Miten voi saada noin helvetin hyvän kotikertoimen? Onko bookkerit täysin yössä, vai onko tässä nyt jotain mätää mitä betsarit ei huomaa? Aivan uskomaton kerroin 1,95!
Esbjerg sijalla 5 ja Silkeborg sijalle 8
Esbjergin 6 vvime peliä 2 voittoa 3 tasapeliä ja 1 tappio sarjakärki Kööpenhaminalle. Silkeborgilla tappioputki päällä 6 häviöö putkeen!
Esbjergillä motivaatio kohdillaan, UEFA paikka pisteen päässä.
Mikä hemmetti puoltaa Silkeborgia? Ei yhtikäs mikään, joten mistä nämä kertoimet 1,95 3,15 3,25? Eikö ole tarpeeksi pelattu kotivoittoa, vai miksi ei kotikerroin ole vieläkään laskenut?
Kertokaa Esbjergin hyvästä kertoimesta?
3
205
Vastaukset
- Ihmettelijä2
peli-idea. Bookkerit näköjään tyrkyttää voittoa tapaan " panosta kotivoittoa ja ota tuplana rahasi takaisin".
Muilta yhtiöiltä löytyy samanlaisia kertoimia ja jopa hivenen parempia esim Betwayn 2.00.Laitoin sen tuplaan ja lisäks Tshekki-Valko-Venäjä tasotuksella Tshekille(1,5).Yhteiskerroin 3,0.
Joku tossa Esbjergissä kyl ny mättää.Kertokaa mikä?- Sika-K
Kyösti olisi odotellut tuollaista 1.70 kerrointa. Esberg on joko vuoden paras haku tai sitten jumalaton kupla, jolla onnettomilta betsareilta (eli Kyöstiltä) houkutellaan viimeisetkin rahat pois. Missään keskustelupalstalla en ole törmännyt tietoihin, että Esbjergiltä olisi tärkeitä miehiä pois, vaikka keskustelijoissa on ollut tanskalaisia tyyppejä, joiden luulisi tietävän asiasta. Esim. tuolla
http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=52932
Se on kuitenkin todettava, että tuskin Esbjerg nollaa pitää, vaikka voittaisi. Esbjergin suosikkiasema perustuu lähinnä Silkeborgin huonouteen. Eli molemmat maalaavat, toivottavasti Esbjerg kerran enemmän kuin Silkeborg!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498