Hissan maikka Petri!

Mari ja Petri:)

Terve! Olen 16-vuotias naisen alku, Mari. Kirjoittamani teksti on totta. Jokaisen kouluni tyttö oppilaan unelma toteutui juuri mun kohdalle, ja moni on siitä kateellinen!


Kävelin kaverien kanssa historian luokkaa kohti opettajamme perässä ja arvostelimme kilpaa hänen upeaa takapuoltaan. Opettajamme, Petri, kuuli kehuskelumme ja kääntyi hymyillen katsomaan meitä ja iski silmää. Aloimme tietenkin hihittelemään ja kikattelemaan. Perti oli vajaa 30-vuotias upeassa kunnossa oleva sharmikas mies, joka oli ottanut tavakseen pukeutua keltaiseen kauluspaitaan, krakaan, ja siistiin mustaan pukuun. Puvun housut olivat sopivasti kireät, niin että hänen loistava takamuksen muoto tuli hyvin esille.

Olin monesti jo huomannut hissan maikkamme Petrin vihrtävät silmät ja ihanan leveän hymyn hänen katsoessa syvälle silmiini. En ollut reagoinut noihin katseisiin muulla tavalla kuin katsomalla takaisin ja välillä hento hymy saattoi nostaa arvosanaa tietenkin:)

Petri selitti Keskiajan merkittävistä henkilöistä jotain, mitä en kuullut kun keskityin hänen silmiinsä ja hymyynsä. Pian tipuinkin takaisin maan pinnalle, kuullessani Petrin sanovan nimeni.
-Mitä?! sanoin hämmentyneenä.
-Niin että kukahan mahtoi olla Johannes? Petri kysyi katsoen syvälle silmiini.
-...ööö... se oli kai joku kuningas, joka eros jostain Espanjalaisesta eukosta. Vastasin epäröiden.
-Nooo... voihan sen niinkin sanoa. Johannes olen nimittäin minä! Se on mun toinen nimi! Ja se on häviävä luonnonvara, niinkuin on kauniit suomalaiset naisetikin. Lukuunottamatta muutamaa neitoa tässä ryhmässä, Petri sanoi ja katsoi taas silmiini. Käänsin nopeasti katseeni pois Petristä ja yritin keskittyä oppimiseen, enkä vain Petrin silmiin.
Tunti kului reippaasti Petrin kanssa katseita vaihdellen. Tunnin loputtua porukka alkoi valua luokasta ulos. Sulloin kirjan ja kansion reppuuni ja olin ovella jo lähdössä, kunnes Petri huusi nimeäni.
-Mari! Tules käymää täällä. Sulla on näitä poissaoloja kertyny pari tänne. ne pitäis selvittää.
Viimeinenkin oppilas poistui luokasta.
-Mä tuon sen lapun seuraavaks tunniks, sanoin katsoen lattiaan, joka oli mielestäni erittäin epäkohteliasta.
-Ja sitte se sun kirjotelma olis palauttamatta vielä? Petri sanoi kysyvästi.
-Ainii... mul on se kyl mukana, sanoin ja aloin kaivaa reppuani. -Tässä! Sanoin ja annoin työni Petrille, joka jäi tuijottamaan sinisiin silmiini aivan eri tavalla kuin ennen.
Petri nousi seisomaan eteen ja otti kädestäni kiinni ja sanoi:
-Sul on ihanat silmät...
Tuijotin Petriä ihmeissäni.
-ki..kiitti. niin sulki, sanoin epävarmasti.
Petri tuijotti yhä minuun ja suuteli hellästi kaulalleni.
-aah.. Petri... ei... joku voi nähä, kuiskasi hiljaa Petrin korvaan.
Petri lopetti ja meni sulkemaan luokan oven ja palasi takaisin luokseni.
-Onx nyt parempi?
-On, vastasin hetken mielijohteesta nopeasti.
Petri alkoi uudestaan suutelemaan minua. tällä kertaa huulille. Että Petri maistui hyvälle. Mansikan makuiset huulet koskivat huuliani. Petri nosti katseensa minuun ja katsoi kysyvästi. Ymmärsin katseen ja nyökkäsin hennosti. Petri hymyili ja hymyilin hänelle takaisin. Hänen vahvat kätensä hipoivat selkääni hellästi. Miten maailmassa voi olla näin hellä ja huolehtivainen mies? Ajattelin itsekseni.

Petri lopetti suutelemisen ja alkoi hitaasti avata punaisen paitani vetoketjua. Paidan alta paljastui valkoinen normaali t-paita, ehkä hieman kireähkö. Petri katseli suht pieniä rintojani kaihoisasti. Avasin Petrin mustan krakan ja aloin hiljaa avata kauluspaidan nappeja. Riisuin Petrin puvun takin ja kauluspaidan pois ja katselin hänen upeaa kroppaansa, joka oli täydellinen. Juuri sopivasti lihaksikas ja vähän tummia karvoja navan alapuolella. Petri riisui t-paitani ja suuteli kaulalleni hyväillen samalla rintojani.
-Aaaah... mmm.. petri. jatka...
Avasin Petrin housujen vyön ja hänen housut putosi lattialle. Tunsin alavatsaani vasten Petrin juhlallisen peniksen seisovan. Petri laski kätensä lanteilleni ja veti minua lähemmäs. Inahdin hiljaa kiihkosta.
Petri riisui tummat ja kuluneet farkkuni ja vei kätensä alushousujeni sisään. Huokailin kiihkosta Petrin hieroessa klitoristani. Petri riisui alushousuni ja nosti minut istumaan reidet auki pöydälle. Hän polvistui eteeni ja alkoi hitaasti nuolemaan jo märkää pilluani. Liikahtelin levottomasti. Petri nuoli pitkiä vetoja hitaasti. Hän imi klittaani himokkaasti. Tunsin orgasmin olevan lähellä. Petri vaistosi sen ja nousi ylös. Otin Petrin valkoiset kireät bokserit pois ja suutelin Petrin vahvan peniksen juureen.
-Haluutko ottaa sen suuhus? Petri kysyi huohottaen.
-En mielellään, vastasin nolosti, sillä olis aivan uusi näissä asioissa ja Petri ymmärsi sen hyvin, eikä pakottanut.
Petri suuteli kiihkeästi kaulalleni imien kauniin sydämen muotoisen fritsun.
-mmm... tuu mun sisään... pyysin Petriltä.
-Saanx mä? Petri halusi varmistaa.
-mmm... saat...
Petri veti minua taas lähemmäs itseään ja kutitteli peniksen kärjellään klitoristani. Suljin silmäni ja heilautin punertavia hiuksiani taakse päin. Petri toi peniksensä aivan pilluni lähelle ja kiusoitteli kutsuvaa pilluani. Äkkiä Petri työntyi siisääni ja huokaisin lujaa, josta Petri ilmeisesti piti, koska hänen reaktionsa oli sama. Petri karjahti työntyessään tiukkaan pilluuni. Hän alkoi liikuttelemaan kaluaan aluksi hitaasti pillussani. Tunne oli mahtava!! Tunsin jokaisen Petrin sentin tunkeutuvan sisääni. Miten olin pystynyt elämään ennen ilman tätä tunnetta? Mietin itekseni.
Petri nopeutti vauhtia ja sain orgasmin toisen perään. Tärisin kiihkosta ja huokailin ja inisin Petrin määräämässä tahdissa. Viimein sain elämäni ensimmäisen kunnon orgasmin ja tärisin ja kiljuin kiihkosta. Petri voihkaisi eläimellisellä äänellä ja laukesi sisääni.
Olin aivan poikki. Petri veti kalunsa pois pillustani ja nuoli pilluni ja reiteni puhtaiksi. Makasin pöydällä hengittäen raskaasti. Petri nosti minut seisomaan ja kysyi:
-Ootsä okei?
Hymyilin Petrille ja sanoin:
-En vois voida paremmin.
Petri hymyili ja halasimme. Hikiset vartalomme kietoutuivat toisiimme.
-Mä rakastan sua! Petri sanoi selvästi tosissaan. -Ja mä tarkotan sitä!
-Niin mäki sua! Vastasin hymyillen.
-Voitasko me kokeilla kehittää tulevaisuutta yhessä? Petri kysyi.
Hetkeäkään epäröiden vastasin myönteisesti. Petri suuteli minua ja puki vaatteet päälleni ja minä puin Petrin.

