Elävää mallia Vääpeli Körmyssä

leffassako ollut?

Muistelen, että Vääpeli Körmy ja etelän hetelmät tv-sarjassa sisälsi jonkun takaa-ajokohtauksen tms., jossa joku jäi sitten kuvataideryhmään piirtämään mallia, joka oli aluksi nainen alastonmallina. Sitten siihen tuli mies alastonmalliksi ja kohta taas mentiin.

Se elokuva oli julkaistu 1992. Ja 4-osainen minisarja tuli tv:ssä joskus, kertoo
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vääpeli_Körmy_ja_etelän_hetelmät

Tietääkö tai huomasiko, muistaako kukaan, missä paikassa tämä piirtäminen on tapahtunut ja pidettiinkö siellä (ja pidetäänkö edelleenkin) oikeastikin elävän mallin piirustusta? Vai olikohan sisäkuva ollenkaan siitä samasta talosta, jossa ulkokuvan mukaan olivat?

3

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BARE-

      Kyseinen elokuva tai minisarja, löytyy youtubestakin. Auttaisi paljon, jos postaisit juuri sen videon ja tarkan ajan, missä tämä mallikohtaus on :)

      http://www.youtube.com/results?search_query=vääpeli Körmy ja etelän hetelmät&aq=f

      • leffassako ollut?

        Jaaha, muisti lienee pettänyt, kun en löydä mitään siihen viittaavaa kohtausta tuolta pikaisella katsomisella.
        Onkohan ollut Kahtesti laukeavassa (1997), jonka minisarja on näytetty tv:ssä 1998, 2001 ja 2005?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vääpeli_Körmy_ja_kahtesti_laukeava

        Mutta sitä ei löydy youtube:sta. Ja myös ongelma se, ettei tarkempaa kohtaa ole tiedossani (että oliko se alkupuolella leffaa tai missä minisarjan jaksossa). :(


      • löytänyt :)
        leffassako ollut? kirjoitti:

        Jaaha, muisti lienee pettänyt, kun en löydä mitään siihen viittaavaa kohtausta tuolta pikaisella katsomisella.
        Onkohan ollut Kahtesti laukeavassa (1997), jonka minisarja on näytetty tv:ssä 1998, 2001 ja 2005?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vääpeli_Körmy_ja_kahtesti_laukeava

        Mutta sitä ei löydy youtube:sta. Ja myös ongelma se, ettei tarkempaa kohtaa ole tiedossani (että oliko se alkupuolella leffaa tai missä minisarjan jaksossa). :(

        Tähän vanhaan viestiin palaten, ko. Kahtesti laukeava on youtube:ssa nyt! Ja kohtaukset ovat osassa

        "Vääpeli Körmy ja kahtesti laukeava (osa 8/10) ".
        http://www.youtube.com/watch?v=4XzQtw65BVA&feature=related

        kohdissa 4:42-4:50 naismalli ja sitten 6:00 - 6:49 kaikkien pettymykseksi miesmalli.

        Missähän ovat olleet piirtämässä? Ja ovatkohan piirtäjät oikeita piirtäjiä vai näyttelijöitä? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe