itse haluaisin kovasti muuttaa jonneki missä on lämmintä, mut en ole tarpeeksi rohkea lähtemään yksin :(
olisko täällä ketään joka on aatellu muuttaa yksin tai asuu jo ulkomailla?
onko täälä ketään joka haluais muuttaa ulkomaille?
toiveikaz
4
474
Vastaukset
- ulkosuometar
Siis minne haluat muuttaa ? Ulkomaat on aika laaja käsite.
- aloittajaa
aattelin välimerelle.
- aloittajaa
aloittajaa kirjoitti:
aattelin välimerelle.
siis jonneki maahan, joka on välimerellä.
aloittajaa kirjoitti:
siis jonneki maahan, joka on välimerellä.
Jos oikein pahasti haluat muuttaa ulkomaille nii ota ittees niskast kii, bookkaa eka lippu joka tulee kätee ja lähde. :) eletään vain kerran, voi olla ettet koskaan pääse jos et itse lähde:) kyl ulkomailla aina sit uusia ystäviä tapaa ja yleensä hommat hoituvat tavalla tai toisella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833