SECURITY TOOL, AUTTAKAAAA!

jhkhkjh

Tietokoneeni on asentanut koneelleni Security Tool ohjelman, joka herjaa joka toinen minuutti koneella olevan haittaohjelmia. Se poistaa työpöydältäni kaikki kuvakkeet enkä pääse mihinkään ohjelmaan käsiksi. Koitin käynnistää Normanin, jotta se poistaisi viruksen mutta klikatessani ohjelmaa, väittää security tool sen sisältävän haitallisia viruksia, jonka takia en saa sitä auki. Koneeni on nyt täysin jumissa enkä saa sitä millään pois! Tarvitsen pikaista apua tähän ongelmaan! En ole mikään tietokonenero, joten jos viitsisitte vaihe vaiheelta selittää miten hoidan tämän. Jossain keskustelupalstalla luki, että tulisi käynnistää kone uudelleen ja ennen windows logoa painaa F8. Tällöin pitäisi tulla jonkinlaisia valikoita, joista voi valita kohdan vikasietotila ja verkkotoiminnot. Noita ohjeita noudattamalla koneelle pitäisi tulla haittaohjelmien poisto ja tuokin security Tool pitäisi lähteä poies. Mutta kun painoin f8:a, ei mitään tapahtunut. Teinkö jotain väärin vai onko muita keinoja? AUTTAKAA EPÄTOIVOISTA! Kiitos!

6

1610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slkjdhfoi

      Vikasietotilassa saat poistettua se security tool ohjelman. Muissa tapauksissa ohjelma sammuttaa koneen, pari vastaava hoitanut. Esim F- Securen online scan, tai jos on f- securen CD niin mercency scan. Kansio löytyy muistaakseni C juuresta tai sitten se oli programfilessä. Loppujen lopuksi helppo poistaa

    • kertoi jo...

      "Tietokoneeni on asentanut koneelleni Security Tool ohjelman,"...

      Todennäköisempää on, että olet klikannut johonkin välkkyvään ja vilkkuvaan ikkunaan YES...

      Sellaista se on windowsin kanssa...

      • Osaitkin

        Taas auttaa. Kerro kaverilee mielummin mitä tekee, äläkä viisastele jonninjoutavuuksia. Siihen kykenee ihan jokainen.


      • åädusäph såop
        Osaitkin kirjoitti:

        Taas auttaa. Kerro kaverilee mielummin mitä tekee, äläkä viisastele jonninjoutavuuksia. Siihen kykenee ihan jokainen.

        1. Käynnistä koneesi vikasietotilassa (rämpytä käynnistyksen alussa F8-näppäintä).
        2. Lataa ja asenna Malwarebytes Anti-Malware osoitteesta http://www.malwarebytes.org .
        3. Ajan täysi scannaus läpi. Malwarebytesin pitäisi tunnistaa ohjelma virukseksi ja poistaa se.


      • huh huh
        åädusäph såop kirjoitti:

        1. Käynnistä koneesi vikasietotilassa (rämpytä käynnistyksen alussa F8-näppäintä).
        2. Lataa ja asenna Malwarebytes Anti-Malware osoitteesta http://www.malwarebytes.org .
        3. Ajan täysi scannaus läpi. Malwarebytesin pitäisi tunnistaa ohjelma virukseksi ja poistaa se.

        Mulle kanssa tuli se jostain ihan yhtäkkiä ja se on tosi pirullinen, herjas aivan koko ajan ja meni hermot aivan totaalisesti.
        Mä kokeilin vaikka mitä ja asensin ja yritin asentaa kaikenlaisia malwarebytesiä ja ad awarea ja muita, mutta tämä haittaohjelma ei antanut tehdä;sammutti koneen tai jotain muuta vastaavaa.
        No saatuani apua viisaalta ystävältäni, käynnistin koneen vikasietotilassa(edellisessä viestissä ohjeet) ja sitten yritin asentaa malverebytesiä ja muita. EI ONNISTUNUT sielläkään!!

        No hermo meni tietysti, ja yritin uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja sitte sain jollain kerralla ad-awaren asennettua vikasietotilassa ja se löysikin sen security toolin ja poisti sen. NO onnellisena panin koneen päälle normaalisti ja EIKÄ! , siellä se securitity taas oli. GRRRR!

        No en sitten luovuttanut vaan kuitenkin kerran vielä panin vikasietotilaan ja ad awarella tein sen scannauksen ja taas se löysi sen securityn ja poisti sen, mut olin jo niin luovuttanut ja väsynyt et smmutin koneen j apidin sitä melkein viikon kiinni kun loppuviikosa piti mennä viisaan ystäväni luokse korjauttamaan se kone. NO, tulin kipiäksi , enkä päässyt menemään, joten kotona ollessani päätin avata koneen ja koittaa taas kaikkea.
        NO kun avasin koneen SECURITY TOOL oli hävinnyt!!!!! IHMEPARANTUMINEN :)
        Se ei enää ollut missään muodossa yhtään misssään, joten ad aware sitten sai kuin saikin sen poistettua! En tiedä auttoiko siihen sitten sekin että pidin konetta kiinni jonkun aikaa.
        ANYWAY AD AWAREEN mä luotan!

        Eli vikasietotilassa vaan panet sen ad awaren scannaaamaan useammankin kerran jos tarve vaatii ja poistat kaikki haittaohjelmat ja virukset. TOIVON että auttaa sua! On meinaan super ärsyttävä haittaohjelma se.

        Olis kiva kuulla auttoko!


      • 23
        huh huh kirjoitti:

        Mulle kanssa tuli se jostain ihan yhtäkkiä ja se on tosi pirullinen, herjas aivan koko ajan ja meni hermot aivan totaalisesti.
        Mä kokeilin vaikka mitä ja asensin ja yritin asentaa kaikenlaisia malwarebytesiä ja ad awarea ja muita, mutta tämä haittaohjelma ei antanut tehdä;sammutti koneen tai jotain muuta vastaavaa.
        No saatuani apua viisaalta ystävältäni, käynnistin koneen vikasietotilassa(edellisessä viestissä ohjeet) ja sitten yritin asentaa malverebytesiä ja muita. EI ONNISTUNUT sielläkään!!

        No hermo meni tietysti, ja yritin uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja sitte sain jollain kerralla ad-awaren asennettua vikasietotilassa ja se löysikin sen security toolin ja poisti sen. NO onnellisena panin koneen päälle normaalisti ja EIKÄ! , siellä se securitity taas oli. GRRRR!

        No en sitten luovuttanut vaan kuitenkin kerran vielä panin vikasietotilaan ja ad awarella tein sen scannauksen ja taas se löysi sen securityn ja poisti sen, mut olin jo niin luovuttanut ja väsynyt et smmutin koneen j apidin sitä melkein viikon kiinni kun loppuviikosa piti mennä viisaan ystäväni luokse korjauttamaan se kone. NO, tulin kipiäksi , enkä päässyt menemään, joten kotona ollessani päätin avata koneen ja koittaa taas kaikkea.
        NO kun avasin koneen SECURITY TOOL oli hävinnyt!!!!! IHMEPARANTUMINEN :)
        Se ei enää ollut missään muodossa yhtään misssään, joten ad aware sitten sai kuin saikin sen poistettua! En tiedä auttoiko siihen sitten sekin että pidin konetta kiinni jonkun aikaa.
        ANYWAY AD AWAREEN mä luotan!

        Eli vikasietotilassa vaan panet sen ad awaren scannaaamaan useammankin kerran jos tarve vaatii ja poistat kaikki haittaohjelmat ja virukset. TOIVON että auttaa sua! On meinaan super ärsyttävä haittaohjelma se.

        Olis kiva kuulla auttoko!

        nimellä ja oireet olivat juuri kuvailemiasi. Koneessani on F-secure Intenet secure 2011 jonka läpi tuo pääsi ilman varoituksia (luultavasti kyllä latasin sen ihan itse, mutta silti). Aamulla kun avasin koneen, siellähän se pirulainen oli - mutta hetkenpäästä kone uudeelleenkäynnisti itsensä, ja toimi normaalisti ????? Nyt olen ajanut F-securen Onlinella ja omalla ohjelmalla skannauksia, eikä löydy mitään.

        Kysymys kuuluukin, mihin se system tool hävisi, vai olivatko nuo uudelleen käynnistymiset joita koko illan tapahtuivat, koneessa olevien "torjunta-ohjelmien taistelua" tuon system toolin poistamiseksi, nyt kuitenkin kone toimii normaalisti ja näyttää skannatessa "puhtaalta"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe