huomasin tänään että parvekkeellani on jonkilainen pesä. olen eläin rakas kylllä mutta en usko että tulemme kyseisen linnunkanssa hyvin toimeen .. minö kun tupakoin ja ravaan siellä parvekkeella kaiken aikaan . nyt en tiedä mitä tehdä, pitäisikö pesä tuhota vai mitä? siihen se ei voi kuitenkaan jäädä pidän kaiken aikaa parvekkeen ovea auki ja otan aurinkoa kunhan ilmat tästä lämpenevät. nyt oli vinkit enemmän kuin tarpeen. mitään tappamis keinoja en halua koska sitä en tee!
linnunpesä parvekkeella
8
2297
Vastaukset
- aa
:-)
- linnunpesä
olisi oikea aika lopettaa tupakointi, se on huono ja alaluokkainen tapa. Eikö tuo linnunpesä motivoi hyvin luonnonystävää, omaksi parhaaksi ja vähän ympäristönkin, irti tupakista tuosta pahasta myrkystä.
- Anonyymi
Eihän se sun päätös ole jos joku haluaa tupakoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sun päätös ole jos joku haluaa tupakoida.
Tupakointi on pölvästien harrastus... varsinkin, kun suurin osa tupakkatyypeistä löytää tumpin loppusijoituspaikaksi vesistön.
- Linturakas
Kyllä se lähtee kun lapset varttuu. Parempi jos liikut pesintäajan muualla. Voi se muuten lähteä pois, tai hylätä mahdolliset tulevat poikasensa.
Valinta on sinun. Minä antaisin linnun elämälle tilaa, ei se parveke sinulle niin tärkeä ole. Voit käydä pihalla sauhuttelemassa.
Kaverillani pihassa oli hankalampaa kun lintu teki pesän auton konekoppaan- pesä lentää
heitin perkuttirallaa pesän parvekkeelta niin ei oo tullu takas häirittee ihmisten kessutteluu.
- moderaattori III
pesä lentää kirjoitti:
heitin perkuttirallaa pesän parvekkeelta niin ei oo tullu takas häirittee ihmisten kessutteluu.
Mitä sinulle pitäisi tehdä ettet täällä häiriköisi, hmm. Missä parvekkeella kessuttelet?
- Anonyymi
Onko poikaset lähteneet jo pesästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043