Terassini löytyi

odotus palkittu

täältä www.decomilan.fi
Olen kauan etsinyt laadukasta ja oikeasti sellaista terassia, jota voi käyttää myös talvella. Tarjolla olevissa on aina ollut "tuuliraot", joista varmasti käy kova vinkka talvella enkä halua pelkkää terassikalusteiden varastoa talveksi! Nyt jo odotan syysmyrskyjä, että pääsen nauttimaan niistä omalta lämpimältä terassiltani"! ja tästä muuten saan kaikki seinät auki kesällä!

34

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kade

      paremmalta kasvihuoneelta, taitaa sellainen ollakin?!

      • Vipitu

        Mutta yleisvaikutelma ei vakuuta. Ei taida olla laadukaammasta päästä. Toimiiko vuoden päästä? Tuskin. Ja firman puhelinkin on varmaan siihen mennessä suljettu.


      • Fogba

        Ostin Plantagenista kasvihuoneen. Edullinen ja toimiva. Varmasti ajaa saman asian. Suosittelen


      • nusul
        Fogba kirjoitti:

        Ostin Plantagenista kasvihuoneen. Edullinen ja toimiva. Varmasti ajaa saman asian. Suosittelen

        plaganin näköinenkin. Ostitko äitienpäivälahjan huoltikselta....ja kihlat hankittiin Kinderiltä..nekin huoltikselta :)


      • murlub
        nusul kirjoitti:

        plaganin näköinenkin. Ostitko äitienpäivälahjan huoltikselta....ja kihlat hankittiin Kinderiltä..nekin huoltikselta :)

        näyttävät muut myyvän liukulasisälää. Siis sitä samaa jota ovat luukuttaneet 300% katteella 30 vuotta. Mutta onhan se kiva kun tuuletus pelaa..ja sukat pyörii jalassa. Muistuttaa enemmän huussia kuin terassia. Oikein aaltomuovikatto, siis se sama jota jo isoisä käytti.

        Kävin katsomassa myös nuo valmistajan sivut. Solarlux on näköjään tehnyt näitä yli 20 vuotta ja toimitellut ympäri maailmaa. Asiallisen näköistä tavaraa jota on tehty enemmän kuin tässä tuppukylässä ikinä.


      • Tiedossa on
        murlub kirjoitti:

        näyttävät muut myyvän liukulasisälää. Siis sitä samaa jota ovat luukuttaneet 300% katteella 30 vuotta. Mutta onhan se kiva kun tuuletus pelaa..ja sukat pyörii jalassa. Muistuttaa enemmän huussia kuin terassia. Oikein aaltomuovikatto, siis se sama jota jo isoisä käytti.

        Kävin katsomassa myös nuo valmistajan sivut. Solarlux on näköjään tehnyt näitä yli 20 vuotta ja toimitellut ympäri maailmaa. Asiallisen näköistä tavaraa jota on tehty enemmän kuin tässä tuppukylässä ikinä.

        Paska on paskaa vaikka kuinka täällä selittelisi. Ei ole tullut kertaakaan vastaan ko. tuotetta ja en usko että koskaan tuleekaan. Saavat myytyä muutaman himmelinsä, häipyvät sen jälkeen kuin pieru saharaan. Firmankin osoite pelkkä postilokero. Hyvää jatkoa vaan.....


      • Fogba
        nusul kirjoitti:

        plaganin näköinenkin. Ostitko äitienpäivälahjan huoltikselta....ja kihlat hankittiin Kinderiltä..nekin huoltikselta :)

        Näin on. Kaikki hankkittiin Kuortin ABC:ltä. Luotettava toimittaja. Vastoin kuten jotkut muut....


      • Pekka K
        Fogba kirjoitti:

        Näin on. Kaikki hankkittiin Kuortin ABC:ltä. Luotettava toimittaja. Vastoin kuten jotkut muut....

        Kunnon terasseja tarjolla vihdoin Suomessakin!
        siksi...oli pakko päästä kommentoimaan näin mielenkiintoista ;-) vastaikkainasettelevaa viestiketjua.

        En ole nähnyt näin tasokkaita terasseja kenelläkään tarjolla tähän asti Suomessa... itse asun osan vuotta Ruotsin puolella ja täällä juuri tällaisia terasseja on ollut olemassa jo kauan. Ja noita "parvekelasisysteemi -terasseja" mihin yllä viitataan, ei ole näkynyt Ruotsissa enää pitkään aikaan. Eipä ihme, sillä kuten tiedämme, ruotsalaisethan ovat meitä aina edellä, erityisesti rakentamisen tyylikkyydessä, laadukkuudessa ja kaikessa muussakin designissa.

        Nostan hattua taholle, joka on vihdoin alkanut tuoda nykyaikaisia ratkaisuja meillekin!

        Itse olen valitettavasti vielä kerrostaloasukas olosuhteiden pakosta (kahden maan välillä reissaava), mutta kun ensi keväänä pääsen työhön taas kotimaahan hankin juuri tuollaisen korkealaatuisen "talvipuutarhan", jossa voin istuskella tammikuussakin.

        Ja kokemuksen rintaäänellä täältä Ruotsin markkinoilta voin todeta, että ne jotka näin upeita terasseja haukkuvat, eivät ymmärrä mistä puhuvat...tai sitten ovat noita "parvekelasiterassi myyjiä"... voi pojat, kilpailu kiristyy mutta asiakkaat voittavat ;-)


      • Makaaberi
        Pekka K kirjoitti:

        Kunnon terasseja tarjolla vihdoin Suomessakin!
        siksi...oli pakko päästä kommentoimaan näin mielenkiintoista ;-) vastaikkainasettelevaa viestiketjua.

        En ole nähnyt näin tasokkaita terasseja kenelläkään tarjolla tähän asti Suomessa... itse asun osan vuotta Ruotsin puolella ja täällä juuri tällaisia terasseja on ollut olemassa jo kauan. Ja noita "parvekelasisysteemi -terasseja" mihin yllä viitataan, ei ole näkynyt Ruotsissa enää pitkään aikaan. Eipä ihme, sillä kuten tiedämme, ruotsalaisethan ovat meitä aina edellä, erityisesti rakentamisen tyylikkyydessä, laadukkuudessa ja kaikessa muussakin designissa.

        Nostan hattua taholle, joka on vihdoin alkanut tuoda nykyaikaisia ratkaisuja meillekin!

        Itse olen valitettavasti vielä kerrostaloasukas olosuhteiden pakosta (kahden maan välillä reissaava), mutta kun ensi keväänä pääsen työhön taas kotimaahan hankin juuri tuollaisen korkealaatuisen "talvipuutarhan", jossa voin istuskella tammikuussakin.

        Ja kokemuksen rintaäänellä täältä Ruotsin markkinoilta voin todeta, että ne jotka näin upeita terasseja haukkuvat, eivät ymmärrä mistä puhuvat...tai sitten ovat noita "parvekelasiterassi myyjiä"... voi pojat, kilpailu kiristyy mutta asiakkaat voittavat ;-)

        Ei noilla tuotteilla ja hinnoilla..... :)


      • Hubga
        Fogba kirjoitti:

        Näin on. Kaikki hankkittiin Kuortin ABC:ltä. Luotettava toimittaja. Vastoin kuten jotkut muut....

        Kuortti on hyvä paikka....siellä ABC:ltä taisi löytyä vaimokin...oliko rasvaisempi kuin päivän tajous?


      • texmex
        Hubga kirjoitti:

        Kuortti on hyvä paikka....siellä ABC:ltä taisi löytyä vaimokin...oliko rasvaisempi kuin päivän tajous?

        on taas näköjään menossa tyypillinen suomalainen keskustelu. Muutama rääväsuu haukkuu toisiaan. Länsinaapurissa on näköjään fiksumpaa ... mutta siellähän on oltu aina...ainakin edellä ja pärjätty paljon paremmin.

        Yritysanalyysiä postinumeron perusteella. Näköjään Eduskunnalla ja Nokiallakin on PL osoitteet, molemmat olleet pystyssä jo pitempään, vaikka toinen ....

        Kävin katsomassa tuotteet. Hyvältä näytti. Tosiasia on että Ruotissa ollaan 10 vuotta edellä ja sen huomaa. Liukulaseja väännetään enää entisessä itäblokissa ja suomessa mutta molemmat ovatkin samalla tasolla terassirakentamisen suhteen.

        Oikein tyylikkäitä ne perinteiset muovikattoiset kakkosnelosviritykset...ja kun niihin vielä saa liukulasit halvalla niin mikäs siinä.

        Itse asun Kirkkonummella omakotitalossa. Sääli ettei rakennusoikeutta ole enää tähteillä. Tuli ahneus ja piti rakentaa lupa kerrasta täyteen. Olisi mukava virittää kunnon talvipuutarha ja takka pihan puolelle. Onneksi mökillä on vielä varaa rakentaa ....

        Olen etsinyt pitkään kunnon terasseja ja nämä näyttävät jopa sellaisilta mitä sinne kehtaisi rakentaa. Olen pyytänyt pari tarjousta mutta nuo vanhat kotimaiset tarjoajat eivät jaksa sykähdyttää. Samaa alumiinilistaa jota on tyrkytetty hirveällä hinnalla vuosikymmeniä. Kiitos ei. Onhan ne tietysti toimivia, tekniikka kun on saranan tasoa eli kehitetty vuosisatoja sitten...

        Kaverilla sattuu olemaan semmoinen vetoinen koppi. Ei siellä paljon syksyllä viitsi istua. Kaipaan itse jotain tasokkaampaa ja parempaa jopa mökille.


      • J. J. Nilkkanaru
        texmex kirjoitti:

        on taas näköjään menossa tyypillinen suomalainen keskustelu. Muutama rääväsuu haukkuu toisiaan. Länsinaapurissa on näköjään fiksumpaa ... mutta siellähän on oltu aina...ainakin edellä ja pärjätty paljon paremmin.

        Yritysanalyysiä postinumeron perusteella. Näköjään Eduskunnalla ja Nokiallakin on PL osoitteet, molemmat olleet pystyssä jo pitempään, vaikka toinen ....

        Kävin katsomassa tuotteet. Hyvältä näytti. Tosiasia on että Ruotissa ollaan 10 vuotta edellä ja sen huomaa. Liukulaseja väännetään enää entisessä itäblokissa ja suomessa mutta molemmat ovatkin samalla tasolla terassirakentamisen suhteen.

        Oikein tyylikkäitä ne perinteiset muovikattoiset kakkosnelosviritykset...ja kun niihin vielä saa liukulasit halvalla niin mikäs siinä.

        Itse asun Kirkkonummella omakotitalossa. Sääli ettei rakennusoikeutta ole enää tähteillä. Tuli ahneus ja piti rakentaa lupa kerrasta täyteen. Olisi mukava virittää kunnon talvipuutarha ja takka pihan puolelle. Onneksi mökillä on vielä varaa rakentaa ....

        Olen etsinyt pitkään kunnon terasseja ja nämä näyttävät jopa sellaisilta mitä sinne kehtaisi rakentaa. Olen pyytänyt pari tarjousta mutta nuo vanhat kotimaiset tarjoajat eivät jaksa sykähdyttää. Samaa alumiinilistaa jota on tyrkytetty hirveällä hinnalla vuosikymmeniä. Kiitos ei. Onhan ne tietysti toimivia, tekniikka kun on saranan tasoa eli kehitetty vuosisatoja sitten...

        Kaverilla sattuu olemaan semmoinen vetoinen koppi. Ei siellä paljon syksyllä viitsi istua. Kaipaan itse jotain tasokkaampaa ja parempaa jopa mökille.

        tuota pakettia on tehny monikin suomalainen firma jo vuosia. "Kontti" ei muuten ole vedoton, koska lasien välissä on n. 3mm raot.
        Vaikuttaa valmistajan mainokselta, jos näin on niin onpa säälittävää.

        Terveisin terassien lasittaja.


      • Mats C
        J. J. Nilkkanaru kirjoitti:

        tuota pakettia on tehny monikin suomalainen firma jo vuosia. "Kontti" ei muuten ole vedoton, koska lasien välissä on n. 3mm raot.
        Vaikuttaa valmistajan mainokselta, jos näin on niin onpa säälittävää.

        Terveisin terassien lasittaja.

        meillä täällä ruotsissa on myyty taitto ovia vuosia. On laitettu myös parvekkeille. Ei vedä eikä vuoda. Suomessa olen törmännyt useaan tapaukseen missä asiakkaalle on valehdeltu että lasit ei vuoda. On selvää että jos on laseissa rako niin siitä tuulle ja sataa sisään. Terveisiä terassien lasittajalle, miksi te valehtelette ihmisille tästä että lasit muka pitää vettä ja tuulta?!?

        Olen myynyt sekä talvipuutarhoja että terassilaseja. Olen seurannut Suomen markkinoita työni ohessa enkä ole vielä nähnyt oikein kenelläkään kunnon tuotteita. Pari firmaa kyllä löytyy, mutta suomalaisia valmistajia ei yhtään.

        Tästä linkistä näkee miten te olette "hoidelleet" lasitusmarkkinoitanne tähän asti.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2209040

        Ei hääviltä näytä. Sanoisin jopa että kaikki muutokset tähän ovat positiivisia. Miten esimerkiksi suomessa on kehitetty parvekelasitekniikkaa? Pari pientä knikkiä, toisinaan lasit niitataan listaan, toiset laittaa uraan jne. Marginaalisia asioita. Edelleen sataa ja tuulee sisään!! Lasien välissä on nimittäin ne raot.

        Meillä asiakkaat ovat paljon tarkempia ja ajan tasalla tänä päivänä. Terasseilla asutaan, sinne ostetaan sohvia eikä mitään puupenkkejä. Lämpöeristetyt tilat ovat jokapäiväisiä. Myyn itse vähintäin 9 talvipuutarhaa joka kuussa ja kysyntä vain kasvaa kovaa vauhtia. Suomessa nämä ovat täysin tuntemattomia, koska suomalaiset terassivalmistajat eivät viitsi kehittää omaa lasitustekniikkaa tarjotessaan edelleen vain liukulaseja.

        Terveisin terassinmyyjä Ruotsista


      • seurata
        Mats C kirjoitti:

        meillä täällä ruotsissa on myyty taitto ovia vuosia. On laitettu myös parvekkeille. Ei vedä eikä vuoda. Suomessa olen törmännyt useaan tapaukseen missä asiakkaalle on valehdeltu että lasit ei vuoda. On selvää että jos on laseissa rako niin siitä tuulle ja sataa sisään. Terveisiä terassien lasittajalle, miksi te valehtelette ihmisille tästä että lasit muka pitää vettä ja tuulta?!?

        Olen myynyt sekä talvipuutarhoja että terassilaseja. Olen seurannut Suomen markkinoita työni ohessa enkä ole vielä nähnyt oikein kenelläkään kunnon tuotteita. Pari firmaa kyllä löytyy, mutta suomalaisia valmistajia ei yhtään.

        Tästä linkistä näkee miten te olette "hoidelleet" lasitusmarkkinoitanne tähän asti.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2209040

        Ei hääviltä näytä. Sanoisin jopa että kaikki muutokset tähän ovat positiivisia. Miten esimerkiksi suomessa on kehitetty parvekelasitekniikkaa? Pari pientä knikkiä, toisinaan lasit niitataan listaan, toiset laittaa uraan jne. Marginaalisia asioita. Edelleen sataa ja tuulee sisään!! Lasien välissä on nimittäin ne raot.

        Meillä asiakkaat ovat paljon tarkempia ja ajan tasalla tänä päivänä. Terasseilla asutaan, sinne ostetaan sohvia eikä mitään puupenkkejä. Lämpöeristetyt tilat ovat jokapäiväisiä. Myyn itse vähintäin 9 talvipuutarhaa joka kuussa ja kysyntä vain kasvaa kovaa vauhtia. Suomessa nämä ovat täysin tuntemattomia, koska suomalaiset terassivalmistajat eivät viitsi kehittää omaa lasitustekniikkaa tarjotessaan edelleen vain liukulaseja.

        Terveisin terassinmyyjä Ruotsista

        kun tää "ruotsalainen" terassikauppias selittelee ja markkinoi himmelilasiseniään....
        Minkäköhän takia täältä suomesta viedään Ruotsiin terassilasituksia kun niiden omat
        viritykset ovat niin ylivertasia. Ei voi kun naurattaa. Tiedät itsekkin että puhut aivan potaskaa. Montako viritystä olet toimittanut Suomeen? Todellisuudessa taitaa olla Kiinassa valmistettu tuote niin kuin kaikki merkittävät "ruotsalaiset" tuotteet nykyjään :)


      • jos osaisi lukea
        seurata kirjoitti:

        kun tää "ruotsalainen" terassikauppias selittelee ja markkinoi himmelilasiseniään....
        Minkäköhän takia täältä suomesta viedään Ruotsiin terassilasituksia kun niiden omat
        viritykset ovat niin ylivertasia. Ei voi kun naurattaa. Tiedät itsekkin että puhut aivan potaskaa. Montako viritystä olet toimittanut Suomeen? Todellisuudessa taitaa olla Kiinassa valmistettu tuote niin kuin kaikki merkittävät "ruotsalaiset" tuotteet nykyjään :)

        ennen kuin kommentoi toisille...

        Kerroin että täällä Ruotsissa myyn saksalaisia terasseja, ei tosiaan ruotsalaisia puhumatttakaan suomalaisista liukulasiversioista...ja ainoastaan taitto-ovilla varustettuja terasseja.

        Kestämään tuuli- ja vesitiiviinä kelit kuin kelit...testatusti jo vuosia olleet käytössä kovissa oloissa Pohjois-Ruotsia myöten.

        Tervetuloa vaan katsomaan, kun suomipoika ei kuitenkaan usko ennen kuin näkee :-)


        Mats C


    • avoterassi meillä :(

      Kyllä mulle kelpais tuollainen! Hienohan tuo on.

      • DI

        ovat testatusti vedenpitäviä verrattuna raollisiin liukulaseihin. Tässä on merkittävä parannus terassitarjontaan, yes!


      • Ihan sama
        DI kirjoitti:

        ovat testatusti vedenpitäviä verrattuna raollisiin liukulaseihin. Tässä on merkittävä parannus terassitarjontaan, yes!

        mitä selittelet, ei pidä vettä eikä ole täysin vesitiivis. Kokemuksella.


      • testaa päivittäin
        Ihan sama kirjoitti:

        mitä selittelet, ei pidä vettä eikä ole täysin vesitiivis. Kokemuksella.

        Liukulasitetulla terassilla ei tietenkään vesitiivistä kokemusta voi syntyä.


        nimimerkillä "taitto-ovilla varustetun terassin omistaja"


      • j323
        testaa päivittäin kirjoitti:

        Liukulasitetulla terassilla ei tietenkään vesitiivistä kokemusta voi syntyä.


        nimimerkillä "taitto-ovilla varustetun terassin omistaja"

        Jeesus Kristus on Jumala ja olet Hänelle niin arvokas ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen niin saat elää IKUISESTI !!! Lue Raamattua !!


      • Sullekkin
        j323 kirjoitti:

        Jeesus Kristus on Jumala ja olet Hänelle niin arvokas ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen niin saat elää IKUISESTI !!! Lue Raamattua !!

        Saat sinäkin syntinen täällä kaikki valehtelemasi asiat anteeksi!


      • Rak.ins.
        Sullekkin kirjoitti:

        Saat sinäkin syntinen täällä kaikki valehtelemasi asiat anteeksi!

        Kun nyt kehutte miten hienoja nuo laitteet on niin heitänpä kysymyksen.
        Mitäpä arvelette tuon toimivuudesta ja paljonko käyttöiäksi suomalaisissa oloissa esimerkiksi täällä Jyväskylän tietämillä.
        Miten pitkän takuun valmistaja antaa tuolle tuotteelle?
        Olen tutustunut tuohon järjestelmään ja tiedän, mutta kerropa sinä tuotteen myyjänä tämä nyt muillekin.
        Tuliko vähän paha?


      • mutta sulle
        Rak.ins. kirjoitti:

        Kun nyt kehutte miten hienoja nuo laitteet on niin heitänpä kysymyksen.
        Mitäpä arvelette tuon toimivuudesta ja paljonko käyttöiäksi suomalaisissa oloissa esimerkiksi täällä Jyväskylän tietämillä.
        Miten pitkän takuun valmistaja antaa tuolle tuotteelle?
        Olen tutustunut tuohon järjestelmään ja tiedän, mutta kerropa sinä tuotteen myyjänä tämä nyt muillekin.
        Tuliko vähän paha?

        ei tarvitse vastata. Olet se sama "himmelimyyjä" joka täällä on riivannut kaikkia! Usko jo, laita mainosbudjetti kuntoon niin ei tarvitse täällä valehdella....


      • Rexrex
        mutta sulle kirjoitti:

        ei tarvitse vastata. Olet se sama "himmelimyyjä" joka täällä on riivannut kaikkia! Usko jo, laita mainosbudjetti kuntoon niin ei tarvitse täällä valehdella....

        Rak.Inssejä on monenlaisia ja tasoisia.

        Luuletko että Jyväskylän taikka Rovaniemen olosuhteet poikkeavat esimerkiksi Alppien olosuhteista? Ainoastaan sillä tavalla että Rovaniemellä on vähemmän lunta ja pakkasta. Luuletko todellakin että Jyväskylä tms. vastaava paikka on "suomalaiseen tapaan" kovimmat olosuhteet mitä eteen voi tulla?

        1. Tuotteita on tehty ympäri Maailmaa, myös atlantin rannalle. Sinä rak.Ins varmastu tunnet nämä olosuhteet erittäin hyvin. Siis sinne ei Suomalaiset paljon ikkunoita myy...miksi, ei ole mitään asiaa. Sade tulee kovan tuulen kanssa ja valitettavasti standardit täyttäviä, testattuja tuotteita ei löydy täältä.

        2. Et ilmeisesti ole käynyt Zugspitzellä, onhan se kaukana. Vähän kotimetsää kaumenpana. Lunta jonkin verran enemmän kuin missään tässä maassa ja pakkastakin vain -40. Jos kuitenkin erehdyt sinne niin käy ihmeessä paikallisessa Ravintolassa ... niin, aivan siellä hiupulla. Samalla voit ihailla kuinka Saksalainen sunnittelu ja toteutus toimii.

        Ymmärrän kyllä että pelko on suuri, varsinkin kun on kyse jostain uudesta, etenkin semmoisesta mistä ei tiedä mitään. Pelot poistuvat kuitenkin perehtymällä asiaan oikealla tavalla.


      • hinta
        Rexrex kirjoitti:

        Rak.Inssejä on monenlaisia ja tasoisia.

        Luuletko että Jyväskylän taikka Rovaniemen olosuhteet poikkeavat esimerkiksi Alppien olosuhteista? Ainoastaan sillä tavalla että Rovaniemellä on vähemmän lunta ja pakkasta. Luuletko todellakin että Jyväskylä tms. vastaava paikka on "suomalaiseen tapaan" kovimmat olosuhteet mitä eteen voi tulla?

        1. Tuotteita on tehty ympäri Maailmaa, myös atlantin rannalle. Sinä rak.Ins varmastu tunnet nämä olosuhteet erittäin hyvin. Siis sinne ei Suomalaiset paljon ikkunoita myy...miksi, ei ole mitään asiaa. Sade tulee kovan tuulen kanssa ja valitettavasti standardit täyttäviä, testattuja tuotteita ei löydy täältä.

        2. Et ilmeisesti ole käynyt Zugspitzellä, onhan se kaukana. Vähän kotimetsää kaumenpana. Lunta jonkin verran enemmän kuin missään tässä maassa ja pakkastakin vain -40. Jos kuitenkin erehdyt sinne niin käy ihmeessä paikallisessa Ravintolassa ... niin, aivan siellä hiupulla. Samalla voit ihailla kuinka Saksalainen sunnittelu ja toteutus toimii.

        Ymmärrän kyllä että pelko on suuri, varsinkin kun on kyse jostain uudesta, etenkin semmoisesta mistä ei tiedä mitään. Pelot poistuvat kuitenkin perehtymällä asiaan oikealla tavalla.

        hipoo taivaita, vaikka tuote ei ole hintansa väärti.


      • rexrex
        hinta kirjoitti:

        hipoo taivaita, vaikka tuote ei ole hintansa väärti.

        siitä sen enempää ymmärtämättä. Täytyy myöntää että on suomessa asiantuntemus kohdallaan.


      • Lucky Lukematon
        rexrex kirjoitti:

        siitä sen enempää ymmärtämättä. Täytyy myöntää että on suomessa asiantuntemus kohdallaan.

        reppana se vaan myyn ja asentelen ihan tavallisia terassi- ja parvekelasituksia ihan tavallisille suomalaisille.
        Ei näiden taakse kannata laittaa kallista parkettia, eikä 12000 euron taulutelkkua puhumattakaan eurodisainerin värkkäämistä laatukalusteista, mutta muutamilla on kyllä takka minun lasittamalla terassilla ja ainakin yhdellä on karaokelaitteet minun lasittamalla parvekkeella.
        Kauppa käy hyvin, tavoite oli myydä ja asentaa 40 kohdetta tänä vuonna, mutta nyt jo näyttää siltä, että se ylittyy reippaasti. Siihen vielä muut lelut päälle.
        Välillä on vähän pirun kiire ja väsyttääkin.
        Kaikenkaikkiaan nyt menee ihan hyvin, mutta en silti lopeta=)

        Kalliita on nuo saksalaiset tuotteet, mutta hyvähän se on, että on oikein huipputuotteita tarjolla. Saattaahan olla jossakin joku hienompi rouva joka sanoo tossukalleen, että "saatana, Edvartti ostappa mulle tommonen"..

        Joo, hyvää kesää vaan kaikille!


      • asiaa, mutta
        Lucky Lukematon kirjoitti:

        reppana se vaan myyn ja asentelen ihan tavallisia terassi- ja parvekelasituksia ihan tavallisille suomalaisille.
        Ei näiden taakse kannata laittaa kallista parkettia, eikä 12000 euron taulutelkkua puhumattakaan eurodisainerin värkkäämistä laatukalusteista, mutta muutamilla on kyllä takka minun lasittamalla terassilla ja ainakin yhdellä on karaokelaitteet minun lasittamalla parvekkeella.
        Kauppa käy hyvin, tavoite oli myydä ja asentaa 40 kohdetta tänä vuonna, mutta nyt jo näyttää siltä, että se ylittyy reippaasti. Siihen vielä muut lelut päälle.
        Välillä on vähän pirun kiire ja väsyttääkin.
        Kaikenkaikkiaan nyt menee ihan hyvin, mutta en silti lopeta=)

        Kalliita on nuo saksalaiset tuotteet, mutta hyvähän se on, että on oikein huipputuotteita tarjolla. Saattaahan olla jossakin joku hienompi rouva joka sanoo tossukalleen, että "saatana, Edvartti ostappa mulle tommonen"..

        Joo, hyvää kesää vaan kaikille!

        40 kohdetta menee meillä viikossa..... Pelkästään Vantaalle.


      • "Ihmettelijä"
        asiaa, mutta kirjoitti:

        40 kohdetta menee meillä viikossa..... Pelkästään Vantaalle.

        joku sanoa mitä' rakennustarkastaja sanoo, kun lämmin tila lisäätyy noilla laseilla jos ne lämpimän pitävät sisäpuolella.


      • Lucky...
        asiaa, mutta kirjoitti:

        40 kohdetta menee meillä viikossa..... Pelkästään Vantaalle.

        mutta minäpä teenkin tätä ihan yksin. Myyn ja asennan... ja siihen vielä muut lelut päälle.
        Kuten sanoin - menee ihan hyvin.
        Montako miestä teillä tekee asennuksia?


      • woodooY
        Lucky... kirjoitti:

        mutta minäpä teenkin tätä ihan yksin. Myyn ja asennan... ja siihen vielä muut lelut päälle.
        Kuten sanoin - menee ihan hyvin.
        Montako miestä teillä tekee asennuksia?

        ovelta ovelle...kovaa työtä jota ei joka poika suostu tekemään.

        On todella hyvä että kauppa käy.

        Työ kunniaan.


      • Rakennusmestari
        woodooY kirjoitti:

        ovelta ovelle...kovaa työtä jota ei joka poika suostu tekemään.

        On todella hyvä että kauppa käy.

        Työ kunniaan.

        Ei sovellu ulkoterasseille. Täytyy ottaa huomioon että terassi on ulkotilaa ja vaatii ilmanvaihdon (ei silti pyöri sukat jalassa) Kankea ja kallis ratkaisu. Sopii kyllä hienosti sisätilan ja ulkotilan väliin, mutta ei ns. ulkoterrasseille jossa ilmanvaihto huomioitava että huoneiston sekä ulkoilman kosteus ei tiivisty rakenteille. Pitemmän päälle tekee haittaa ja vahinkoa rakenteille, ei vastaa sitä mitä oikealta terassilasitukselta vaaditaan. Kokemuksella, valitettavasti.
        Kyllä kotimainen tuote on silti hintansa väärti.


      • joka päivä
        Lucky... kirjoitti:

        mutta minäpä teenkin tätä ihan yksin. Myyn ja asennan... ja siihen vielä muut lelut päälle.
        Kuten sanoin - menee ihan hyvin.
        Montako miestä teillä tekee asennuksia?

        80-100 miestä. Että kivat sulle Mikki Hiiri. Muista sulkea autotallisi ovet....


    • Allumiini

      Ilmeisesti mainostat Solarluxia, mutta sananen silti. Solarluxilla on useita järjestelmiä, joista osa on tehty "tuuliraoilla", kuten niitä kutsut ja osa pystypuitteellisena. Pystypuitteelliset ovat luonnollisesti tiiviimpiä, mutta kalliimpia, ja monen mielestä se pystypuitteettomuus on juuri se tärkeä asia, koska se antaa avaramman vaikutelman. Lisäksi pystypuitteet rajoittavat mahdollisuuksia geometrian suhteen, koska pystypuitteet sidotaan saranoilla toisiinsa (kyseessä yleensä siis taitto-ovia), jolloin ovilehtien koko ei saa vaihdella vapaasti, eikä laseja saada helposti kulman ympäri. Mitä sitten tulee niihin "tuulirakoihin", niin eipä noista juuri tuuli sisään tule. Sitäkin vähää voidaan vielä rajoittaa asentamalla tiivisteet lasien väliin. Terassista ei kuitenkaan ole syytä tehdä pulloa, sillä se on suunniteltu ulkotilaksi. Niinpä jonkinlainen ilmankierto siellä on välttämätön. Muuten saatat kohdata kosteus, ja homeongelmia. Muutoin kyllä näyttää laadukaalta systeemiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe