 uimataso on mutta 700/7000 sarjalaisten uimataso on mielestäni pienehkö. jos on intoa niin parhaan saa mittailemalla ja teettämällä kehikon. sinänsä alkuperäinen saattaa olla jälleenmyynnin kannalta parempi, mutta omassa ei ole häiritseviä narulootia liikkumisen edessä.
- uyytuuytuuu
No kyllä se uimataso sopivalla korkeudella pitää aikamoista lätkytystä, pienessäkin aallokossa saattaa hakata veden pintaan ihan kuin majavan häntä. Ero runkoääniin on suuri, tosin uimataso on tällöin asennettu ehkäpä liian lähelle vedenpintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683