mua askarruttaa tällainen, että voikoo tulla raskaaksi, jos keskenmenosta on vielä raskaushormoneja elimistössä eikä ekoja kuukautisia ole kuulunut? ts. voiko ovulaatio tulla vaikka olisi raskaushormoneja?
mulla alkoi km 3 viikkoa sitten, ei lääkkeitä tai kaavintaa. vuoto loppui viime viikonloppuna, mutta toissapäivänä raskaustesti näytti vielä plussaa. tietäkääkö joku mikä raskaushormonien tason pitää olla, jotta testissä näkyy plussa? mulla ei ole jälkitarkastusta tiedossa, vaikka olen kyllä ajatellut itse käydä otattamassa verikokeen.
on ollut tarkoitus odottaa ainakin yhdet kuukautiset, mutta tällä viikolla oli yksi kerta petipuuhia ilman ehkäisyä. onko mahdollista että olen raskaana vaikka raskaushormoneja edelleen kehossa? eli jos nyt käy verikokeessa voiko olla ettei tiedä onko raskaushormonit jääneet keskenemenosta vai mahdolllisesti uuden raskauden aikaamsaamia?
ja vielä: tarkoittaako se, että raskaushormoniarvot on koholla sitä, että mussa on vielä raskausmateriaaleja???
km jälk raskaana?
helppiä pliis!
1
496
Vastaukset
- sanna 36
Itselläni on nyt yhdet normit kuukautiset takana. KM jälkeen. Minulta otettiin n viikko sitten veri testi. Katottiin tämä raskaushormooni tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsutaan ja lukema oli 2 eli mulle ainakin sanottiin, että kaikki ok, eli ei elimistöön ole jäänyt mitään km jälkeen kaikki poistunut. Uutta raskauttaa saatiin lupa yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514