Kumpaa puuta istuttaisit pihatien varten, hopeasalavaa vai pilvikirsikkaa? Paikka on aurinkoinen ja maaperä vanhaa, kosteaa ja savista peltomaata. Pihatien reunus on perustettu kunnolla, joten maaperä on istutusojan vieressä kivistä mursketta. Puun taimille saadaan 50-100 cm istutusmultaa. Paikka on sisämaassa Uudellamaalla.
Vastaukset 2
- onko sulla tupakkia
Minulta on joku syönyt pellolle istutetun pilvikirsikan juuret joten ehdotan sitä toista vaihtoehtoa siinä toivossa että paju ei "myyrälle" maistu.
- bailhasen
Hopeasalava kasvaa todella isoksi ja on ainakin omasta mielestäni masentavan näköinen keväällä ja syksyllä.
Ota siis prunus pensylvanica tai vielä parempi, purppuratuomi prunus padus colorata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1661815Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71897
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 46755
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”149623