@-)--AAMUSSA-

8

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumileijona

      Pian aivan pian se on totta,
      tuon tumman harmaan pilvipeiton päällä se odottaa,
      tuulta oikeaa.
      Nyt on tuo hiljaisuus totta,
      kohta aivan pian, saapuu suvinen tuuli ja
      päältämme heittää tuon harmajan täkin.
      Silloin alkaa solista purot,
      soivat hiljaa myös sulavat jäiset tiut.
      Paisuvat koivujen urvut ja linnut,
      kaikki linnut niin laulaa.
      Kultaiset säteet maan lämmittää ja
      pälvillä elämää synnytetään,
      niin ja rakastellaan.
      Silmiin rakastuneina katsellaan.
      Hymyillään.

      • *MURUKULTA*

        oooooooooooooooooooooooooooooo

        Aamun lämmin väreily
        joka tuntuu jo lahjana sekin

        Eileisen muhkeat
        valkeat pilvet enteili
        tätä aamua

        Nyt taivas pilvetön
        sinisen laaja kaari
        minne silmä kantaakin

        Lumen viimeinen henkäys
        talon varjoisella puolen
        ja huomenna pois

        Hymy -

        Nyt on sen aika
        Aika kaikkien kauniitten ajatusten - -

        oooooooooooooooooooooooooooooo

        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11563/IMG_2616_p.jpg


    • Kalle K

      Murukulta oot osannu hyvästi kuvvaella kevväesiä
      iäniä ynnä muuta ja varsinnii tuo puron solina on
      sitä parasta mussiikkia ja niinku tiijät niin myö ee huolita
      astijoehin mittää raanavettä....Se pittää olla kirkkaasta
      lähteestä otettua....

      Eipä kuulu nyt mittää hyvvee kylälle tae ehkä eukot on nyt
      hyvillään....
      Kun tuo Väeski jolla on mehtämuata kolomesattoo hehtaaria on
      ruvennu riijoomaan sitä Koposen mökin naesta.....Olokoo...
      Se on kyllä meleko eriskummallinen pari....
      Minä oon pitänny Väeskiä jämtinä ja miehekkäänä miehenä mutta
      on sillä näköjään yks pimmee puel...
      Tuntuu olovan samanlaenen kun siinnä yhessä telesviision tos tarina
      ohjelmassa...
      Pekka olj nähny kun se tepastel Olkan kanssa tuossa tiellä... leninki
      piällä ja nuamassa paksu kerros pakkelia.....
      Sanonnu Pekalle että on tullu kuapista poes....

      Mutta jokatappausessa myö kiitetään tämänkertasesta runosta ja
      toevotettaan hyvvee illanjatkoo

      • *MURUKULTA*

        Kiitosta Kalle K ja juuh, kylhää mie olin kuulevinnaa siin simmost hyräilyy kans tuossa ''Solisevat vedet"..
        Joku aivan kuin kauho vettä purost ja oll niin tyytyväinen jotta,,
        ku saip Äit'maan antamaa raikasta vettä tehäkseen simmost ihmeitä tekevää elliksiiriä..
        Mutta tiiäkkö, ku miun pit oikein istahtaa, ku luin tuost Väiskistä.
        Niin meinaan ettei miull nyt millään mee piähän tuo juttu nyt...
        Miten ihmeessä se, tuon kokonen ihminen, 150kilonen, mahtuu komeroon???
        Mite se oh sinne piässy ja olko se kauanii joutuna olleen seillä, ennen kuin se löyvettiin?
        Kato ku mie eh, nii ku varmaan muistat, kato niit höpöhöpö-ohjelmii, ol ne mistä tahansa,
        nii en tiiä miten sielt kuaapista piästään poikkee, mut luulisin jotta jos vähän justeerill kaveri jeesais..
        Mutta kyl meikii olisin kuule Kalle, halunna nähä, ku se Väiski siin hammees oll kävelly,
        koppakengät jalas ja maalia nuomassa ja perruukkiki,,varmaan julumettu näky..
        vaikka Vappu olkii ja lupa laittaa vaik mitä haaskaa piälle.
        Vuaan elä kiusoo sitä jotta ''mitä se neiti tietää'', josko se vastaan sattuu tulloon,
        se ei nimittäin uoo leikin assee, ku simmonen lähtöö perrään juoksoon..
        Vaan olpa mukavoo siun kanssa raatata ja kuulla, jotta tuotanto oh lähtennä keväsen kirkkaasti kääntiin!
        Jatkakaa sammaan malliin, se kun tuntuu ny olevan näist kummallisuuuksista se pieninkii.... ;)))


    • Runo - Kuva-t ja Murukulta ... siinähän se.

      Tuo Aurinko vielä kun paistaisi,niin ... !

      Hymy
      täältäkin runoosi.

      • *MURUKULTA*

        *hymy*
        Kyllä se aurinko varmaan tulee, luvattukin on
        On se vain sellainen ihme pallo
        ettei sitä tämmöinen tavallinen Murukulta tahdo ymmärrä..
        Mutta sen se ymmärtää ainakin, että ilman aurinkoa
        täällä olis aika pimmeetä päivälläkin... ;)))
        Vai miten se meni... vai menikö se ollenkaan,
        vai meni ja vihelsi mennessään vai..
        No enivei ainakin...

        Ja kaunis Murukullan-kiitos sinulle Dolan käynnistäsi, sekä mukvaa sabattia! :)


    • tee.

      Sinusta on tainnut kuoriutua luontorunoilija, perhonen silti!

      • *MURUKULTA*

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Luontoa on vaikea ohittaa
        kun sitä rakastaa
        Se kulkee vaikka kynän varresta
        paperille kevyesti askeltaa

        Kertoo kuinka on tärkeää
        kuunnella sitä -
        kuinka pilvet lipuu taivalla ja on pouta sää

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


        Perhosen_keveä kiitos Tee, kun poikkesit Murukullan kellarinkupeella :)
        Kevät järjestelee viimeisiä paikkoja ja tähyää joko kesä on lähelläkin.

        Luonto puhuu, jotta ihmisellä olisi askel hieman keveämpi.. :)

        http://www.oamk.fi/kuulumiset/2006/toukokuu/kuvat/kevat.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe