Olisi tarkoitus ajella heinä-elokuun vaihteessa Etelä-Saksasta Viroon ja Via Baltican kautta olisi tarkoitus mennä. Ainakin Google Maps näyttä reitin selkeästi Varsovan yläpuolelta... ok !. Muutama kysymys:
- Onko jollakin tiedossa/suosituksia majoituksista perheelle Poznan - Lodz -alueella... about ?.
- Suunnitelmissa on ajaa n. 1000 km/päivä (Saksa-Puola Puola-Viro)... onko matka Puolasta Viroon yhden päivän aikana liikaa ?.
- Onko jokin muu vaihtoehto esim. Sassnitz - Klaipeda -laivareissu kustannuksellisesti / aikataulullisesti ym. harkittava vaihtoehto; onko kukaan kokeillut ?.
- Muuta huomioitavaa ?.
Kiitos jos joku viitsii antaa vinkkejä, suosituksia, vaihtoehtoja.
Etelä-Saksasta Viroon
3
431
Vastaukset
Poznanissa on tosi paljon hyviä hotelleja, muutama loistohotellikin löytyy. Jos kuitenkin hinta/laatu kiinnostaa, niin katsokaa tämä: http://www.accorhotels.com/gb/hotel-3394-hotel-polonez/index.shtml - 2hh maksaa alk. 120 zlotya/huone/yö, eli siis 40 euro ja hotelli ihan OK, hyvää perustasoa.
Muut vaihtoehdot vaikkapa http://www.accorhotels.com/index.jsp
PS. Itse en missään tapauksessa lähtisi ajaamaan 1000km. Ottakaa hotelli esim. Kaunaksessa (Liettua).- Karolus51
Jos minulta kysytte niin Puolalle kannattaa kyllä varata aikaa hiukan enemmän kuin läpiajon verran. Hyviä majapaikkoja olisi vaikkapa Wroclawissa, Tumskin saarella Hotelli Tumskin yhteydessä on edullisia perhehuoneita, hostelliksi luokiteltuna mutta hotellitason palvelut. Jos kuitenkin Poznaniin päätyisitte niin kannattaa varmistaa majapaikan saatavuus, se on merkittävä messu- ja näyttelykaupunki. Hieman Ostrodasta Gdanskiin päin haja-asutusalueella on uusi upea Pilawki-majatalo kauniin järven rannalla, varsin edullinen sekin, viime kesänä käytiin ihastumassa. Hyviä pysähdys-yöpymispaikkoja on myös Mazurian järvialueella Gizyckossa ja Ketrzynissa, nimiä en enää muista. Laivareittiä en kyllä edes harkitsisi, tuskin se edes kustannusten kannalta olisi järkevä. Niin ja vielä, jos näillä seuduilla liikutte, Torunin linnanmuurien ympäröimässä vanhassakaupungissa kannattaisi kyllä pistäytyä edes lounaan tai päiväkahvin ajaksi, on se sellainen nähtävyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892