härkämiehet!!

loukattu nainen

härkämies murskasi minut ihmisenä. Flirttiä kyllä oli vaikka kuinka kauan. Olin ihan varma, että hän välittäisi minusta, kunnes löysi itselleen uuden yhdessä yössä. Edellisenä päivänä olimme vielä rakastuneita toisiimme, mutta sitten seuraavana päivänä hänen 8kk kestänyt ''rakkautensa'' minua kohtaan kuoli yhtäkkiä pois. En tehnyt mitään väärää, Olin vielä vannotellut hänelle edellisenä päivänä rakkauttani elekielellä. Minulla kauhistuttaa tuon miehen käytös. Säälin itseäni ja muita hänen tuleviaan naisiaan. Hän ei ajatellut pätkääkään muiden tunteita. Hän vain siirtyi kylmästi eteenpäin. Tällä hetkellä itken ja murehdin. Rakastan häntä edelleen, mutta en haluaisi. Tämä on luultavasti ihan normaalia käytöstä häriltä, vai kuinka? Antakaa minulle neuvoja miten päästä yli tästä vihlovasta yksipuolisen ''rakkauden'' tuntemisesta. Olen todella pettynyt itseeni, koska antauduin tuollaiselle sialle. Anteeksi kielenkäyttöni.

7

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut saman

      että pääsit siitä pölvästistä eroon, ei ole itkun arvoinen, katsele itsellesi tervejärkisempi mies ja ennenkaikkea Mies, uutta matoa koukkuun ja vaikka hän kuinka pyytelisi takaisin niin älä ota vaan käännä kylmästi selkä, kesä tulossa joten paa toimeksi.

    • VirgoWoman_

      Sanoiko mies suoraan ja selvästi, että rakastaa sinua? Sanoitko itse suoraan rakastavasi häntä vai käytitkö elekieltä?

      Omaan Härkä-mieheeni ei tepsi kuin selvä suomenkieli ja välillä on vielä parempi kysyä perään, että ymmärikö varmasti..?! Hän, kuten ystäväni Härkä-mies ovat niitä, jotka eivät jatkuvasti vakuuttele tunteitaan - joskus seurusteluaikana varmistelin, että onko tosimielellä liikkeellä ja mies melkein hikeentyi. Totesi, että on mielestään kertaalleen kertonut hyvin selvästi tunteensa julki (no oli, kun kosikin samalla) eikä aio sitä hokea koko aikaa. Jollen usko, se on voi-voi. Sanoi ilmoittavansa, jos "tilanne muuttuu". Ei ole muuttunut vielä 13 vuoden aikana, parempaa ja luotettavampaa miestä on vaikea löytää.

      • kokenut.....

        Sulla oli hyvä säkä sait puhtaan ei pilattua häränpaistia. Minä olen 11vuotta vapaana törmäillyt härkiin ja kavahdan pois heti, kun tajuan edessäni härkä ja jos vielä 1-8.05 syntyneet keskeltä.
        Itse haaskasin elämääni muka rakastuneena 4vuotta härkään 40v vuotiaaseen.
        Selvis kävi toisenkin luona kokoajan. Mulle teki tarjouksen halusi mun isoon asuntoon 2lapsen kanssa eri äidit. Samalla selvisi seurasin kävi toisen luona rikkoi tämän avioliiton pääsi siihen asuntoon asumaan. Nyt sitten 3naiselle lapsi tällekkin. Kulkee edelleen samanlailla paanalla ja könttäs akan nurkkaan.
        Näitä paljon tullu eteeni pilalle menneitä niinku joka merkissä hyvät huonot.
        Mutta mulle se teki silti elämänikäsen vamman. Nyt menny 3vuotta nautin vapaasta olosta ei enää ahdistusta odotella koska tämä herra härkä suvaitsee huomata ja olla. Ainakun joku ehottaa seurustelua peräännyn.
        Sen olen huomannut aivan erilaisia kun on tuossa 22.04 syntyneet sekottuu oinasta mukavimpia härkiä.
        Se on todella niin jos kaikissa merkeissä mennään suhteita läpi harvoin ihminen tulee ehjänä seuraavan luo, ja kun vielä ei osata ensin parantaa itseään siitä suhteesta, joka loppunu heti uutta putkeen tai sitten jo ensin etsitään uusi ja jätetään sitten vanha, kun uusi löydetty se ei rakkautta vaan yksinkin on opittava elämään.. Sellaisesta ihmisestä ei kosaan tule kellekkään kunnon rakastettua on aina heiluvainen vähä antava tunteissaan.
        Eli sinä neitokainen joka tämän kirjoituksen aloitit korjaa itsesi voimia sinulle. Sinulla ei kiire uuteen suhteeseen heti vaan korjaa itsesi rauhassa, ja nyt opit taasen elämässä mieti mitä haluat miehestä käy treffeillä elä mene loppuun asti vaan tutkaile rauhassa itseäsi, ja mieti voitko luottaa esim. tuohon mieheen. Jos sanot ehdot haluan ensin tapilla ei sänkyä heti jos tyyppi kunnollinen ei patista heti sua alapäähän se oikeaa alotusta.
        Mukavaa lämmintä kesää ja itke se suru ensin pois. Härkä ottaa sinuun yhteyttä on tämän laadun härkä joka pitää haaremia. Ei anna reviiriään pois. Mutta mieti se näin,,, missä luukulla on käynyt jo tonkimassa, ja taas sitten sun luukulle oletko tämän arvonen mieti se valmiiksi. Liian paljon nykyaikana naiset antaa periksi, ja ottaa takasi kyllä mielikuvitusta pitäs olla, ja miettiä seikkaperäisesti missä käyny kaivamassa ja sit taas taksi entisen luo.


      • 11+8

        ja minulla oli kakkosmiehenä härkämies joka oli perheen isä ja naimisissa , jätin hänet koska vaistosin ja myöhemmin huomasin että on vielä kolmaskin, joten se siitä härkämiehen uskollisuudesta.


      • VirgoWoman_
        11+8 kirjoitti:

        ja minulla oli kakkosmiehenä härkämies joka oli perheen isä ja naimisissa , jätin hänet koska vaistosin ja myöhemmin huomasin että on vielä kolmaskin, joten se siitä härkämiehen uskollisuudesta.

        menet sotkeutumaan ukkomieheen, niin eiköhän se ole aika ilmeistä, ettet ole ainoa ylimääräinen kukka pörriäisen tarhassa?! Miksi ihmeessä mies sulle olisi ollut uskollinen, kun ei ollut sitä VAIMOLLEENKAAN? Ei ole merkistä kiinni, kaverini Oinas-ex toimi just samalla tavalla - eikä ollut syntynyt lähellä merkin vaihtumista Häräksi, vaan lähempänä Kaloja.


      • 5+19
        VirgoWoman_ kirjoitti:

        menet sotkeutumaan ukkomieheen, niin eiköhän se ole aika ilmeistä, ettet ole ainoa ylimääräinen kukka pörriäisen tarhassa?! Miksi ihmeessä mies sulle olisi ollut uskollinen, kun ei ollut sitä VAIMOLLEENKAAN? Ei ole merkistä kiinni, kaverini Oinas-ex toimi just samalla tavalla - eikä ollut syntynyt lähellä merkin vaihtumista Häräksi, vaan lähempänä Kaloja.

        olisi pitänyt ottaa kirkkoherran virastosta todistus ettei ole naimisissa, herran puheista kun ei saanut selvää.


      • juoksejakovaa
        11+8 kirjoitti:

        ja minulla oli kakkosmiehenä härkämies joka oli perheen isä ja naimisissa , jätin hänet koska vaistosin ja myöhemmin huomasin että on vielä kolmaskin, joten se siitä härkämiehen uskollisuudesta.

        Härkä on pahimmanlaatuinen pelimies ja liero naistennaurattaja. Juoksen heti ja kovaa, kun sellaiseen törmään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe