mua askarruttaa tällainen, että voikoo tulla raskaaksi, jos keskenmenosta on vielä raskaushormoneja elimistössä eikä ekoja kuukautisia ole kuulunut? ts. voiko ovulaatio tulla vaikka olisi raskaushormoneja?
mulla alkoi km 3 viikkoa sitten, ei lääkkeitä tai kaavintaa. vuoto loppui viime viikonloppuna, mutta toissapäivänä raskaustesti näytti vielä plussaa. tietäkääkö joku mikä raskaushormonien tason pitää olla, jotta testissä näkyy plussa? mulla ei ole jälkitarkastusta tiedossa, vaikka olen kyllä ajatellut itse käydä otattamassa verikokeen.
on ollut tarkoitus odottaa ainakin yhdet kuukautiset, mutta tällä viikolla oli yksi kerta petipuuhia ilman ehkäisyä. onko mahdollista että olen raskaana vaikka raskaushormoneja edelleen kehossa? eli jos nyt käy verikokeessa voiko olla ettei tiedä onko raskaushormonit jääneet keskenemenosta vai mahdolllisesti uuden raskauden aikaamsaamia?
ja vielä: tarkoittaako se, että raskaushormoniarvot on koholla sitä, että mussa on vielä raskausmateriaaleja???
km jälk raskaana?
helppiä pliis!
1
481
Vastaukset
- sanna 36
Itselläni on nyt yhdet normit kuukautiset takana. KM jälkeen. Minulta otettiin n viikko sitten veri testi. Katottiin tämä raskaushormooni tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsutaan ja lukema oli 2 eli mulle ainakin sanottiin, että kaikki ok, eli ei elimistöön ole jäänyt mitään km jälkeen kaikki poistunut. Uutta raskauttaa saatiin lupa yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1393336Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk822930Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva472401Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro412310Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1152215Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?262153Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1452096Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121486Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville291383- 1371070