Moi,
suunnittelen uimatasoa bellaan. Olisi kätevä ankkurin ja poijun suhteen. Kuulin että aallokossa saattaa liplattaa ikävästi ja häiritä nukkumista. Onko kenelläkään kokemuksia??
Uimataso Bella 8001
8
864
Vastaukset 8
lätkyttää vain integroidut, ei irtotasot.
- 11
niin suunnitteletko jotain alkuperäismallia vai ihan omatekelettä? omastahan saa muokattua mieleisensä.
Ainahan aallot liplattaa runkoon, ja on vaikea kuvitella uimatasoa joka aiheuttaisi rungosta kuuluvia ääniä kovempaa ääntä..
Joten turhaan murehdit, joko osaat nukkua uimatasonkin kanssa, tai et osaa nukkua veneessä ylipäätään.
Veneessä nukkuu muuten aina paremmin kuin kotona, pieni keinunta ja liplatus auttaa nukkumaan. Toisaalta missään ei herää nopeammin kuin veneessä jossa kuuluu normaalista poikkeava ääni. :D
P.S. Olen kylläkin elänyt siinä uskossa, että 8001:ösessä olisi intergroitu uimataso ihan vakiona.. No, aina oppii uutta.- 22
Näin minäkin olen luullut. Kenties edellinen peruuttanut kallioon vai pitäisikö olevaan saada jatketta =)
- bella noviisi
22 kirjoitti:
Näin minäkin olen luullut. Kenties edellinen peruuttanut kallioon vai pitäisikö olevaan saada jatketta =)
No voihan, kyllä tuolla on myynnissä useita Belloja joita väitetään 8001:siksi -- ja ilman uimatasoa???
- 39
bella noviisi kirjoitti:
No voihan, kyllä tuolla on myynnissä useita Belloja joita väitetään 8001:siksi -- ja ilman uimatasoa???
Uimataso varsinkin bellan oma joka on 8002 sarjassa alkuperänen, on hyvä. Paljon hyötyä. Muutenkin vene on hyvä ja etenkin hintansa arvoinen.
- 31
39 kirjoitti:
Uimataso varsinkin bellan oma joka on 8002 sarjassa alkuperänen, on hyvä. Paljon hyötyä. Muutenkin vene on hyvä ja etenkin hintansa arvoinen.
en tiedä millainen 8002 uimataso on mutta 700/7000 sarjalaisten uimataso on mielestäni pienehkö. jos on intoa niin parhaan saa mittailemalla ja teettämällä kehikon. sinänsä alkuperäinen saattaa olla jälleenmyynnin kannalta parempi, mutta omassa ei ole häiritseviä narulootia liikkumisen edessä.
- uyytuuytuuu
No kyllä se uimataso sopivalla korkeudella pitää aikamoista lätkytystä, pienessäkin aallokossa saattaa hakata veden pintaan ihan kuin majavan häntä. Ero runkoääniin on suuri, tosin uimataso on tällöin asennettu ehkäpä liian lähelle vedenpintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681246
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381054Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111690S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22615Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16601Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32551Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22486Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475