mua askarruttaa tällainen, että voikoo tulla raskaaksi, jos keskenmenosta on vielä raskaushormoneja elimistössä eikä ekoja kuukautisia ole kuulunut? ts. voiko ovulaatio tulla vaikka olisi raskaushormoneja?
mulla alkoi km 3 viikkoa sitten, ei lääkkeitä tai kaavintaa. vuoto loppui viime viikonloppuna, mutta toissapäivänä raskaustesti näytti vielä plussaa. tietäkääkö joku mikä raskaushormonien tason pitää olla, jotta testissä näkyy plussa? mulla ei ole jälkitarkastusta tiedossa, vaikka olen kyllä ajatellut itse käydä otattamassa verikokeen.
on ollut tarkoitus odottaa ainakin yhdet kuukautiset, mutta tällä viikolla oli yksi kerta petipuuhia ilman ehkäisyä. onko mahdollista että olen raskaana vaikka raskaushormoneja edelleen kehossa? eli jos nyt käy verikokeessa voiko olla ettei tiedä onko raskaushormonit jääneet keskenemenosta vai mahdolllisesti uuden raskauden aikaamsaamia?
ja vielä: tarkoittaako se, että raskaushormoniarvot on koholla sitä, että mussa on vielä raskausmateriaaleja???
km jälk raskaana?
helppiä pliis!
1
497
Vastaukset 1
- sanna 36
Itselläni on nyt yhdet normit kuukautiset takana. KM jälkeen. Minulta otettiin n viikko sitten veri testi. Katottiin tämä raskaushormooni tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsutaan ja lukema oli 2 eli mulle ainakin sanottiin, että kaikki ok, eli ei elimistöön ole jäänyt mitään km jälkeen kaikki poistunut. Uutta raskauttaa saatiin lupa yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va761981Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241033- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa116701- 45697
- 59655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59598