Mistähän löytäisin sellaisen puhelimen, jota voin kuunnella hankkimani induktiosilmukan kanssa kuulolaitteilla?
Olen 75 % kuulovammainen.
Kiitollinen neuvoista.
Induktiosilmukka - kännykkä ???
2
728
Vastaukset
- ApuriX
Monessa puhelimessa on se, lähes kaikissa valmiina jopa hyvin vanhoissa puhelimissa, omassa 10 vuotta vanhassakin Nokiassa se on.
Se pitää valita lisälaite asetuksista erikseen.- Tänään saatusilmukk!
Löysin Nokian 2009 vuosimallin kännykän. Siinä on se ominaisuus. Mutta en saanut sitä vielä toimimaan. Nyt on vika tässä Kuulokeskuksen antamassa induktiosilmukassa. Se "pudottaa" induktiosilmukkavalinnan puhelimesta pois päältä heti kun avaan laitteen. Ei näitä ymmärrä.
Saan parin viikon päästä ajan Kuulokeskukseen, ja siellä opastavat, miten saan toimimaan puhelimen ja laitteen yhteensopivuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835