Nykyään olemme onnellisesti yhdessä ja koko koulu tietää siitä.

Kertokaa mitä mieltä olette! Kestääkö suhteemme?

20

11920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsast mii

      Hienosti kirjoitettu teksti, oliko ihan oikeesti totta?

      Eikös toi ole lainvastasta, ja opettaja voi saaha potkut tosta alaikäiseen sekaantumisesta?

      -opettajaan "ihastunut"-

      • Mari

        mä haluisin et Petri lähtis, mut en haluu ja mä olin ite siin mukana enkä mitenkää vastustannu sitä...
        Mä ja Petri juteltii reksin ja muitten maikkojen kaa ja tehtiin kompromissi.
        Ja toi juttu on muuten totta. Tällä hetkelläkin istun Petrin kotona tietokoneen ääressä ja petri on itse asiassa just vessassa:)


      • PupuPöksy
        Mari kirjoitti:

        mä haluisin et Petri lähtis, mut en haluu ja mä olin ite siin mukana enkä mitenkää vastustannu sitä...
        Mä ja Petri juteltii reksin ja muitten maikkojen kaa ja tehtiin kompromissi.
        Ja toi juttu on muuten totta. Tällä hetkelläkin istun Petrin kotona tietokoneen ääressä ja petri on itse asiassa just vessassa:)

        No, jos te rakastatte toisianne ja uskotte itteenne niin sillone teiän suhde varmaan pysyy.
        Mutta jos te petätte ja valehtelette ja te ette ikuna oon kahestaan tai mee treffeille, niin ei se sitten pysy.


      • mari
        PupuPöksy kirjoitti:

        No, jos te rakastatte toisianne ja uskotte itteenne niin sillone teiän suhde varmaan pysyy.
        Mutta jos te petätte ja valehtelette ja te ette ikuna oon kahestaan tai mee treffeille, niin ei se sitten pysy.

        ...nähää joka päivä koulu ajan ulkopuolella. ja oikeesti rakastetaa toisiamme... Onhan tätä meijän suhdetta moni maikka kommentoinu aika rajusti, mut minkäs ihminen tunteilleen mahtaa:)
        Kertokaa vielä et mitä mieltä ootte meijän ikä erosta? Mä oon 16 ja Petri 29. Ens kuussa 30. onx siin teist liikaa?


      • Minni
        mari kirjoitti:

        ...nähää joka päivä koulu ajan ulkopuolella. ja oikeesti rakastetaa toisiamme... Onhan tätä meijän suhdetta moni maikka kommentoinu aika rajusti, mut minkäs ihminen tunteilleen mahtaa:)
        Kertokaa vielä et mitä mieltä ootte meijän ikä erosta? Mä oon 16 ja Petri 29. Ens kuussa 30. onx siin teist liikaa?

        Ihan oikeesti, onnee! Toi on tosi hieno juttu, et te ootte yhdessä. Tulee mieleen omat muistot lukiosta... olin kutakuinkin sun ikäinen ja opettajani Petrin ikäinen, ja totta vieköön rakastimme toisiamme, mutta mulle sanottiin aina (ne pari, jotka asiasta tiesi) et olen liian nuori ja että hän saa automaattisesti potkut... Ja hän oli vielä arka... Kuitenkin sitten puolin ja toisin loukattiin toisiamme, kun tilanne oli aika sietämätön, yritettiin unohtaa ja tiet erosivat, kun hän muutti pois... Mutta kaikki asiat jäi selvittämättä ja se on vaivannut vuosia. Nyt vuosia vasta sen kaiken jälkeen olen kertonut hänelle, mitä hän oikeasti merkitsi minulle, mutta hänestä en ole kuullut mitään...:( Musta on kamalaa, miten ihmiset vähättelevät aina, sitä, et kun oppilaat rakastuu opettajiin ja monet pitävät niin mahdottomana, että opettaja rakastuu oppilaaseensa. Minä tiedän, että todellakin voi rakastua, vahvastikin eja on väärin kaikkia kohtaan vähätellä toisen tunteita oli hän sitten oppilas tai opettaja.


      • bella bambino
        mari kirjoitti:

        ...nähää joka päivä koulu ajan ulkopuolella. ja oikeesti rakastetaa toisiamme... Onhan tätä meijän suhdetta moni maikka kommentoinu aika rajusti, mut minkäs ihminen tunteilleen mahtaa:)
        Kertokaa vielä et mitä mieltä ootte meijän ikä erosta? Mä oon 16 ja Petri 29. Ens kuussa 30. onx siin teist liikaa?

        ei sitä ole liikaa.Minä olen myös 16 ja seurustelen 37 vuotiaan kanssa.Olemme olleet pian puolitoista vuotta yhdessä ja hyvin menee!

        Onnea teillekin yhteiselle taipaleellenne! :)


      • minni
        Minni kirjoitti:

        Ihan oikeesti, onnee! Toi on tosi hieno juttu, et te ootte yhdessä. Tulee mieleen omat muistot lukiosta... olin kutakuinkin sun ikäinen ja opettajani Petrin ikäinen, ja totta vieköön rakastimme toisiamme, mutta mulle sanottiin aina (ne pari, jotka asiasta tiesi) et olen liian nuori ja että hän saa automaattisesti potkut... Ja hän oli vielä arka... Kuitenkin sitten puolin ja toisin loukattiin toisiamme, kun tilanne oli aika sietämätön, yritettiin unohtaa ja tiet erosivat, kun hän muutti pois... Mutta kaikki asiat jäi selvittämättä ja se on vaivannut vuosia. Nyt vuosia vasta sen kaiken jälkeen olen kertonut hänelle, mitä hän oikeasti merkitsi minulle, mutta hänestä en ole kuullut mitään...:( Musta on kamalaa, miten ihmiset vähättelevät aina, sitä, et kun oppilaat rakastuu opettajiin ja monet pitävät niin mahdottomana, että opettaja rakastuu oppilaaseensa. Minä tiedän, että todellakin voi rakastua, vahvastikin eja on väärin kaikkia kohtaan vähätellä toisen tunteita oli hän sitten oppilas tai opettaja.

        Tiäks, mä olen teille ihan kade...kun olisin tahtonut omani niin toimivan.....

        Pitäkää huolta toisistanne.


      • huh!
        mari kirjoitti:

        ...nähää joka päivä koulu ajan ulkopuolella. ja oikeesti rakastetaa toisiamme... Onhan tätä meijän suhdetta moni maikka kommentoinu aika rajusti, mut minkäs ihminen tunteilleen mahtaa:)
        Kertokaa vielä et mitä mieltä ootte meijän ikä erosta? Mä oon 16 ja Petri 29. Ens kuussa 30. onx siin teist liikaa?

        Aika paha toi ikä ero.. Jos meinaatte tosiaan elämäänne yhdessä jatkaa ni mietippä vaikka teidän lapsia!! Ei kannata.. hetken aikaa se haluu kireetä pillua ja sit ettii uuden kun on kerta pedofiili ainesta!!


      • penis
        bella bambino kirjoitti:

        ei sitä ole liikaa.Minä olen myös 16 ja seurustelen 37 vuotiaan kanssa.Olemme olleet pian puolitoista vuotta yhdessä ja hyvin menee!

        Onnea teillekin yhteiselle taipaleellenne! :)

        kyllä kestää onnea


      • totuuskomissio
        mari kirjoitti:

        ...nähää joka päivä koulu ajan ulkopuolella. ja oikeesti rakastetaa toisiamme... Onhan tätä meijän suhdetta moni maikka kommentoinu aika rajusti, mut minkäs ihminen tunteilleen mahtaa:)
        Kertokaa vielä et mitä mieltä ootte meijän ikä erosta? Mä oon 16 ja Petri 29. Ens kuussa 30. onx siin teist liikaa?

        JOS tuo on tapahtunut, poika sai potkut, se on ihan varmaa. Tuollaista rehtoria tai koulua ei ole, eikä tarvitse ollakaan. Kyseessä olisi alisteisessa asemassa olevan oppilaan hyväksikäyttö, oli ikä mikä tahansa.


    • minni

      Oikeesti Onnea! toivon että suhteenne kestää :) eikä minusta ikäero ole suuri jos kerta rakastatte toisianne,ei rakkaus katso ikää =)

    • minä vaan

      tuli tässä mieleen että olisiko tapahtumat Turusta ja Eräästä Lukiosta joka sijaitsee Kakolan vieressä??

      • mari

        Ei oo... en aio kertoo mitään tietoja Petristä enkä lukiosta!!!


      • minä

        onnea... Toivottavasti pysytte..


      • tiina
        minä kirjoitti:

        onnea... Toivottavasti pysytte..

        Siis provohan tää on! Toivottavasti kukaan ei tosissaan usko?! Tod.näk. "Mari" on ihastunut opettajaansa ja keksii juttuja omaksi lohdutuksekseen. Mutta mitä ikäkysymykseen yleensä tulee, niin ei rakkaus ikää katso!


      • mari

        Ei oo... tää on etelämpänä


      • justu
        mari kirjoitti:

        Ei oo... tää on etelämpänä

        Aika sama vaikka olisitkin sen oppilas. mutta se mikä on varmstikin vanhin seurustelusääntö on ; älä anna ensitreffeillä. sen takia en usko että tulette olemaan yhdessä pitkään.

        ja yksi mikä voisi vihjailla tämän olevan vain tarinaa, on kun tämä mari tässä kysyi jotensakin näin:

        .."nii ja sanokaa vielä mitä mieltä ootte meidän ikäerosta. mä oon 16, ja mun opettaja kohta 30.."

        tuo kielii että kirjoittaja on lähinnä vaan lapsellinen. kai hän tietää että muut paheksuvat ikäeroa ja jos eivät saa mari ainakin vähän kannustusta.
        eli totta tai ei taidat olla liian nuori (seurusteluun, henkisesti, miten vaan) olkoot poikaystävsi vaikka 18.


      • mari
        justu kirjoitti:

        Aika sama vaikka olisitkin sen oppilas. mutta se mikä on varmstikin vanhin seurustelusääntö on ; älä anna ensitreffeillä. sen takia en usko että tulette olemaan yhdessä pitkään.

        ja yksi mikä voisi vihjailla tämän olevan vain tarinaa, on kun tämä mari tässä kysyi jotensakin näin:

        .."nii ja sanokaa vielä mitä mieltä ootte meidän ikäerosta. mä oon 16, ja mun opettaja kohta 30.."

        tuo kielii että kirjoittaja on lähinnä vaan lapsellinen. kai hän tietää että muut paheksuvat ikäeroa ja jos eivät saa mari ainakin vähän kannustusta.
        eli totta tai ei taidat olla liian nuori (seurusteluun, henkisesti, miten vaan) olkoot poikaystävsi vaikka 18.

        ... toi sattu:`(


    • oi voi nami....=)

      Mulla on sama unelma bilsan maikasta...jam
      se vaan on niin hot
      kiitti tästä stoorista

    • Tyttö86

      Siis voi jumalavita et oli laimeeta... Ensinnäkin toi typerä x-kirjaimien käyttö latisti ihan älyttömästi. Sen lisäks vakuuttelut todesta oli aika epäuskottavia, kun tota stooria luki. Ja sit hyi saatana, äijä nuolee omat spermansa, sehän vasta veikin halut :S Oli se muuten hyvin kirjotettu ja hyvä mielikuvitus mut noista kun pidät kiinni niin saat huomattavasti parempia tarinoita aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe